Forumnyheter:

Möjlighet för gäster att skriva inlägg har länge varit avstängt på grund av missbruk och spam, men i och med den nya forumprogramvaran är det nu påslaget igen. Se till att inte missbruka detta, för då kan det behöva stängas av igen.

Huvudmeny

Samlade Svenska Kulter på film

Startat av Grimner, 23 december 2020 kl. 13:37:06

Föregående ämne - Nästa ämne

0 Medlemmar och 1 gäst tittar på detta ämne.

Grimner

Jag är en stor skräckfantast och fanatisk beundrare av Cthulhu-mythoset, så 2012 blev det en stor glädje för mig när jag fick höra att skräckmästaren Anders Fagers novellsamling Samlade Svenska Kulter skulle bli film. Filmen skulle regisseras av den Hollywoodrutinerade duon Måns Mårlind och Björn Stein, och förväntades ha premiär i slutet av 2013. Sedan dess har jag dock inte hört någonting om projektet. Någon här som vet mer?
Piratkopiering är inte stöld - det är bevarande!
Stöld innebär förstörelse och förlust. Digital duplicering är skapande, och möjliggör för alla, oavsett bakgrund eller resurser, att ta del av livets mångfald. Det är inte bara etiskt, utan en ren dygd.
Tack till alla som fildelar. Ni är hjältar.

MOA

Citat från: Grimner skrivet 23 december 2020 kl. 13:37:06
Jag är en stor skräckfantast och fanatisk beundrare av Cthulhu-mythoset, så 2012 blev det en stor glädje för mig när jag fick höra att skräckmästaren Anders Fagers novellsamling Samlade Svenska Kulter skulle bli film. Filmen skulle regisseras av den Hollywoodrutinerade duon Måns Mårlind och Björn Stein, och förväntades ha premiär i slutet av 2013. Sedan dess har jag dock inte hört någonting om projektet. Någon här som vet mer?
Har förmodligen blivit nedlagt