Forumnyheter:

Gmail har under ett par månaders tid blockerat Dubbningshemsidans e-postmeddelanden, men det ska nu vara löst. Om du missat viktiga e-postmeddelanden under denna tid, kontakta webbmastern på så löser vi allt.

Huvudmeny

Den trevliga och positiva tråden!

Startat av Adam Larsson, 25 februari 2022 kl. 21:31:04

Föregående ämne - Nästa ämne

AndreasJonasson och 1 gäst tittar på detta ämne.

Skokaka

Citat från: MOA skrivet  4 september 2024 kl. 23:35:05Super Mario 64, snart blir det Sunshine
Åh, så det var det du sa i slutet. Okej. ;) 

Kommentarerna var låsta, så jag sa det här. Och för extra positivitet, här är ett ord för att beskriva Super Mario 64: Klassiskt. Tror att det är förresten den första 3D spelet. (De första spelen är 8-bit och man går bara höger och vänster och så. Medan här så går man mer omkring överallt, så...)

Will Siv

- what.

MOA

Citat från: Will Siv skrivet  5 september 2024 kl. 15:29:08Nu var operationen klar  :)
Var det smärtsamt eller stora besvär? Är lycklig över att jag aldrig haft synfel

Skokaka

Citat från: Skokaka skrivet  4 september 2024 kl. 21:59:09Tydligen så är MOA redan klar med spelet... Nåja, det gick snabbt, wow. :o Jag kan väl då säga: Bra kämpat! 👍
Vad jag kom på: Jag kunde lika gärna ha skrivit detta i ett privat meddelande... D'OH!

Skokaka

MOA

Citat från: Skokaka skrivet  5 september 2024 kl. 22:34:50Vad jag kom på: Jag kunde lika gärna ha skrivit detta i ett privat meddelande... D'OH!
Gör ingenting, var inget direkt privat
Citat från: Skokaka skrivet  5 september 2024 kl. 22:35:18Jag är så glad att du lever! :D
Tror inte att det var ett dödligt problem

Skokaka

Citat från: MOA skrivet  5 september 2024 kl. 23:33:14Gör ingenting, var inget direkt privatTror inte att det var ett dödligt problem
Jag var själv skit rädd förra året när min visdomstand skulle tas bort, fast jag blev ju sövd. ;D

Skokaka

Nåja, vet ni vad som brukar ge mig positiv energi? Att kolla på söta djur. ;D

gstone

Imorgon kommer en ny Lego Star Wars special på Disney Plus 
[[George]]
I care about many things-

[[Dot]]
Things-not people.

[[George]]
People, too. I cannot divide my feelings up as neatly as you,
and I am not hiding behind my canvas-I am living in it.

MOA

Citat från: Skokaka skrivet  5 september 2024 kl. 23:43:27Nåja, vet ni vad som brukar ge mig positiv energi? Att kolla på söta djur. ;D
Eller

gstone

Big City Green filmen kommer gå på tv i Sverige 21 September !
[[George]]

[[Dot]]
Things-not people.

[[George]]

Skokaka

Citat från: MOA skrivet 12 september 2024 kl. 11:11:32Eller
Jo, gulliga karaktärer hjälper, också. :) 

Sammanträffande nog så har jag även att säga att jag blev klar med Super Mario 3D World idag... Nåja, åtminstone själva storyn blev jag klar med, nu så är det extra världen som gäller. :D

gstone

[[George]]

[[Dot]]
Things-not people.

[[George]]

MOA

Citat från: Skokaka skrivet 12 september 2024 kl. 23:20:08Jo, gulliga karaktärer hjälper, också. :)

Sammanträffande nog så har jag även att säga att jag blev klar med Super Mario 3D World idag... Nåja, åtminstone själva storyn blev jag klar med, nu så är det extra världen som gäller. :D
Jag spelade ut det under julen för 3 år sedan, sedan blev det Bowser's Fury, imorn blir det värld 3 med Lemmy Koopa i New Super Mario Bros Wii

gstone

Harald och den magiska kritan kommer dubbas  :)
[[George]]

[[Dot]]
Things-not people.

[[George]]