Forumnyheter:

Efter uppgradering av forumprogramvaran saknas vissa äldre bifogade filer just nu. Vi beklagar detta och arbetar med att lösa problemet.

Huvudmeny

Varför valde ni just den avataren (profilbilden)

Startat av E, 1 september 2019 kl. 12:19:16

Föregående ämne - Nästa ämne

0 Medlemmar och 1 gäst tittar på detta ämne.

Steffan Rudvall

Citat från: MOA skrivet  2 juli 2022 kl. 23:30:36
Var de längesen eller?
Christians videos spelade sin i samband med avsnitt 2 av röstskådespelarna så det är ju några år sedan.

TonyTonka

Citat från: Lillefot skrivet  1 juli 2022 kl. 23:51:52
Ser ut som en norrländsk gubbe jag såg i en reklam på Youtube, för inte så längesedan.

Vänta, är det Hasse Jonsson på riktigt? Jag tyckte det var något bekant med honom i reklamen.  :o
https://djtonytheking.wordpress.com/ - Min blogg
(bloggen uppdateras senast: 2022-01-30)

Äntligen tillbaka på bloggen! :D

Steffan Rudvall

Citat från: TonyTonka skrivet  6 juli 2022 kl. 20:38:42
Vänta, är det Hasse Jonsson på riktigt? Jag tyckte det var något bekant med honom i reklamen.  :o
Ja det är det.

TonyTonka

#138
Har idag bytt till en bild på Homer Simpson för att jag tröttnade på min gamla bild och därför att jag älskar The Simpsons. :D
https://djtonytheking.wordpress.com/ - Min blogg
(bloggen uppdateras senast: 2022-01-30)

Äntligen tillbaka på bloggen! :D

Adam Larsson



Erika

Var trött på den gamla så jag bytte till Heinz Hopf istället.   

gstone

[[George]]
I care about many things-

[[Dot]]
Things-not people.

[[George]]
People, too. I cannot divide my feelings up as neatly as you,
and I am not hiding behind my canvas-I am living in it.

TonyTonka

Citat från: Erika skrivet 29 juli 2022 kl. 16:36:28
Var trött på den gamla så jag bytte till Heinz Hopf istället.

Nu vet jag inte hur många som följer MonteFjanton lika slaviskt som jag, men är det inte han som spelar den jättesliskiga pimpen i Thriller: En grym film, som Felix recenserade rätt så nyligen?  ???
https://djtonytheking.wordpress.com/ - Min blogg
(bloggen uppdateras senast: 2022-01-30)

Äntligen tillbaka på bloggen! :D

MOA

Inför nästa månad har jag bytt till Stark Samus

Disneyfantasten

#145
Nu har jag alltså ändrat bild till min andra favorit-Disney-film; Insidan Ut, detta för att fira min 26-e födelsedag i efterskott! (födelsedag 26 juli) och så kommer jag att ha det i augusti ut, fram tills september månad när jag byter tillbaka till Zootropolis och kommer att varva mellan Zootropolis och Insidan Ut varannan månad!  :)

Erika

Citat från: TonyTonka skrivet 29 juli 2022 kl. 17:55:04
Nu vet jag inte hur många som följer MonteFjanton lika slaviskt som jag, men är det inte han som spelar den jättesliskiga pimpen i Thriller: En grym film, som Felix recenserade rätt så nyligen?  ???

Stämmer mycket bra. Kan även nämna Heinz Hopf dubbade en del, främst under 80-talet.

Disneyfantasten

Citat från: TonyTonka skrivet 29 juli 2022 kl. 17:55:04
Nu vet jag inte hur många som följer MonteFjanton lika slaviskt som jag, men är det inte han som spelar den jättesliskiga pimpen i Thriller: En grym film, som Felix recenserade rätt så nyligen?  ???

Jag skulle knappast säga att jag "följt" honom, men jag har sett ett antal av hans recensioner och några av hans "första intrycket", dock defititivt inte alla men många av dem.

Lillefot

Citat från: Disneyfantasten skrivet 29 juli 2022 kl. 18:41:16
Nu har jag alltså ändrat bild till min andra favorit-Disney-film; Insidan Ut, detta för att fira min 26-e födelsedag i efterskott! (födelsedag 26 juli) och så kommer jag att ha det i augusti ut, fram tills september månad när jag byter tillbaka till Zootropolis och kommer att varva mellan Zootropolis och Insidan Ut varannan månad!  :)
Det kommer bli ovant att se dig utan Nick Wilde ett tag. Men kör hårt.
Om jag är en Apatosaurs.
Hur kan jag då vara här i Cenozoiska eran?
Kloning, teleportering, eller tur?
I alla fall, ni får ha en dino till äran

Disneyfantasten

Citat från: Lillefot skrivet 29 juli 2022 kl. 22:03:44
Det kommer bli ovant att se dig utan Nick Wilde ett tag. Men kör hårt.

Judy Hopps OCH Nick Wilde var det!  ;)