Forumnyheter:

Gmail har under ett par månaders tid blockerat Dubbningshemsidans e-postmeddelanden, men det ska nu vara löst. Om du missat viktiga e-postmeddelanden under denna tid, kontakta webbmastern på så löser vi allt.

Huvudmeny

Diverse frågor

Startat av Disneyfantasten, 26 februari 2022 kl. 21:56:52

Föregående ämne - Nästa ämne

0 Medlemmar och 1 gäst tittar på detta ämne.

gstone

Citat från: Mathilda Gustafsson skrivet 30 januari 2023 kl. 22:56:27Vem tänker ens på sånt här? Det är absolut inte okej! Är du galen? :o
Men om det var en nazist eller Dolores Umbridge  ?
[[George]]
I care about many things-

[[Dot]]
Things-not people.

[[George]]
People, too. I cannot divide my feelings up as neatly as you,
and I am not hiding behind my canvas-I am living in it.

gstone

Citat från: Mathilda Gustafsson skrivet 30 januari 2023 kl. 22:56:27Vem tänker ens på sånt här? Det är absolut inte okej! Är du galen? :o
Jag tänker på mycket i duschen !
[[George]]
I care about many things-

[[Dot]]
Things-not people.

[[George]]
People, too. I cannot divide my feelings up as neatly as you,
and I am not hiding behind my canvas-I am living in it.

Skokaka

Citat från: MOA skrivet 15 januari 2023 kl. 21:42:48Jag har mycket riktigt översatt texten från Awful Movies Wiki,den sidan e så bra
Jag trodde först att du skrev vad du själv tyckte, men det var precis vad informationen sa från Awful Movies Wiki. Åtminstone så översatte du på Svenska ganska bra... Att säga "Varför den suger" är ju vad sidorna brukar säga, såklart.

Lilla My

Citat från: gstone skrivet 30 januari 2023 kl. 22:55:27kontroversiell fråga.
Är sexuella övergrepp okej om du gör det mot en riktigt dålig person ?
....... Nej?

Daniel Hofverberg

Citat från: gstone skrivet 30 januari 2023 kl. 23:03:48Men om det var en nazist eller Dolores Umbridge  ?
Nej, oavsett vem. Två fel gör inte ett rätt, som man brukar säga.

Disneyfantasten

Citat från: Skokaka skrivet 30 januari 2023 kl. 23:12:25Jag trodde först att du skrev vad du själv tyckte, men det var precis vad informationen sa från Awful Movies Wiki. Åtminstone så översatte du på Svenska ganska bra... Att säga "Varför den suger" är ju vad sidorna brukar säga, såklart.
Jag trodde också först att det var vad hon själv tyckte, men upptäckte bara några få månader efter inlägget hade skrivits den texten på Loathsome Characters Wiki...

Som jag sa förut hatar jag sidorna Awful Movies Wiki och Loathsome Characters Wiki då de har alldeles för många bra filmer och karaktärer i sidorna, fick jag bestämma skulle dessa sidor aldrig finnas överhuvudtaget! (då jag ser mig själv som många av filmernas och karaktärernas föärsvarsadvokat, som jag tycker borde vara på kyrka-liknande sidor istället)

Visst, det FINNS filmer och karaktärer som verkligen förtjänar att vara med på dessa sidor, MEN det KAN ju förstås finnas folk som gillar dessa också.

Det bästa vore som sagt om Awful Movies Wiki och Loathsome Characters Wiki aldrig hade funnits överhuvudtaget.

Och jag skulle personligen säga att Trollet i Parken är "överhatad" (även om den inte är lika bra som Don Bluth's andra filmer på 1980 & 1990-talen, men fortfarande en bra och underhållande film).

Disneyfantasten

Citat från: Disneyfantasten skrivet 31 januari 2023 kl. 10:19:21Jag trodde också först att det var vad hon själv tyckte, men upptäckte bara några få månader efter inlägget hade skrivits den texten på Loathsome Characters Wiki...

Som jag sa förut hatar jag sidorna Awful Movies Wiki och Loathsome Characters Wiki då de har alldeles för många bra filmer och karaktärer i sidorna, fick jag bestämma skulle dessa sidor aldrig finnas överhuvudtaget! (då jag ser mig själv som många av filmernas och karaktärernas föärsvarsadvokat, som jag tycker borde vara på kyrka-liknande sidor istället)

Visst, det FINNS filmer och karaktärer som verkligen förtjänar att vara med på dessa sidor, MEN det KAN ju förstås finnas folk som gillar dessa också.

Det bästa vore som sagt om Awful Movies Wiki och Loathsome Characters Wiki aldrig hade funnits överhuvudtaget.

Och jag skulle personligen säga att Trollet i Parken är "överhatad" (även om den inte är lika bra som Don Bluth's andra filmer på 1980 & 1990-talen, men fortfarande en bra och underhållande film).

https://www.youtube.com/watch?app=desktop&v=qn-9x-SKKSs

https://www.youtube.com/watch?app=desktop&v=fzT1eyXpkCw

gstone

Är incest okej om båda är vuxna och samtycker ?
[[George]]
I care about many things-

[[Dot]]
Things-not people.

[[George]]
People, too. I cannot divide my feelings up as neatly as you,
and I am not hiding behind my canvas-I am living in it.

Mathilda Gustafsson

Citat från: gstone skrivet 31 januari 2023 kl. 15:52:34Är incest okej om båda är vuxna och samtycker ?
Möjligtvis kusiner men helst inte det heller

Skokaka

Citat från: gstone skrivet 31 januari 2023 kl. 15:52:34Är incest okej om båda är vuxna och samtycker ?
Jag har för mig att om någon är en "adopterad" syskon, så kan de vara med sina "syskon" då de är inte av samma kött och blod. Först syskon, men flera år senare är de kanske något annat...

gstone

Tror ni att Vaccination orsakar autism ?
[[George]]
I care about many things-

[[Dot]]
Things-not people.

[[George]]
People, too. I cannot divide my feelings up as neatly as you,
and I am not hiding behind my canvas-I am living in it.

Zebastian

Jag rensade lite i mitt gamla pojkrum hos föräldrarna och jag hittade en metallbricka med några hål och mitt personnummer på. Vad är det för något?

Lilla My

Citat från: Zebastian skrivet  2 februari 2023 kl. 21:50:09Jag rensade lite i mitt gamla pojkrum hos föräldrarna och jag hittade en metallbricka med några hål och mitt personnummer på. Vad är det för något?
Din identitetsbricka?


Zebastian


Skokaka

Citat från: Zebastian skrivet  3 februari 2023 kl. 20:31:37Den ser faktiskt ut så. Vad är det?
En identitetsbricka, det sa ju Lilla My till och med...