Forumnyheter:

Gmail har under ett par månaders tid blockerat Dubbningshemsidans e-postmeddelanden, men det ska nu vara löst. Om du missat viktiga e-postmeddelanden under denna tid, kontakta webbmastern på så löser vi allt.

Huvudmeny

Disneyfantastens Dubbningskollage

Startat av Disneyfantasten, 9 juli 2020 kl. 23:51:49

Föregående ämne - Nästa ämne

0 Medlemmar och 1 gäst tittar på detta ämne.

Disneyfantasten

Disneyfantasten

Citat från: Steffan Rudvall skrivet 17 juli 2023 kl. 17:39:56Herr Blik.jpg

Tackar!

Åter ber jag om ursäkt för att jag inte gjort kollage på länge, det har varit en enda stor röra så därför har det blivit såhär, jag funderar på att göra en reboot-variation av mina kollage i framtiden.

MOA

Citat från: Steffan Rudvall skrivet 17 juli 2023 kl. 17:39:56Herr Blik.jpg
Hade ingen bild på honom fast jag trodde att jag hade
Ganon kan också bli tillägg för Mattias Knave & Johan Hedenberg
Ganon.jpg

Disneyfantasten

Citat från: MOA skrivet 17 juli 2023 kl. 17:49:30Hade ingen bild på honom fast jag trodde att jag hade
Ganon kan också bli tillägg för Mattias Knave & Johan Hedenberg
Ganon.jpg

En karaktär från Prinsessan Zelda, va?

MOA

Citat från: Disneyfantasten skrivet 17 juli 2023 kl. 17:51:08En karaktär från Prinsessan Zelda, va?
Yes,antagonisten som också spelas av Gunnar Ernblad,Johan Hedenberg e min favorit av dessa 3

MOA

Finns de collage på Mimmi & Molly Sandén?

Disneyfantasten

Citat från: MOA skrivet 21 juli 2023 kl. 11:22:56Finns de collage på Mimmi & Molly Sandén?
Ja, det gör det, men båda, speciellt Mimmis, skulle behöva uppdateras...

Och jag vet precis vilken karaktär jag kommer att uppdatera Mimmi Sandén med;
Ember Lumen on myCast - Fan Casting Your Favorite Stories

MOA

Citat från: Disneyfantasten skrivet 21 juli 2023 kl. 11:28:14Ja, det gör det, men båda, speciellt Mimmis, skulle behöva uppdateras...

Karaktären i Elementärt,vars hittar jag collagen?

Disneyfantasten

Citat från: MOA skrivet 21 juli 2023 kl. 12:00:36Karaktären i Elementärt,vars hittar jag collagen?
Molly Sandén finns på sida 106 och Mimmi Sandén finns på sida 107.

Zebastian

Citat från: Disneyfantasten skrivet 21 juli 2023 kl. 11:28:14Ja, det gör det, men båda, speciellt Mimmis, skulle behöva uppdateras...

Så nu tror du på Steffan? :o För när han sa att karaktären spelades av Mimmi innan filmen hade premiär vägrade du tro honom

Disneyfantasten

Citat från: Zebastian skrivet 21 juli 2023 kl. 22:46:58Så nu tror du på Steffan? :o För när han sa att karaktären spelades av Mimmi innan filmen hade premiär vägrade du tro honom

För det första, jag vägrade aldrig tro honom, jag sa bara att det kunde vara vem som helst med liknande röst, tala aldrig till mig på det där sättet igen.

För det andra, under filmens premiär fick vi det bekräftat att det var hon.

Steffan Rudvall

Citat från: Zebastian skrivet 21 juli 2023 kl. 22:46:58Så nu tror du på Steffan? :o För när han sa att karaktären spelades av Mimmi innan filmen hade premiär vägrade du tro honom
Varför tar du ens upp detta? Det är väl självklart att man inte kan ta att jag tycker att det låter som Mimmi som korrekt information innan det finns några faktiska bevis eller källor.

Zebastian

Citat från: Steffan Rudvall skrivet 21 juli 2023 kl. 23:09:28Varför tar du ens upp detta? Det är väl självklart att man inte kan ta att jag tycker att det låter som Mimmi som korrekt information innan det finns några faktiska bevis eller källor.
Citat från: Disneyfantasten skrivet 21 juli 2023 kl. 23:00:06För det första, jag vägrade aldrig tro honom, jag sa bara att det kunde vara vem som helst med liknande röst, tala aldrig till mig på det där sättet igen.

För det andra, under filmens premiär fick vi det bekräftat att det var hon.
Förlåt  :-[ :-\ :'(

Disneyfantasten