Forumnyheter:

Gmail har under ett par månaders tid blockerat Dubbningshemsidans e-postmeddelanden, men det ska nu vara löst. Om du missat viktiga e-postmeddelanden under denna tid, kontakta webbmastern på så löser vi allt.

Huvudmeny

Toy Story 3

Startat av Elios, 16 oktober 2009 kl. 00:40:23

Föregående ämne - Nästa ämne

0 Medlemmar och 1 gäst tittar på detta ämne.

Disneyfantasten

Vilka spelar Henrik Ohlsson, Andreas Rothlin Svensson och André Ferrari i filmen?

E

Citat från: Disneyfantasten skrivet  8 oktober 2020 kl. 09:23:14
Vilka spelar Henrik Ohlsson, Andreas Rothlin Svensson och André Ferrari i filmen?
Andreas är Robban

Disneyfantasten

Citat från: Erik Dahlberg skrivet  8 oktober 2020 kl. 09:25:31
Andreas är Robban

Vilken karaktär är Robban? (jag sökte nyss upp på Google men lyckades inte få fram vem den karaktären är)

E

Citat från: Disneyfantasten skrivet  8 oktober 2020 kl. 09:28:40
Vilken karaktär är Robban? (jag sökte nyss upp på Google men lyckades inte få fram vem den karaktären är)
Roboten på förskolan👍🏻 Han har bara en replik

Disneyfantasten

Citat från: Erik Dahlberg skrivet  8 oktober 2020 kl. 09:25:31
Andreas är Robban
Citat från: Erik Dahlberg skrivet  8 oktober 2020 kl. 09:31:22
Roboten på förskolan👍🏻 Han har bara en replik

Så jag antar att det betyder att de två Sopbils-chaufförerna måste vara Henrik Ohlsson och André Ferrari...

Marcusen

Vem spelar bert-åke varg i den här filmen?

Steffan Rudvall

Citat från: Marcusen skrivet  1 juli 2023 kl. 02:04:50Vem spelar bert-åke varg i den här filmen?
Han spelar mannen som ser Woody i en toalettspegel om jag inte missminner mig.

Elios

Citat från: Steffan Rudvall skrivet  1 juli 2023 kl. 02:37:09Han spelar mannen som ser Woody i en toalettspegel om jag inte missminner mig.
Åh minns inte riktigt den scenen tyvärr. 

Steffan Rudvall

Citat från: Elios skrivet  1 juli 2023 kl. 03:36:48Åh minns inte riktigt den scenen tyvärr.
Det är när han försöker rymma från dagiset.

Elios

Citat från: Steffan Rudvall skrivet  1 juli 2023 kl. 16:30:07Det är när han försöker rymma från dagiset.
Aha. Ska försöka leta upp det på Disney Plus.  ;D ;D

Elios

Tänkte med på den inspirationen till scenen från Mission Impossible där Woody fastnar med snöret på trädet och faller sakta ner utan att nudda marken.  8)