Forumnyheter:

Möjlighet för gäster att skriva inlägg har länge varit avstängt på grund av missbruk och spam, men i och med den nya forumprogramvaran är det nu påslaget igen. Se till att inte missbruka detta, för då kan det behöva stängas av igen.

Huvudmeny

Ken: Rättvisans kämpe - First of the Northstar på svenska

Startat av Pixelklubben 64, 23 november 2023 kl. 11:40:53

Föregående ämne - Nästa ämne

0 Medlemmar och 1 gäst tittar på detta ämne.

Pixelklubben 64

Är detta Järås igen?

Erika

MOA

Citat från: Erika skrivet 23 november 2023 kl. 12:40:33Är inte helt säker, men tror det är Mia Benson.
Ingen aning om hur hon låter & jag känner inte igen Beatrice Järås heller

Pixelklubben 64

Citat från: Erika skrivet 23 november 2023 kl. 12:40:33Är inte helt säker, men tror det är Mia Benson.
Aha! Från StarZinger? Låter logiskt med tanke på att Tomas Bolme gör röst i samma film

Pixelklubben 64

Denna byäldste från första kapitlet är väl också från StarZinger? 
Eller vem är det?

gstone

Måste var en av dom väldigt få tillfällerna är Anime för vuxna dubbades till svenska  ;D
[[George]]
I care about many things-

[[Dot]]
Things-not people.

[[George]]
People, too. I cannot divide my feelings up as neatly as you,
and I am not hiding behind my canvas-I am living in it.

Oscar Isaksson

Citat från: Pixelklubben 64 skrivet 23 november 2023 kl. 11:40:53Är detta Järås igen?
Det där är som @Erika säger Mia Benson.

Citat från: Pixelklubben 64 skrivet 24 november 2023 kl. 00:16:52Denna byäldste från första kapitlet är väl också från StarZinger?
Eller vem är det?
Rösten tillhör Åke Lindström.

Pixelklubben 64

Vem kan detta vara då? Rösten tillhör en av skurkarna.

MOA

Citat från: Pixelklubben 64 skrivet 27 november 2023 kl. 03:57:01Vem kan detta vara då? Rösten tillhör en av skurkarna.
Låter lite som Johan Hedenberg men de förstås nån annan,vet inte vem

Pixelklubben 64

Här har vi en karaktär som heter Lin. Någon som känner igen röstisen?

Oscar Isaksson

Citat från: Pixelklubben 64 skrivet 30 november 2023 kl. 04:34:16Här har vi en karaktär som heter Lin. Någon som känner igen röstisen?

Jag skulle lägga min röst på Elisabeth Bolme Nordqvist.

Pixelklubben 64

Tack Oscar! Låter logiskt, med tanke på att flera andra röstisar här är från StarZinger!

Och du håller också med om att pojkrösten ovan är Mia Benson?

Pixelklubben 64

Seriens "slutboss" så att säga... Shin. Även detta en röst jag tycker mig känna igen??

Oscar Isaksson

Citat från: Pixelklubben 64 skrivet 30 november 2023 kl. 06:14:44Tack Oscar! Låter logiskt, med tanke på att flera andra röstisar här är från StarZinger!

Och du håller också med om att pojkrösten ovan är Mia Benson?
Vilket ljudklipp syftar du på?

Citat från: Pixelklubben 64 skrivet  1 december 2023 kl. 02:51:03Seriens "slutboss" så att säga... Shin. Även detta en röst jag tycker mig känna igen??
Det är Tomas Bolme.