Forumnyheter:

Möjlighet för gäster att skriva inlägg har länge varit avstängt på grund av missbruk och spam, men i och med den nya forumprogramvaran är det nu påslaget igen. Se till att inte missbruka detta, för då kan det behöva stängas av igen.

Huvudmeny

Vilken dubbare delar Du födelsedag med?

Startat av Experten, 16 oktober 2012 kl. 15:13:06

Föregående ämne - Nästa ämne

0 Medlemmar och 1 gäst tittar på detta ämne.

Experten

INGEN dubbare fyller år på samma dag som jag (26 november) :(

TonyTonka

Jag kommer inte på några dubbare som fyller år samma dag som jag (8 September) däremot fyller andra kändisar år samma dag, några är Carola, Babsan, Anders Lundin, Pink och Hasse Aro. Anders Lundin och Babsan samma år dessutom. Anders Lundin har i alla fall dubbat Madagascar men jag har ingen koll på om de andra dubbat.  :)
https://djtonytheking.wordpress.com/ - Min blogg
(bloggen uppdateras senast: 2022-01-30)

Äntligen tillbaka på bloggen! :D

Lilla My

Har aldrig hört någon svensk kändis som fyller år samma datum som jag (31 Oktober). Däremot gör Frank Iero (gitarrist i My Chemical Romance) det, vilket jag blev glatt överraskad över!

SwedishKuriboh

#3
Fick söka på Wikipedia, och den enda jag hittade som jag delar födelsedag med är Michie Tomizawa (japansk röstskådespelerska som bland annat gjorde originalrösten till Sailor Mars i Sailor Moon)... did not know that.

Känner dock någon som delar födelsedag med Leo Hallerstam! ^^


Edit: När det gäller andra kändisar jag delar födelsedag med så är Viggo Mortensen (Aragorn i Sagan om Ringen) och Snoop Dogg de två jag kan på rak arm!

TonyTonka

Citat från: Fantasygold skrivet 16 oktober 2012 kl. 16:03:04
Har aldrig hört någon svensk kändis som fyller år samma datum som jag (31 Oktober). Däremot gör Frank Iero (gitarrist i My Chemical Romance) det, vilket jag blev glatt överraskad över!
Fyller du år på Halloween?  ;)
https://djtonytheking.wordpress.com/ - Min blogg
(bloggen uppdateras senast: 2022-01-30)

Äntligen tillbaka på bloggen! :D

Elios

#5
Citat från: Fantasygold skrivet 16 oktober 2012 kl. 16:03:04
Har aldrig hört någon svensk kändis som fyller år samma datum som jag (31 Oktober). Däremot gör Frank Iero (gitarrist i My Chemical Romance) det, vilket jag blev glatt överraskad över!

Nu så är jag ingen kändis men jag fyller faktiskt också år den 31 Oktober. Vad jag vet så fyller även Peter Jackson som gjorde Lord Of The Rings trilogin också år då och en annan, även om han inte lever länge så fyllde även författaren Lars Widding år då.

Citat från: Tonytonka skrivet 16 oktober 2012 kl. 23:20:13
Fyller du år på Halloween?  ;)

Japp vi fyller då år på Halloween.  :o

Experten

#6
Jag har dock undrat vilka kändisar som delar födelsedag med Dick Eriksson (30 april)

Experten

Någon som är född 2 april?
Då fyller Peter Harrysson år :)

Experten

Claes Malmberg är faktiskt född på samma år som mina föräldrar!
Nämligen 1961.

Lilla My

Citat från: Elios skrivet 16 oktober 2012 kl. 23:41:37
Nu så är jag ingen kändis men jag fyller faktiskt också år den 31 Oktober. Vad jag vet så fyller även Peter Jackson som gjorde Lord Of The Rings trilogin också år då och en annan, även om han inte lever länge så fyllde även författaren Lars Widding år då.

Jasså? Fan var najs! :D Snart är det dessutom dags!

Om Peter Jackson fyller år den dagen blir jag överlycklig, han är en så speciell idol till mig.

TonyTonka

Citat från: Fantasygold skrivet 17 oktober 2012 kl. 16:11:22
Jasså? Fan var najs! :D Snart är det dessutom dags!

Om Peter Jackson fyller år den dagen blir jag överlycklig, han är en så speciell idol till mig.
Enligt Kalendern verkar ni bägge två fylla 18 också.
https://djtonytheking.wordpress.com/ - Min blogg
(bloggen uppdateras senast: 2022-01-30)

Äntligen tillbaka på bloggen! :D

Lilla My

Citat från: Experten skrivet 17 oktober 2012 kl. 07:18:11
Claes Malmberg är faktiskt född på samma år som mina föräldrar!
Nämligen 1961.

Min mamma delar samma födelsedag som både första sändningen av Eurovision och som de flesta medlemmarna i After Shave - 1956

Elios

Citat från: Tonytonka skrivet 17 oktober 2012 kl. 16:16:00
Enligt Kalendern verkar ni bägge två fylla 18 också.

Ja det är då man kan ta körkort.  ;D

Lilla My

Citat från: Elios skrivet 17 oktober 2012 kl. 19:05:14
Ja det är då man kan ta körkort.  ;D

Jo, tjena, känner mig inte alls bekväm bakom ratten och känner mig inte alls redo för körkort :-\

SwedishKuriboh

Citat från: Fantasygold skrivet 17 oktober 2012 kl. 22:36:51
Jo, tjena, känner mig inte alls bekväm bakom ratten och känner mig inte alls redo för körkort :-\
Inget att oroa sig över! Jag blir snart 23 och har fortfarande inte tagit körkort!   ;D