Forumnyheter:

Efter uppgradering av forumprogramvaran saknas vissa äldre bifogade filer just nu. Vi beklagar detta och arbetar med att lösa problemet.

Huvudmeny

Dubbare utan ansikte, filmtråden.

Startat av Carl Barks lover, 23 september 2006 kl. 23:16:34

Föregående ämne - Nästa ämne

0 Medlemmar och 1 gäst tittar på detta ämne.

MOA

Filmade både Johan Hedenberg & Nina Gunke i Wallander & Hedebyborna

gstone

Om man inte har ett ansikte blir det lite svårt att dubbba😂😂😂

Man använder trots allt munnen när ,an dubbar😉
[[George]]
I care about many things-

[[Dot]]
Things-not people.

[[George]]
People, too. I cannot divide my feelings up as neatly as you,
and I am not hiding behind my canvas-I am living in it.

DingoPictures2005

Är detta Magnus Ehrner som yngre?
Kom upp när jag sökte på hans namn, men ser inte särskilt många likheter med hur han såg ut i medicinmannen (bild skickad tidigare) och i röstskådespelarna podden.

Steffan Rudvall

Citat från: DingoPictures2005 skrivet 26 maj 2024 kl. 22:04:28Är detta Magnus Ehrner som yngre?
Kom upp när jag sökte på hans namn, men ser inte särskilt många likheter med hur han såg ut i medicinmannen (bild skickad tidigare) och i röstskådespelarna podden.
Nej, det där är ju Per-Arne Ehlin programansvarig på SVT under många år.

DingoPictures2005

Citat från: Steffan Rudvall skrivet 26 maj 2024 kl. 22:09:45Nej, det där är ju Per-Arne Ehlin programansvarig på SVT under många år.
Konstigt att den kommer upp när man söker "Magnus Ehrner".......

Steffan Rudvall

Citat från: DingoPictures2005 skrivet 26 maj 2024 kl. 22:38:00Konstigt att den kommer upp när man söker "Magnus Ehrner".......
De har ju jobbat tillsammans så det kanske har något med saken att göra...

MOA

Citat från: Steffan Rudvall skrivet 26 maj 2024 kl. 22:09:45Nej, det där är ju Per-Arne Ehlin programansvarig på SVT under många år.
Nu har vi en bild på honom också

DingoPictures2005

Citat från: MOA skrivet 26 maj 2024 kl. 23:32:55Nu har vi en bild på honom också
Jag men är besviken, försökt hitta en bild som kan dateras till 90-talet av Magnus, vill fixa det till WillDubGuru för hans Änglahund sida.
Han vill gärna ha bilder som kan dateras till hemsidan.

DingoPictures2005

Citat från: DingoPictures2005 skrivet 27 maj 2024 kl. 00:17:52Jag men är besviken, försökt hitta en bild som kan dateras till 90-talet av Magnus, vill fixa det till WillDubGuru för hans Änglahund sida.
Magnus har som sagt mest dubbat men han medverkade i Kaninmannen och Jungfruresan på 80-90 tal.
Medicinmannen bilden är för ny för Will:s änglahund sida.
Tyvärr går ingen av dessa filmer att hitta enkelt.
Finns en sjukt överprisad vhs av Kaninmannen på Tradera dock, Jungfruresan går ej att hitta dock.

Steffan Rudvall

Citat från: DingoPictures2005 skrivet 27 maj 2024 kl. 00:17:52Jag men är besviken, försökt hitta en bild som kan dateras till 90-talet av Magnus, vill fixa det till WillDubGuru för hans Änglahund sida.
Här är en bild på Magnus från 1984.Magnus Ehner 1984.jpgMagnus Ehner 1984.jpg

MOA

Steffan Rudvall

Citat från: MOA skrivet 27 maj 2024 kl. 10:34:56Var dom lätta att hitta?
Om man vet var man ska leta, bilden är tagen från samma plats där jag tagit bilderna som används på Jan Nygren och Tor Isedal kollagen.

Spoiler

DingoPictures2005

Bosse Bergstrand som någon efterfrågade