Forumnyheter:

Då forumet använder sig av databasen Stop Forum Spam för att blockera kända spammare finns det en liten risk att oskyldiga drabbas av detta, som råkar ha samma IP-adress som kända spammare har haft. Om du är en av dem och inte lyckas att skriva inlägg på forumet, följ denna länk för att ta bort blockeringen, eller skicka e-post till med din IP-adress.

Huvudmeny

Disneyfantastens egna "Vem är bäst?" recensioner

Startat av Disneyfantasten, 21 januari 2019 kl. 23:00:54

Föregående ämne - Nästa ämne

0 Medlemmar och 1 gäst tittar på detta ämne.

Adam Larsson

Citat från: Mathilda Gustafsson skrivet  9 juni 2021 kl. 22:39:54
Va?
Han var här i Helsingborg och hälsade på men sedan gick han. Han kan ju inte svara när han är på motorvägen!!!

Mathilda Gustafsson

Citat från: Adam Larsson skrivet  9 juni 2021 kl. 22:41:35
Han var här i Helsingborg och hälsade på men sedan gick han. Han kan ju inte svara när han är på motorvägen!!!
Skriv lite tydligare nästa gång så man förstår vad du menar.

Disneyfantasten

Citat från: Mathilda Gustafsson skrivet  9 juni 2021 kl. 22:43:57
Skriv lite tydligare nästa gång så man förstår vad du menar.

Precis, du får tala klarspråk!


Steffan Rudvall

#289
Citat från: Disneyfantasten skrivet 27 maj 2021 kl. 14:08:28
Daphne;

Nu ska vi gå igenom rösterna till den mode-känsliga tjejen i gängen, nämligen Daphne Blake!

Har jag missat någon?

Citat från: Disneyfantasten skrivet 27 maj 2021 kl. 14:09:04
Velma;

Nu ska vi gå igenom rösterna till den smartaste tjejen i Mysteriegänget, nämligen Velma Dinkly!

Har jag missat någon?

Här kommer ljudklipp på Daphne och Velma från filmen Daphne och Velma.

Dorothea Norling spelar Daphne men vi vet fortfarande inte vem som spelar Velma.


Disneyfantasten

Fråga; tycker ni jag ska recensera spel-karaktärer som Mario, Luigi, Prinsessan Zelda, Sonic, Toad, ect. innan jag griper mig an Disney-karaktärer?

Steffan Rudvall

Citat från: Disneyfantasten skrivet 23 juni 2021 kl. 12:35:08
Fråga; tycker ni jag ska recensera spel-karaktärer som Mario, Luigi, Prinsessan Zelda, Sonic, Toad, ect. innan jag griper mig an Disney-karaktärer?
Du kanske borde satsa på att göra de recensioner som du är mest säker på.


Såg du förresten det här inlägget?
Citat från: Steffan Rudvall skrivet 17 juni 2021 kl. 22:54:18
Citat från: Disneyfantasten skrivet 27 maj 2021 kl. 14:08:28
Daphne;

Nu ska vi gå igenom rösterna till den mode-känsliga tjejen i gängen, nämligen Daphne Blake!

Har jag missat någon?

Citat från: Disneyfantasten skrivet 27 maj 2021 kl. 14:09:04
Velma;

Nu ska vi gå igenom rösterna till den smartaste tjejen i Mysteriegänget, nämligen Velma Dinkly!

Har jag missat någon?


Här kommer ljudklipp på Daphne och Velma från filmen Daphne och Velma.

Dorothea Norling spelar Daphne men vi vet fortfarande inte vem som spelar Velma.

Disneyfantasten

Citat från: Steffan Rudvall skrivet 23 juni 2021 kl. 12:51:20
Du kanske borde satsa på att göra de recensioner som du är mest säker på.


Såg du förresten det här inlägget? Här kommer ljudklipp på Daphne och Velma från filmen Daphne och Velma.

Dorothea Norling spelar Daphne men vi vet fortfarande inte vem som spelar Velma.

Det gjorde jag, och jag kommer att lägga till dem tids nog, men tyvärr vet jag inte vem som spelar Velma i klippet, inte än iallafall...

Jag hade tänkt att köra igång med Looney Tunes och Batman innan jag fortsätter med Disney (inkl. Pixar och Mupparna), efter Disney tänkte jag gå över till DreamWorks, sedan kommer Don Bluth, efter det Warner Bros långfilmer, sedan Svanprinsessan, sedan Blue Sky Studios och övriga 20th Century Fox, sedan Illumination Entertainment och övriga Universal, samt andra...

MOA

Citat från: Disneyfantasten skrivet 23 juni 2021 kl. 12:35:08
Fråga; tycker ni jag ska recensera spel-karaktärer som Mario, Luigi, Prinsessan Zelda, Sonic, Toad, ect. innan jag griper mig an Disney-karaktärer?
De kan jag göra

Disneyfantasten

Citat från: Steffan Rudvall skrivet 23 juni 2021 kl. 12:51:20
Du kanske borde satsa på att göra de recensioner som du är mest säker på.

Kan du formulera dig?



Disneyfantasten

Citat från: Steffan Rudvall skrivet 27 juni 2021 kl. 20:33:19
De du har bäst koll på.

Vad menar du med det?

Först säger du "de du är mest säker på" och sen säger du "de du har bäst koll på"...

Jag vet vad båda de sakerna betyder men jag förstår inte riktigt vad du menar för jag kör i första hand de stora amerikanska företagen... (och Looney Tunes och Batman är producerade av Warner Bros, har dock valt att inte ta med Tom och Jerry av den enkla anledningen att dessa karaktärer i princip aldrig talar)

Mathilda Gustafsson

Citat från: Disneyfantasten skrivet 27 juni 2021 kl. 21:06:19
Vad menar du med det?

Först säger du "de du är mest säker på" och sen säger du "de du har bäst koll på"...

Jag vet vad båda de sakerna betyder men jag förstår inte riktigt vad du menar för jag kör i första hand de stora amerikanska företagen... (och Looney Tunes och Batman är producerade av Warner Bros, har dock valt att inte ta med Tom och Jerry av den enkla anledningen att dessa karaktärer i princip aldrig talar)
Det han säger betyder att du borde ta den som du är säker på Alltså dem du vet och känner till och har koll på.