Forumnyheter:

Efter uppgradering av forumprogramvaran saknas vissa äldre bifogade filer just nu. Vi beklagar detta och arbetar med att lösa problemet.

Huvudmeny

Vilken av SVT:s Julvärdar gillade ni mest

Startat av E, 25 december 2018 kl. 10:58:50

Föregående ämne - Nästa ämne

0 Medlemmar och 1 gäst tittar på detta ämne.

Bästa Julvärden i SVT

Bengt Feldreich
0 (0%)
Arne Weise
6 (40%)
Lotte Bromé
0 (0%)
Ernst Kirchsteiger
0 (0%)
Blossom Tainton
0 (0%)
Ingvar Oldsberg
0 (0%)
Anne Lundberg
0 (0%)
Lasse Kronér
0 (0%)
Lisbeth Åkerman
0 (0%)
André Pops
0 (0%)
Kalle Moraeus
1 (6.7%)
Sarah Dawn Finer
0 (0%)
Petra Mede
0 (0%)
Henrik Dorsin
1 (6.7%)
Gina Dirawi
3 (20%)
Sanna Nielsen
1 (6.7%)
Erik Haag och Lotta Lundgren
0 (0%)
Kattis Ahlström
2 (13.3%)
Marianne Mörck
1 (6.7%)
Lars Lerin
0 (0%)
Tareq Taylor
0 (0%)
Babben Larsson
0 (0%)

Antal personer som röstat: 15

MOA

Citat från: Alexander skrivet 19 november 2020 kl. 07:49:46
Han är en folkkär profil tycker jag. Hans TV-program på SVT är så trevliga att titta på.

Lars Lerin är från början författare och konstnär. Det gjordes en dokumentär serie om när han träffade sin kärlek Junior från Brasilien.

Efter den dokumentären fick allmänheten upp ögonen för Lars Lerin. 2016 fick han sitt eget program "Vänligen Lars Lerin" där han träffar kända svenskar och intervjuar dom i sin bostad. Sedan 2018 har Lars Lerin haft den uppmärksammade TV-serien "Lerins lärlingar" och "Lerins lärlingar i Brasilien" som hittills har gått i två säsonger på SVT, tillsammans med ett julspecial avsnitt som gick förra året 2019. "Lerins lärlingar" handlar om Lars som anordnar en konstskola för en grupp personer med funktionsnedsättningar i Karlstad

Han har även vunnit många utmärkelser t.ex kristallen som "årets TV-personlighet"
Första konstnären som blir julvärd?

Steffan Rudvall

Det blir Babben Larsson i år det blir nog jättetrevligt.

Lilla My

Citat från: Steffan Rudvall skrivet 15 november 2022 kl. 15:37:23Det blir Babben Larsson i år det blir nog jättetrevligt.
Håller med! Blev så glad när jag såg att det var hon  ;D

TonyTonka

Vad tyckte ni om Babben Larsson som julvärd? Själv missade jag det mesta av hennes delar eftersom att de bytte till julbrasa på tv:n där jag firade jul efter Kalle. xD
https://djtonytheking.wordpress.com/ - Min blogg
(bloggen uppdateras senast: 2022-01-30)

Äntligen tillbaka på bloggen! :D

Lillefot

Citat från: TonyTonka skrivet 25 december 2022 kl. 00:30:32Vad tyckte ni om Babben Larsson som julvärd? Själv missade jag det mesta av hennes delar eftersom att de bytte till julbrasa på tv:n där jag firade jul efter Kalle. xD
Hon var karismatisk och trevlig att lyssna på, gillar hennes gotländska dialekt.

Dock tyckte jag att introduktionen drog ut lite väl länge innan det började. Men det håller jag inte emot henne, utan det är snarare de högst uppsatta på SVT som bestämt så.
Om jag är en Apatosaurs.
Hur kan jag då vara här i Cenozoiska eran?
Kloning, teleportering, eller tur?
I alla fall, ni får ha en dino till äran

Lilla My


Disneyfantasten


Gustav Jonsson

Nästa julvärd blir David Batra men han kommer nog bränna ner hela studion när han ska försöka tända ljuset

Lilla My

Citat från: Gustav Jonsson skrivet 14 november 2023 kl. 17:28:48Nästa julvärd blir David Batra men han kommer nog bränna ner hela studion när han ska försöka tända ljuset
Haha varför tror du det?

Gustav Jonsson


Gustav Jonsson

Citat från: Gustav Jonsson skrivet 14 november 2023 kl. 17:28:48Nästa julvärd blir David Batra men han kommer nog bränna ner hela studion när han ska försöka tända ljuset
Jag hade rätt! 

Screenshot_20231224_161459_SVT Play.jpg