Forumnyheter:

Efter uppgradering av forumprogramvaran saknas vissa äldre bifogade filer just nu. Vi beklagar detta och arbetar med att lösa problemet.

Huvudmeny

Agatha - Granndetektiven dubbning

Startat av gstone, 18 juni 2024 kl. 23:09:34

Föregående ämne - Nästa ämne

0 Medlemmar och 1 gäst tittar på detta ämne.

Sabelöga

Citat från: Daniel Hofverberg skrivet 15 juli 2024 kl. 02:53:50Jag också, faktiskt. Har inte sett den än, mer än att skriva av creditlistan, men den verkar lovande. :)

Den och övriga nämnda finns på Draken Film, om man inte känner för att hyra eller köpa filmen digitalt. Den verkar tyvärr inte ha släppts på DVD i Sverige, såvitt jag kan se.
(På CDON finns en dansk importutgåva på DVD, men den har bara norskt och danskt tal samt dansk text)
Draken Film finns inte i Stockholm vill jag minnas tyvär :( 
Houba !

Anders M Olsson

Citat från: Sabelöga skrivet 15 juli 2024 kl. 03:28:29Draken Film finns inte i Stockholm vill jag minnas tyvär :(
Vad spelar det för roll? Draken Film är en streamingtjänst som visserligen är baserad i Göteborg, men det går lika bra att abonnera, oavsett var i landet man bor.

Sabelöga

Citat från: Anders M Olsson skrivet 15 juli 2024 kl. 08:03:20Vad spelar det för roll? Draken Film är en streamingtjänst som visserligen är baserad i Göteborg, men det går lika bra att abonnera, oavsett var i landet man bor.
Då måste jag blanda ihop det med något annat :) 
Houba !

Daniel Hofverberg

Citat från: Daniel Hofverberg skrivet 15 juli 2024 kl. 01:38:55Ja, creditlistan till Agatha - granndetektiven kommer, tillsammans med ytterligare fyra filmer som Folkets Bio distribuerar, vid nästa uppdatering; troligtvis inom de närmaste dagarna. :)
Det har dröjt lite längre än utlovat, då jag har haft fullt sjå med annat på sistone - men nu är jag snart klar med tre recensioner som ska ut vid nästa uppdatering, så jag ska göra allt jag kan för att få ut recensionerna och alla creditlistorna under torsdagskvällen. :)

Sen kan det nämligen dröja innan nästa uppdatering, för på fredag och lördag kommer jag vara upptagen med att vara på Trästockfestivalen - och efter det kommer släktingar på besök i ett par veckor, så då vet jag inte hur mycket tid jag kommer få att lägga på Dubbningshemsidan... :(