Forumnyheter:

Möjlighet för gäster att skriva inlägg har länge varit avstängt på grund av missbruk och spam, men i och med den nya forumprogramvaran är det nu påslaget igen. Se till att inte missbruka detta, för då kan det behöva stängas av igen.

Huvudmeny

Shrek Teori

Startat av Elios, 14 augusti 2022 kl. 11:25:48

Föregående ämne - Nästa ämne

0 Medlemmar och 1 gäst tittar på detta ämne.

Disneyfantasten

Citat från: gstone skrivet 15 augusti 2022 kl. 23:13:19Vist är det lite konstigt att dom tre björna ser och agra helt arlunda i  Mästerkatten 2 ?

Guldlock och de tre björnarna är skurkar i Mästerkatten 2.

Jo jag vet att de är det för jag har sett trailern, Guldlock verkar som sagt vara många gånger ondare än vad Rapunzel i Shrek Den Tredje var, och både Guldlock och Rapunzel är egentligen godhjärtade, det är bara i dessa versioner som de är antagonister.

Elios

Citat från: Disneyfantasten skrivet 16 augusti 2022 kl. 08:05:18Jo jag vet att de är det för jag har sett trailern, Guldlock verkar som sagt vara många gånger ondare än vad Rapunzel i Shrek Den Tredje var, och både Guldlock och Rapunzel är egentligen godhjärtade, det är bara i dessa versioner som de är antagonister.
Blev så jävla rädd när jag såg hur hon ska se ut i filmen! ^^

Elios

Undrar varför inte Robert Aschberg fortsatte som den fula styvsystern i trean!? Tycker Jan Åström är bra men tycker ändå det hade varit roligare om Robban kom tillbaka.  ::) ::)

TonyTonka

Citat från: Elios skrivet 21 augusti 2022 kl. 00:46:19Undrar varför inte Robert Aschberg fortsatte som den fula styvsystern i trean!? Tycker Jan Åström är bra men tycker ändå det hade varit roligare om Robban kom tillbaka.  ::) ::)
Antagligen hade han förhinder.
https://djtonytheking.wordpress.com/ - Min blogg
(bloggen uppdateras senast: 2022-01-30)

Äntligen tillbaka på bloggen! :D

Disneyfantasten

#19
Är det bara jag som tycker det är synd att Rapunzel förrådde dem och gick över till Drömprinsens sida men inte blev förlåten och reformerades och gick ihop och gifte sig med Artie istället?

Undrar vad det var som gjorde att hon övergick till Drömprinsens sida egentligen...