Forumnyheter:

Då forumet använder sig av databasen Stop Forum Spam för att blockera kända spammare finns det en liten risk att oskyldiga drabbas av detta, som råkar ha samma IP-adress som kända spammare har haft. Om du är en av dem och inte lyckas att skriva inlägg på forumet, följ denna länk för att ta bort blockeringen, eller skicka e-post till med din IP-adress.

Huvudmeny

Den trevliga och positiva tråden!

Startat av Adam Larsson, 25 februari 2022 kl. 21:31:04

Föregående ämne - Nästa ämne

0 Medlemmar och 2 gäster tittar på detta ämne.

gstone

Glad Non-Binary Awareness 😀🥳🏳��⚧️❗️

Hoppas alla ike-binära  medlemmar på forumet har en bra vecka  :)
[[George]]
I care about many things-

[[Dot]]
Things-not people.

[[George]]
People, too. I cannot divide my feelings up as neatly as you,
and I am not hiding behind my canvas-I am living in it.

MOA

Citat från: gstone skrivet  9 juli 2024 kl. 11:47:05Glad Non-Binary Awareness 😀🥳🏳��⚧️❗️

Hoppas alla ike-binära  medlemmar på forumet har en bra vecka  :)
Bara jag som inte fattar varför det ens existerar? Gillar inte att kalla folk för hen, ett uttryck som inte behöver användas. Onödigt ordval

MOA

Idag åkte jag & farsan för att hämta en åkgrässklippare, medans vi ändå var i stan gick jag på Kandyz för att uppleva min dröm & farsan köpte bra att ha grejer på ÖoB. Jag fick en Fuskgubbe mugg, Pepsi zero som man gör sodastream på & tvål då den jag hade nästan var slut. Efter en heldagsutflykt känns det som vi kommit tillbaks från en lång semester

gstone

Shrek 5 kommer på bio första juli 2026 ;D :D :D :D :D!
[[George]]

[[Dot]]
Things-not people.

[[George]]

gstone

[[George]]

[[Dot]]
Things-not people.

[[George]]

Skokaka

Citat från: gstone skrivet  9 juli 2024 kl. 11:47:05Glad Non-Binary Awareness 😀🥳🏳��⚧️❗️

Hoppas alla ike-binära  medlemmar på forumet har en bra vecka  :)
You too! ;D

Lillefot

Citat från: gstone skrivet  9 juli 2024 kl. 23:08:30Shrek 5 kommer på bio första juli 2026 ;D :D :D :D :D!
Något att se fram emot i så fall. :)
Om jag är en Apatosaurs.
Hur kan jag då vara här i Cenozoiska eran?
Kloning, teleportering, eller tur?
I alla fall, ni får ha en dino till äran

+ svensk Kapten Sabeltand-fantast.

MOA

Italien har vunnit flest gånger i mina ranking videor

Skokaka

Idag så fick jag mitt första spel till mitt Switch (Super Mario Bros. Wonder). Jag kan säga att det är både kreativt och kul. :D

MOA

Citat från: Skokaka skrivet 15 juli 2024 kl. 00:09:23Idag så fick jag mitt första spel till mitt Switch (Super Mario Bros. Wonder). Jag kan säga att det är både kreativt och kul. :D
Bra första spel måste jag säga! Mitt första var Mario Kart 8 Deluxe, snart kommer jag troligen också ha Super Mario 3D All Stars
Citat från: Historielektions Soveren skrivet 15 juli 2024 kl. 01:24:37Någon har skrivit en artikel om @MOA eller hennes Youtubekanal...

https://www.filmtopp.se/nyhet/vi-har-hittat-the-simpsons-pa-svenska&ved=2ahUKEwi6jvay1qeHAxUdHRAIHViCCd4QFnoECA0QBQ&usg=AOvVaw1mpXbTv1mw-x_jVxdow6aA
Nere för underhåll

gstone

Jag köpte Lejonkungen II – Simbas skatt på Blu Ray idag
[[George]]

[[Dot]]
Things-not people.

[[George]]

MOA

Det luktade bränt i ugnen i 1 månad & nu såg vi orsaken: En pommes frites
Vi undrade alltid var det var men nu när Farsan öppnade ugnen för att rengöra den såg vi den. Svart som en kolbit, bortkastad nu

Lillefot

Citat från: MOA skrivet 16 juli 2024 kl. 20:34:24Det luktade bränt i ugnen i 1 månad & nu såg vi orsaken: En pommes frites
Vi undrade alltid var det var men nu när Farsan öppnade ugnen för att rengöra den såg vi den. Svart som en kolbit, bortkastad nu
Hoppsan sa, den var säkert kamouflerad efter att ha utstått så mycket värme.
Om jag är en Apatosaurs.
Hur kan jag då vara här i Cenozoiska eran?
Kloning, teleportering, eller tur?
I alla fall, ni får ha en dino till äran

+ svensk Kapten Sabeltand-fantast.

MOA

Citat från: Lillefot skrivet 16 juli 2024 kl. 20:38:01Hoppsan sa, den var säkert kamouflerad efter att ha utstått så mycket värme.
Ja helt svart, trodde först att det berodde på fläskpannkaka men det måste inträffat när jag bjöd kompisarna på kebab. Nu luktar det nog inte bränt på ett bra tag framöver