Forumnyheter:

Möjlighet för gäster att skriva inlägg har länge varit avstängt på grund av missbruk och spam, men i och med den nya forumprogramvaran är det nu påslaget igen. Se till att inte missbruka detta, för då kan det behöva stängas av igen.

Huvudmeny

Söker en film om en pappa som är hemlig agent!

Startat av Elios, 23 februari 2014 kl. 22:12:56

Föregående ämne - Nästa ämne

0 Medlemmar och 1 gäst tittar på detta ämne.

Elios

Jag såg en gång när jag gick i femman en film som handlade om en pappa som var en hemlig agent tror jag och jag vill minnas att han från början hade mustasch och kostym. Sedan vill jag minnas att när han blev sig själv igen hade han längre hår och sen såg han ut så i resten av filmen. Minns att han hade en son i filmen som blandades in i något av hans uppdrag. Minns att skurken var en snygg kvinna men den jag kanske främst kommer ihåg är mannen som hjälpte henne och var lite som Hajen i James Bond är och hade svart långt hår och tror han hade solglasögon på sig för det mesta men det jag absolut minns var att han hade en form av robot fot och att han haltade mycket.
Inte för att vara någon spoiler men jag kom ihåg att dem skurkarna sprängdes i slutet och att hon den onda kvinnan under filmens gång höll pappans son med en kniv. Minns med att hon blev fångad i någon bur eller jag minns att hon satt fast och kunde inte ta sig loss.
Säger allt jag minns för att det ska vara lättare att komma på vilken film det är eftersom jag har undrat i flera år vad det var för en film och har fortfarande inte kommit på vilken det är.


Hoppas det är någon som vet??  ::)

Erika

Nu gissar jag bara, men kan det vara någon av "Agent Cody Banks"-filmerna?

Elios

Det är en bra gissning men det är tyvärr inte någon av dem.

rooney

Som ny medlem ska man kanske inte börja med att bumpa en nästan två år gammal tråd, men eftersom jag misstänker att jag kan svaret vill jag dela med mig...


Filmen bör vara The Agent Club: http://www.imdb.com/title/tt0117581/


Finns för övrigt på
Youtube också!

Elios

Tusen tack. Det var den filmen. Har undrat i en herrans massa år. Nu äntligen så. Återigen tusen tack!  ;D ;D ;D ;D ;D