Forumnyheter:

Efter uppgradering av forumprogramvaran saknas vissa äldre bifogade filer just nu. Vi beklagar detta och arbetar med att lösa problemet.

Huvudmeny

Tradera ovanligheter

Startat av Jonas9881, 25 februari 2024 kl. 00:16:18

Föregående ämne - Nästa ämne

0 Medlemmar och 1 gäst tittar på detta ämne.

Jonas9881

Citat från: Scoobydoofan1 skrivet 19 maj 2024 kl. 13:18:58Serien är The Batman, den gjordes 2004 och visades på Cartoon Network, den var utgiven på DVD i Sverige, det är en Svensk DVD utgåva, fast dom gav inte ut hela serien på DVD vilket inte är förvånande med tanken på att deras utbud av DVD utgåvor är urusla i Sverige, dom gav aldrig ut en hel serie på DVD.
Den verkar vara ovanlig.

Hittade Kvarnvideo-artikeln till den: https://www.kvarnvideo.se/se/art/batman-dc-comics-collection-sasong-1.php

Verkar bara vara säsong 1 som har släppts på dvd då jag inte hittar säsong 2  utan endast säsong 1.
"Vissa anser att dom har någon typ av ensamrätt till material och att det ej ska spridas. Men vi anser annorlunda. Detta är väl vad fildelning handlar om att kunna spela in material alla är uppväxta under olika tidsperioder och har inte haft samma möjligheter"
Förkortat citat från en annan användare

gstone

[[George]]
I care about many things-

[[Dot]]
Things-not people.

[[George]]
People, too. I cannot divide my feelings up as neatly as you,
and I am not hiding behind my canvas-I am living in it.

Jonas9881

"Vissa anser att dom har någon typ av ensamrätt till material och att det ej ska spridas. Men vi anser annorlunda. Detta är väl vad fildelning handlar om att kunna spela in material alla är uppväxta under olika tidsperioder och har inte haft samma möjligheter"

gstone

[[George]]

[[Dot]]
Things-not people.

[[George]]

gstone

[[George]]

[[Dot]]
Things-not people.

[[George]]

Jonas9881

Citat från: gstone skrivet 21 maj 2024 kl. 15:52:30Nordiska DVDer av Gamla Teem Titans

https://www.tradera.com/item/302154/633786837/teen-titans-dvd
Känns som norsk omslag, men det är ju absolut möjligt att det finns svensk tal ändå.

Och säljaren verkar vara inte så bra, då han har fått negativa recensioner och 3 dagarsen till och med. Nog ingen man ska köpa ifrån

MOA

Citat från: Jonas9881 skrivet 21 maj 2024 kl. 21:55:24Känns som norsk omslag, men det är ju absolut möjligt att det finns svensk tal ändå.

Och säljaren verkar vara inte så bra, då han har fått negativa recensioner och 3 dagarsen till och med. Nog ingen man ska köpa ifrån
Jag kan se det på norska, älskar norska

Jonas9881

Citat från: MOA skrivet 21 maj 2024 kl. 22:08:26Jag kan se det på norska, älskar norska
Vet du vilket årtal det är på den serien Teen titans som du gillar?

Alltså dvd:en syftar jag på.

MOA

Citat från: Jonas9881 skrivet 21 maj 2024 kl. 22:25:18Vet du vilket årtal det är på den serien Teen titans som du gillar?

Alltså dvd:en syftar jag på.
Gamla programmet gjordes 2003 & remake gjordes 10 år senare, går det fortfarande på TV?

Jonas9881

Citat från: MOA skrivet 21 maj 2024 kl. 23:35:49Gamla programmet gjordes 2003 & remake gjordes 10 år senare, går det fortfarande på TV?
Det tror jag inte. Det är väl kanske möjligt men inte på mina kanaler som är gratis.

Jag har alla avsnitt som är dubbade från 2003, tror jag. Vet inte om jag får dela den men är du intresserad av det istället för att använda dina pengar på att köpa dvd:en? Då du kan få mina helt gratis.

Jag har iförsig bara svensk tal, så det skadar ju inte att ha flera språk, men försöljaren tyckte jag inte var så tillförlitlig, så var försiktig om du ska köpa den, och det gäller iförsig alla som ska köpa av någon.

BPS

Citat från: MOA skrivet 21 maj 2024 kl. 23:35:49Gamla programmet gjordes 2003 & remake gjordes 10 år senare, går det fortfarande på TV?
Teen Titans GO visas fortfarande på Cartoon Network men inte originalserien från 2003.

gstone

Citat från: BPS skrivet 22 maj 2024 kl. 05:48:10Teen Titans GO visas fortfarande på Cartoon Network men inte originalserien från 2003.
Nutida barn måste helt fördra Go 😃☺️😉
[[George]]

[[Dot]]
Things-not people.

[[George]]

Scoobydoofan1

Citat från: Jonas9881 skrivet 21 maj 2024 kl. 21:55:24Känns som norsk omslag, men det är ju absolut möjligt att det finns svensk tal ändå.

Hur sällsynt är dom 3 DVD utgåvorna av Teen Titans? Varför fick inte Sverige samma DVD utgåva som Norge när det gäller den serien?

gstone

Citat från: Scoobydoofan1 skrivet 22 maj 2024 kl. 12:43:57Hur sällsynt är dom 3 DVD utgåvorna av Teen Titans? Varför fick inte Sverige samma DVD utgåva som Norge när det gäller den serien?
Jag har inte svar på någon av dessa frågor 
[[George]]

[[Dot]]
Things-not people.

[[George]]

Jonas9881

Citat från: gstone skrivet 22 maj 2024 kl. 14:12:45Jag har inte svar på någon av dessa frågor
Varför ska du svara isåfall?  ;D

Det är nog många som har sett frågan men likaväl där inte vet svaret, men du väljer att svara ändå även om du inte vet svaret på frågan.  :D