Forumnyheter:

Efter uppgradering av forumprogramvaran saknas vissa äldre bifogade filer just nu. Vi beklagar detta och arbetar med att lösa problemet.

Huvudmeny

Ny Katten Gustaf film

Startat av Skokaka, 2 juni 2022 kl. 20:23:52

Föregående ämne - Nästa ämne

0 Medlemmar och 1 gäst tittar på detta ämne.

Skokaka

Enligt vad jag har hört så ska det komma en ny Katten Gustaf film i denna året. Någon annan som är medveten om detta?

Jag undrar vem som kommer speciellt att göra rösten till Gustaf. Vad sägs som Joakim Jennefors?

För att vara ärlig så är Joakim Jennefors som Gustaf en gammal idé jag hade sedan någonstans i 2010-2012 skulle jag tro. Jag tycker fortfarande att han kunde passa, eftersom både Joakim Jennefors och Katten Gustaf har så chilla röster.

Det vore också ironiskt, då han har gjort rösten till Orson (han delar rollen med Linus Wahlgren) som är från serien från 1980-talet.

Men i hela fall, jag tror att det kommer i denna året som sagt.

Jabberjaw

Hade varit kul att se Claes Malmberg som Gustaf. Tycker han borde kunna passa bra i den rollen faktiskt  :D

Steffan Rudvall

Citat från: Jabberjaw skrivet  2 juni 2022 kl. 20:30:44
Hade varit kul att se Claes Malmberg som Gustaf. Tycker han borde kunna passa bra i den rollen faktiskt  :D
Se på de två filmerna från 2000-talet då.

gstone

Kanske blir samma person som spelar Mario.
[[George]]
I care about many things-

[[Dot]]
Things-not people.

[[George]]
People, too. I cannot divide my feelings up as neatly as you,
and I am not hiding behind my canvas-I am living in it.

Skokaka

Citat från: gstone skrivet  2 juni 2022 kl. 21:18:21
Kanske blir samma person som spelar Mario.

På grund av original rösten, förstås... Annars Steve Kratz eller någon annan...

MOA

Citat från: gstone skrivet  2 juni 2022 kl. 21:18:21
Kanske blir samma person som spelar Mario.
Chris Pratt,har jag faktiskt sett

Skokaka

Har hört att Sony Pictures Animation kommer att göra den här filmen.

gstone

Jag är skeptisk till Chris Pratt som Gustaf.

Jag kommer nog se filmen på svenska ändå.
[[George]]
I care about many things-

[[Dot]]
Things-not people.

[[George]]
People, too. I cannot divide my feelings up as neatly as you,
and I am not hiding behind my canvas-I am living in it.

Skokaka

Citat från: Skokaka skrivet  3 juli 2023 kl. 00:31:14Har hört att Sony Pictures Animation kommer att göra den här filmen.
Eller kanske det är Illumination som kommer att ta hand om filmen?...

gstone

[[George]]
I care about many things-

[[Dot]]
Things-not people.

[[George]]
People, too. I cannot divide my feelings up as neatly as you,
and I am not hiding behind my canvas-I am living in it.

MOA

Citat från: gstone skrivet 13 november 2023 kl. 15:46:43Svensk trailer för nya filmen

Undra vem som e Gustafs röst nu,e de Oscar Harryson e de bara för sjukt

Steffan Rudvall

Citat från: MOA skrivet 13 november 2023 kl. 16:09:11Undra vem som e Gustafs röst nu,e de Oscar Harryson e de bara för sjukt
Jag tycker det låter lite som Björn Bengtsson.

gstone

Citat från: Steffan Rudvall skrivet 13 november 2023 kl. 16:24:25Jag tycker det låter lite som Björn Bengtsson.
Fredrik Hiller är i alla fall Gustafs Pappa( som på engelska spelas av Samuel L Jackson).
[[George]]
I care about many things-

[[Dot]]
Things-not people.

[[George]]
People, too. I cannot divide my feelings up as neatly as you,
and I am not hiding behind my canvas-I am living in it.

Skokaka

Citat från: gstone skrivet 13 november 2023 kl. 15:46:43Svensk trailer för nya filmen

Wow, jag förväntade mig inte att trailern skulle dubbas så fort. :o

Okej, så det är Sony som kommer att göra filmen i hela fall. Undrar om detta bara är rösterna till trailern, men så här långt så kan jag säga att den ser lovande ut. Jag tycker att animationen ser trogen ut till franchisen, och början såg rörande ut. Gustaf som kattunge är bara för söt. ;D Dock så motsäger detta till special filmerna, men det spelar ingen roll för många media gör ju ändå detta. Början av trailern påminner mig också lite om Oliver & gänget... :)

Bra så här långt som sagt, men ironiskt att en paradballong av Gustaf syns. :o

Tror att detta är första gången som vi ser Gustafs pappa, vet inte om han var i något annan sammanhang... (Och har något annat utseende och så, förmodligen)...

Skokaka

Citat från: gstone skrivet 13 november 2023 kl. 17:00:01Fredrik Hiller är i alla fall Gustafs Pappa( som på engelska spelas av Samuel L Jackson).
Fredrik Hiller som Samuel L. Jackson, va? Random men coolt val.