Forumnyheter:

Möjlighet för gäster att skriva inlägg har länge varit avstängt på grund av missbruk och spam, men i och med den nya forumprogramvaran är det nu påslaget igen. Se till att inte missbruka detta, för då kan det behöva stängas av igen.

Huvudmeny

Ovanliga dubbningar på archive.org

Startat av Steffan Rudvall, 23 februari 2022 kl. 19:51:43

Föregående ämne - Nästa ämne

0 Medlemmar och 3 gäster tittar på detta ämne.

BPS

Citat från: gstone skrivet  2 juli 2024 kl. 09:50:22Såg till när den fär färdig modifierad/uppdaterad :D ;)
Den är färdig bearbetad nu.

gstone

Stort Tack till alla snälla personer som lägger 😁🙏🙏🙏❤️
[[George]]
I care about many things-

[[Dot]]
Things-not people.

[[George]]
People, too. I cannot divide my feelings up as neatly as you,
and I am not hiding behind my canvas-I am living in it.

MOA

Citat från: gstone skrivet  3 juli 2024 kl. 01:36:37Stort Tack till alla snälla personer som lägger 😁🙏🙏🙏❤️
Ja framförallt TC, vi tänkte aldrig på att spara avsnitten när det sändes & när vi avinstallerade Boomerang kunde vi inte installera om det igen :(

gstone

Jag tycker någon borde lägga up Hunden Rover tar semester.
[[George]]

[[Dot]]
Things-not people.

[[George]]

DingoPictures2005

Citat från: gstone skrivet  4 juli 2024 kl. 18:42:01Jag tycker någon borde lägga up Hunden Rover tar semester.
Yes det kommer @BPS förhoppningsvis fixa när jag digitaliserat vhs:en jag köpte som du länkade.
Visserligen blir det om typ 2 veckor då jag är i Dalarna på semester.

gstone

Citat från: DingoPictures2005 skrivet  4 juli 2024 kl. 21:42:42Yes det kommer @BPS förhoppningsvis fixa när jag digitaliserat vhs:en jag köpte som du länkade.
jättebra :)
[[George]]

[[Dot]]
Things-not people.

[[George]]

Bib

Fanns inte VHS dubbningen av The Secret of Nimh på Archive? Kan inte hitta den

DingoPictures2005

Citat från: Bib skrivet  4 juli 2024 kl. 22:14:48Fanns inte VHS dubbningen av The Secret of Nimh på Archive? Kan inte hitta den
Det var jag som la ut den.
Fixar den om du vill lägga ut den.

Bib

Citat från: DingoPictures2005 skrivet  4 juli 2024 kl. 22:19:12Det var jag som la ut den.
Fixar den om du vill lägga ut den.
Lägga ut? Jag har inget konto och vill inte få problem med MGM

Lennartsson

Citat från: Bib skrivet  4 juli 2024 kl. 22:23:14Lägga ut? Jag har inget konto och vill inte få problem med MGM
@BPS kan ju göra det konstigt nog verkar inget tas ner från hans konton

DingoPictures2005

Citat från: Bib skrivet  4 juli 2024 kl. 22:23:14Lägga ut? Jag har inget konto och vill inte få problem med MGM
Ahh läste snabbt trodde du var @BPS 😅

BPS

Citat från: DingoPictures2005 skrivet  4 juli 2024 kl. 22:25:22Ahh läste snabbt trodde du var @BPS 😅
Jag kan försöka ladda upp den, men jag vet inte hur lyckat det blir när den blev nertagen när du laddade upp den.

Will Siv

Citat från: DingoPictures2005 skrivet  4 juli 2024 kl. 21:42:42Yes det kommer @BPS förhoppningsvis fixa när jag digitaliserat vhs:en jag köpte som du länkade.
Om det är ok att fråga, var i Dalarna  ???
- what.

DingoPictures2005

Citat från: BPS skrivet  4 juli 2024 kl. 22:27:44Jag kan försöka ladda upp den, men jag vet inte hur lyckat det blir när den blev nertagen när du laddade upp den.
@Daniel Hofverberg:s uppladdning av omdubben har dock fått vara kvar.
Tror det beror på vad som hittas av det pengakåta upphovspersonerna.

DingoPictures2005

Citat från: Will Siv skrivet  4 juli 2024 kl. 22:28:40Om det är ok att fråga, var i Dalarna  ???
Föredrar att hålla sådant privat.