Forumnyheter:

Då forumet använder sig av databasen Stop Forum Spam för att blockera kända spammare finns det en liten risk att oskyldiga drabbas av detta, som råkar ha samma IP-adress som kända spammare har haft. Om du är en av dem och inte lyckas att skriva inlägg på forumet, följ denna länk för att ta bort blockeringen, eller skicka e-post till med din IP-adress.

Huvudmeny

Diverse frågor

Startat av Disneyfantasten, 26 februari 2022 kl. 21:56:52

Föregående ämne - Nästa ämne

0 Medlemmar och 3 gäster tittar på detta ämne.

gstone

Citat från: Disneyfantasten skrivet 29 mars 2024 kl. 18:31:13När jag pratade med personalen på mitt boende idag och de föreslog att jag skulle prova Kjell & Company, så jag kommer att göra det efter min påskledighet, jag vet att Kjell & Company finns i bland annat Triangeln, så jag kommer att fråga efter hårddisk där.

Jag är väl förberedd på att det kommer att kosta skjortan, men det är värt det.
Så du behöver alltså ladda ner en del saker från Archive.org ?
[[George]]
I care about many things-

[[Dot]]
Things-not people.

[[George]]
People, too. I cannot divide my feelings up as neatly as you,
and I am not hiding behind my canvas-I am living in it.

Disneyfantasten

Citat från: gstone skrivet 29 mars 2024 kl. 22:39:29Så du behöver alltså ladda ner en del saker från Archive.org ?
Ja, det skulle man till exempel kunna säga.

Likaså också Dumbo med den (enligt mig) vida överlägsna dubbningen.

gstone

Citat från: Disneyfantasten skrivet 29 mars 2024 kl. 22:41:58Ja, det skulle man till exempel kunna säga.

Likaså också Dumbo med den (enligt mig) vida överlägsna dubbningen.
Likaså ?

Är in den dubbningen på archive.org ?
[[George]]

[[Dot]]
Things-not people.

[[George]]

Disneyfantasten

Citat från: gstone skrivet 29 mars 2024 kl. 22:55:23Likaså ?

Är in den dubbningen på archive.org ?
Inte än, men det är definitivt en av de många saker jag tänker ha med i mina TB, samma med massa annat som inte getts ut på DVD/Bluray i Sverige.

gstone

[[George]]

[[Dot]]
Things-not people.

[[George]]

Skokaka

Nu har jag lite dåligt koll om vad som händer, men... Har Niclas Wahlgren gjort något? Har hört att han har gjort något kontroversiellt, så...

Daniel Hofverberg

Citat från: Skokaka skrivet 30 mars 2024 kl. 01:17:43Nu har jag lite dåligt koll om vad som händer, men... Har Niclas Wahlgren gjort något? Har hört att han har gjort något kontroversiellt, så...
Han dömdes för sexköp för ungefär ett år sedan. De flesta större tidningar och TV-kanaler har valt att bara kalla honom för "en känd nöjesprofil" när det här uppdagades, men det finns vissa något mindre seriösa nyhetsmedier som har namngivit honom; bland annat Stoppa Pressarna:
https://stoppapressarna.se/svenskt/niclas-wahlgrens-katastrof-efter-sexdomen-forlorar-jobbet/

Det är förmodligen det främsta skälet till att han numera har sadlat om till personlig tränare - där är nog sannolikheten betydligt större att fortfarande kunna få jobb än inom nöjesbranschen...

gstone

Hur och var kommer Jag kunna se Unfrozen Jerry Seinfeld pop trats filmen ?
[[George]]

[[Dot]]
Things-not people.

[[George]]

MOA

Citat från: Daniel Hofverberg skrivet 30 mars 2024 kl. 01:29:28Han dömdes för sexköp för ungefär ett år sedan. De flesta större tidningar och TV-kanaler har valt att bara kalla honom för "en känd nöjesprofil" när det här uppdagades, men det finns vissa något mindre seriösa nyhetsmedier som har namngivit honom; bland annat Stoppa Pressarna:
https://stoppapressarna.se/svenskt/niclas-wahlgrens-katastrof-efter-sexdomen-forlorar-jobbet/

Det är förmodligen det främsta skälet till att han numera har sadlat om till personlig tränare - där är nog sannolikheten betydligt större att fortfarande kunna få jobb än inom nöjesbranschen...
Finns en video som förklarar allt

MB

Vad har folk emot introt till Disneydags? Jag ser inte felet det gamla med de tecknade karaktärerna var bättre men Vad är det som är dåligt med det senaste?

BPS

Citat från: MB skrivet 30 mars 2024 kl. 16:35:16Vad har folk emot introt till Disneydags? Jag ser inte felet det gamla med de tecknade karaktärerna var bättre men Vad är det som är dåligt med det senaste?
För att det inte är ett intro det är jinglar för Disney Channel som man har klippt ihop helt enkelt har Disney varit lite lata.

MB

Citat från: BPS skrivet 30 mars 2024 kl. 16:36:55För att det inte är ett intro det är jinglar för Disney Channel som man har klippt ihop helt enkelt har Disney varit lite lata.

Seriöst? Hur är det ens möjligt att vara så lat? Varför fick Danmark behålla det gamla?

Skokaka

Citat från: Daniel Hofverberg skrivet 30 mars 2024 kl. 01:29:28Han dömdes för sexköp för ungefär ett år sedan. De flesta större tidningar och TV-kanaler har valt att bara kalla honom för "en känd nöjesprofil" när det här uppdagades, men det finns vissa något mindre seriösa nyhetsmedier som har namngivit honom; bland annat Stoppa Pressarna:

Åh, jösses. :o

gstone

[[George]]

[[Dot]]
Things-not people.

[[George]]

Anders M Olsson

Citat från: MB skrivet 30 mars 2024 kl. 16:35:16Vad har folk emot introt till Disneydags? Jag ser inte felet det gamla med de tecknade karaktärerna var bättre men Vad är det som är dåligt med det senaste?
Det största felet är enligt min mening att det är SD-material i 4:3 som är beskuret och uppskalat till full HD 1920x1080. Det blir väldigt suddigt och ser inte alls vackert ut.