Forumnyheter:

Då forumet använder sig av databasen Stop Forum Spam för att blockera kända spammare finns det en liten risk att oskyldiga drabbas av detta, som råkar ha samma IP-adress som kända spammare har haft. Om du är en av dem och inte lyckas att skriva inlägg på forumet, följ denna länk för att ta bort blockeringen, eller skicka e-post till med din IP-adress.

Huvudmeny

Anders Pontén

Startat av gstone, 31 december 2020 kl. 18:56:59

Föregående ämne - Nästa ämne

0 Medlemmar och 1 gäst tittar på detta ämne.

gstone

Jag tycker Anders Pontén var jättebra !

Jag tyckte Pontén var jättebra på att dubba en av dom bästa KM hade ;D ;D

Jätte tråkigt att han gått bort :'( :'(
[[George]]
I care about many things-

[[Dot]]
Things-not people.

[[George]]
People, too. I cannot divide my feelings up as neatly as you,
and I am not hiding behind my canvas-I am living in it.

Elios

Vet inte riktigt vem han var men tråkigt att han gick bort.   :-\

Adam

Jag har inte så många minnen av Anders Ponténs dubbningsinsatser, men jag vet att han dubbade någon karaktär i Shrek samt fladdermusen Alf (om jag stavade rätt) i Gnottarna. Den sistnämnda är nog den roll vilken jag som mest kommer ihåg honom i. (eftersom jag såg mycket på Gnottarna i min barndom)

Det är nog också på tiden att jag röjer något angående Anders Pontén. Jag är faktiskt lite besläktad med honom, vilket jag fick reda på när min farmor gjorde släktforskning.
Glöm inte att tänka smart och kritiskt.
✌🤘

Disneyfantasten

Citat från: Adam skrivet  4 januari 2021 kl. 08:45:51
Jag har inte så många minnen av Anders Ponténs dubbningsinsatser, men jag vet att han dubbade någon karaktär i Shrek samt fladdermusen Alf (om jag stavade rätt) i Gnottarna. Den sistnämnda är nog den roll vilken jag som mest kommer ihåg honom i. (eftersom jag såg mycket på Gnottarna i min barndom)

Det är nog också på tiden att jag röjer något angående Anders Pontén. Jag är faktiskt lite besläktad med honom, vilket jag fick reda på när min farmor gjorde släktforskning.

Fast Anders Pontén var väl inte med i Shrek?  ???

Adam

Citat från: Disneyfantasten skrivet  4 januari 2021 kl. 08:47:09
Fast Anders Pontén var väl inte med i Shrek?  ???

Jag har för mig att jag såg hans namn på någon castinglista över någon Shrek-film, men jag kan minnas fel också. 🤷‍♂️
Glöm inte att tänka smart och kritiskt.
✌🤘