Forumnyheter:

Gmail har under ett par månaders tid blockerat Dubbningshemsidans e-postmeddelanden, men det ska nu vara löst. Om du missat viktiga e-postmeddelanden under denna tid, kontakta webbmastern på så löser vi allt.

Huvudmeny

Vem är bäst som Gråben?

Startat av Skokaka, 6 juni 2022 kl. 21:09:15

Föregående ämne - Nästa ämne

0 Medlemmar och 1 gäst tittar på detta ämne.

Vem är bäst som Gråben?

Mikael Roupé
1 (14.3%)
Gunnar Ernblad
5 (71.4%)
Andreas Nilsson
1 (14.3%)
Thomas Engelbrektsson
0 (0%)

Antal personer som röstat: 7

Skokaka

Vem är bäst som Gråben? Motivera gärna!

Alla gör visst en bra insats till honom, men jag skulle välja på Andreas Nilsson. Han är bra på röster och Gråben är inget undantag. Andreas är också en av de mest kända rösterna jag vet.

Steffan Rudvall

Citat från: Skokaka skrivet  6 juni 2022 kl. 21:09:15
Vem är bäst som Gråben? Motivera gärna!

Alla gör visst en bra insats till honom, men jag skulle välja på Andreas Nilsson. Han är bra på röster och Gråben är inget undantag. Andreas är också en av de mest kända rösterna jag vet.
Varför är jag med bland förslagen?

Skokaka

Citat från: Steffan Rudvall skrivet  6 juni 2022 kl. 21:19:22
Varför är jag med bland förslagen?

Okej, det var bara trams av mig. Men anledningen är att när jag gör en omröstning så ser jag inget sätt att ta bort en av rösterna, och det är bara fem som kan tas med. Eller går det att ta bort en röstning genom att ändra den? Jag ser inga kryss som kan hjälpa mig att ta bort någonting... Eller vad som låter mig ta bort...

De andra som jag har i listan har i hela fall gjort rösterna till Gråben. :D

Steffan Rudvall

Citat från: Skokaka skrivet  6 juni 2022 kl. 21:26:16
Okej, det var bara trams av mig. Men anledningen är att när jag gör en omröstning så ser jag inget sätt att ta bort en av rösterna, och det är bara fem som kan tas med. Eller går det att ta bort en röstning genom att ändra den? Jag ser inga kryss som kan hjälpa mig att ta bort någonting... Eller vad som låter mig ta bort...

De andra som jag har i listan har i hela fall gjort rösterna till Gråben. :D
Du kan gå in och ändra omröstningen och helt enkelt bara sudda ut fältet där du har skrivit mitt namn...

Skokaka

Citat från: Steffan Rudvall skrivet  6 juni 2022 kl. 21:27:51
Du kan gå in och ändra omröstningen och helt enkelt bara sudda ut fältet där du har skrivit mitt namn...

Då så, bara lämna den delen tomt? Det var bättre, tack ska du ha.

MOA

Säg int att de finns flera som drar in Steffan Rudvall i grejer som han aldrig gjort...

Skokaka

Citat från: MOA skrivet  6 juni 2022 kl. 21:36:18
Säg int att de finns flera som drar in Steffan Rudvall i grejer som han aldrig gjort...

Oroa dig inte, jag skämtade bara. Plus så gjorde jag detta för att jag inte visste det där med hur man tar bort ett alternativt som sagt var...

gstone

Eric Bauza kommer göra rösten till honom i den kommande filmen.

Undrar vwm som kommer dubba honom på svenska ?
[[George]]
I care about many things-

[[Dot]]
Things-not people.

[[George]]
People, too. I cannot divide my feelings up as neatly as you,
and I am not hiding behind my canvas-I am living in it.

Skokaka

Citat från: gstone skrivet 24 oktober 2022 kl. 21:21:03Eric Bauza kommer göra rösten till honom i den kommande filmen.

Undrar vwm som kommer dubba honom på svenska ?
Förmodligen Andreas Nilsson, då han var ju Gråbens senaste Svenska röst... ::)