Forumnyheter:

Då forumet använder sig av databasen Stop Forum Spam för att blockera kända spammare finns det en liten risk att oskyldiga drabbas av detta, som råkar ha samma IP-adress som kända spammare har haft. Om du är en av dem och inte lyckas att skriva inlägg på forumet, följ denna länk för att ta bort blockeringen, eller skicka e-post till med din IP-adress.

Huvudmeny

Gillar ni Scooby-Doo?

Startat av Mathilda Gustafsson, 10 november 2020 kl. 19:35:34

Föregående ämne - Nästa ämne

0 Medlemmar och 1 gäst tittar på detta ämne.

Gillar ni Scooby-Doo?

Ja
14 (87.5%)
Nej
2 (12.5%)
Kanske
0 (0%)

Antal personer som röstat: 16

Mathilda Gustafsson


Simon Axelsson

Jo, visst gör jag det. Visst gillar jag Scooby-Doo.
"You got any cats?" - Alf in regards to what he eats

Steffan Rudvall


Mathilda Gustafsson

Vem fan var det som sa att den inte gillar Scooby!

Disneyfantasten

Citat från: Steffan Rudvall skrivet 10 november 2020 kl. 19:47:29
Ja det gör jag men inte allt Scooby Doo relaterad.

Samma här, jag har svårt för Scooby Doo Mysteriegänget och Shaggy och Scooby Doo Spanar Vidare...(sen är inte heller första Scooby Doo spelfilmen någon höjdare eftersom de har fördärvat Scrappy-Doo)

Men som sagt, själv tycker jag om Scooby Doo i allmänhet...

Steffan Rudvall

Citat från: Disneyfantasten skrivet 10 november 2020 kl. 19:55:38
Samma här, jag har svårt för Scooby Doo Mysteriegänget och Shaggy och Scooby Doo Spanar Vidare...(sen är inte heller första Scooby Doo spelfilmen någon höjdare eftersom de har fördärvat Scrappy-Doo)

Men som sagt, själv tycker jag om Scooby Doo i allmänhet...
Scooby Doo Mysteriegänget är faktiskt ganska bra

Disneyfantasten

Citat från: Steffan Rudvall skrivet 10 november 2020 kl. 19:56:32
Scooby Doo Mysteriegänget är faktiskt ganska bra

Det var kanske någon annan TV-serie jag förväxlade den med (som hette "Scooby Doo Mystery Incoperated", något som Tony nämnde i ett PM ifjol där Christian Fex är bra som en skurk och att han överlag avskyr TV-serien och att den började sändas 2010 eller något och att serien liknar mer en tråkig dramaserie än en tecknad familjesemester och att de förstört alla karaktärer utom Shaggy, att Fred är pantad i huvudet medan han i de gamla serierna var nästan lika kompetent som Velma, att de lagt in onödiga kärlekshistorier mellan medlemmarna i gänget och att den har en grå, mörk och deprimerande känsla som genomsyrar den...

Steffan Rudvall

Citat från: Disneyfantasten skrivet 10 november 2020 kl. 20:13:12
Det var kanske någon annan TV-serie jag förväxlade den med (som hette "Scooby Doo Mystery Incoperated", något som Tony nämnde i ett PM ifjol där Christian Fex är bra som en skurk och att han överlag avskyr TV-serien och att den började sändas 2010 eller något och att serien liknar mer en tråkig dramaserie än en tecknad familjesemester och att de förstört alla karaktärer utom Shaggy, att Fred är pantad i huvudet medan han i de gamla serierna var nästan lika kompetent som Velma, att de lagt in onödiga kärlekshistorier mellan medlemmarna i gänget och att den har en grå, mörk och deprimerande känsla som genomsyrar den...
Det är rätt serien men jag tycker faktiskt att den är ganska bra bättre än de senaste serierna och så har den ju även en berättelse och är inte bara enskilda avsnitt

gstone

[[George]]
I care about many things-

[[Dot]]
Things-not people.

[[George]]
People, too. I cannot divide my feelings up as neatly as you,
and I am not hiding behind my canvas-I am living in it.

MOA

Hanna Barberas största klassiker som var en stor del av min barndom.
Alla Scooby Doo program som gick på Boomerang var fantastiskt bra :D

Lilla My


gstone

 Scooby Doo Spanar Vidare är dålig , Allt det andra är okej ! :-\

Lite av det är bra till och med !
[[George]]
I care about many things-

[[Dot]]
Things-not people.

[[George]]
People, too. I cannot divide my feelings up as neatly as you,
and I am not hiding behind my canvas-I am living in it.

MOA

Citat från: gstone skrivet 23 november 2020 kl. 16:51:52
Scooby Doo Spanar Vidare är dålig , Allt det andra är okej ! :-\

Lite av det är bra till och med !
Ja de e sämsta Scooby Doo programmet

Erika

Ja, överlag gör jag det - det är bara någon enstaka tv-serie/film som jag har svårt för (t. ex. Shaggy och Scooby-Doo spanar vidare).

Elios