Forumnyheter:

Efter uppgradering av forumprogramvaran saknas vissa äldre bifogade filer just nu. Vi beklagar detta och arbetar med att lösa problemet.

Huvudmeny

Ovanliga dubbningar på archive.org

Startat av Steffan Rudvall, 23 februari 2022 kl. 19:51:43

Föregående ämne - Nästa ämne

0 Medlemmar och 1 gäst tittar på detta ämne.

Disneyfantasten

MOA

Citat från: Disneyfantasten skrivet 26 december 2023 kl. 14:04:05Så fint, tack ska du ha.
Yes den där videon e så rolig & oväntad för & va en riktigt känd VA

Steffan Rudvall

Citat från: MOA skrivet 26 december 2023 kl. 11:17:02Min julklapp till er
https://archive.org/details/@moavideogamer
Citat från: MOA skrivet 26 december 2023 kl. 14:12:01Yes den där videon e så rolig & oväntad för & va en riktigt känd VA
Klippet med Hasse Jonsson? För det var ganska otydligt när du bara länkade till ditt konto.

MOA

Citat från: Steffan Rudvall skrivet 26 december 2023 kl. 14:33:50Klippet med Hasse Jonsson? För det var ganska otydligt när du bara länkade till ditt konto.
Yes de va han jag mena :D

Lillefot

Om jag är en Apatosaurs.
Hur kan jag då vara här i Cenozoiska eran?
Kloning, teleportering, eller tur?
I alla fall, ni får ha en dino till äran

gstone

[[George]]
I care about many things-

[[Dot]]
Things-not people.

[[George]]
People, too. I cannot divide my feelings up as neatly as you,
and I am not hiding behind my canvas-I am living in it.

Lillefot

Citat från: gstone skrivet 26 december 2023 kl. 17:02:52Jag har laddat ner så mycket att jag har problem med datorn
Menar du att din lagringsenhet har blivit full? I så fall är det orsaken, däremot kommer din dator inte gå sönder pga det.

Du kan antingen köpa en extra hårddisk och flytta över en del filer dit, eller bita i det sura äpplet och ta bort sådant som du inte känner att du behöver ha kvar.
Om jag är en Apatosaurs.

MOA

Citat från: Lillefot skrivet 26 december 2023 kl. 17:26:04Menar du att din lagringsenhet har blivit full? I så fall är det orsaken, däremot kommer din dator inte gå sönder pga det.

Du kan antingen köpa en extra hårddisk och flytta över en del filer dit, eller bita i det sura äpplet och ta bort sådant som du inte känner att du behöver ha kvar.
Skaffa en TB,just nu e både min lokala hårddisk & 2 externa hårdiska på TB tack vare min datakonsult till morbror

BPS

Angående Scooby-Doo, var är du! så har jag faktiskt hittat filerna Daniel skickade till mig förra gången. 

Om det är okej för dig @Daniel Hofverberg så skulle jag kunna ladda upp dem igen så slipper jag mail och PM om just dem...

BPS

Citat från: Goliat skrivet 30 juni 2023 kl. 07:36:04Andra filmen lär dyka upp snart *hint hint* med nydubben eftersom den är så unik och ovanlig komplett.

Efter mycket om och men, dataproblem, försvunna filer m.m. Kommer här omdubbningen av Lucky Luke i Bröderna Daltons hämnd från TV1000.

https://archive.org/details/lucky-luke-i-broderna-daltons-hamnd-omdubbning

Stort tack till Goliat!

Mathilda Gustafsson

Citat från: BPS skrivet 27 december 2023 kl. 23:26:32Angående Scooby-Doo, var är du! så har jag faktiskt hittat filerna Daniel skickade till mig förra gången.

Om det är okej för dig @Daniel Hofverberg så skulle jag kunna ladda upp dem igen så slipper jag mail och PM om just dem...
Vad är det för PM du snackar om hela tiden?

BPS

Citat från: Mathilda Gustafsson skrivet 28 december 2023 kl. 15:54:40Vad är det för PM du snackar om hela tiden?
Flertalet PM från främst en person men även andra som ber mig att ladda upp avsnitten igen.

Daniel Hofverberg

Citat från: BPS skrivet 27 december 2023 kl. 23:26:32Angående Scooby-Doo, var är du! så har jag faktiskt hittat filerna Daniel skickade till mig förra gången.

Om det är okej för dig @Daniel Hofverberg så skulle jag kunna ladda upp dem igen så slipper jag mail och PM om just dem...
Absolut, det vore uppskattat om du kunde göra ett försök till och ladda upp serien.  :)

Det känns ju väldigt slumpartat vad som tas bort och hur snabbt, så vi kan alltid hoppas att det får ligga kvar... 

Lillefot

Citat från: BPS skrivet 28 december 2023 kl. 22:40:48Jag har laddat upp filerna men de bearbetas fortfarande.

https://archive.org/details/scooby-doo-var-ar-du-sasong-2-originaldubbning
Trevligt, då återstår det bara att se om de får ligga kvar någon längre tid.
Om jag är en Apatosaurs.