Forumnyheter:

Gmail har under ett par månaders tid blockerat Dubbningshemsidans e-postmeddelanden, men det ska nu vara löst. Om du missat viktiga e-postmeddelanden under denna tid, kontakta webbmastern på så löser vi allt.

Huvudmeny

Multilanguage

Startat av MOA, 10 december 2023 kl. 17:37:49

Föregående ämne - Nästa ämne

0 Medlemmar och 2 gäster tittar på detta ämne.

MOA

Skokaka

Citat från: MOA skrivet  2 oktober 2024 kl. 11:18:36Uppdaterad Simon Belmont Ranking:

https://www.youtube.com/watch?v=PZ3CXxN8C3E
Var Gunnar Ernblad verkligen sist i den förra videon, också? Åtminstone så blev alla rösterna bra. 

Och så det var Fredrik Dolk i den tillfället... Det förklarar varför han lät annorlunda, kunde annars ha trott att Johan använde en annan röst, som att Hasse Jonsson har två olika röster till Eggplant Wizard. Och Fredrik har också varit Shaggy, så det förklarar också varför jag tyckte att det lät som honom.

Du använde dock Fredrik Dolk när du tog upp Johan Hedenbergs spelkaraktärer som han har dubbat, så...

MOA

Citat från: Skokaka skrivet  2 oktober 2024 kl. 19:26:14Var Gunnar Ernblad verkligen sist i den förra videon, också? Åtminstone så blev alla rösterna bra.

Och så det var Fredrik Dolk i den tillfället... Det förklarar varför han lät annorlunda, kunde annars ha trott att Johan använde en annan röst, som att Hasse Jonsson har två olika röster till Eggplant Wizard. Och Fredrik har också varit Shaggy, så det förklarar också varför jag tyckte att det lät som honom.

Du använde dock Fredrik Dolk när du tog upp Johan Hedenbergs spelkaraktärer som han har dubbat, så...
Innan jag visste det, kommer göra om den till Johans födelsedag som är om 1 vecka nu

Skokaka

Citat från: MOA skrivet  2 oktober 2024 kl. 19:48:47Innan jag visste det, kommer göra om den till Johans födelsedag som är om 1 vecka nu
Vad nära. :o

MOA

Citat från: Skokaka skrivet  2 oktober 2024 kl. 20:00:23Vad nära. :o
Fredrik var verkligen bra på att lura mig, var stensäker på att det var Johan innan jag fick kommentaren.
Behöver också Johans bästa citat till en framtida video

Skokaka

Citat från: MOA skrivet  2 oktober 2024 kl. 20:27:23Fredrik var verkligen bra på att lura mig, var stensäker på att det var Johan innan jag fick kommentaren.
Behöver också Johans bästa citat till en framtida video
Åtminstone det närmaste som jag kan komma på just nu: "Tala för dig själv, Kapten Nöt."

MOA

Citat från: Skokaka skrivet  2 oktober 2024 kl. 22:47:58Åtminstone det närmaste som jag kan komma på just nu: "Tala för dig själv, Kapten Nöt."
Yes! Tänker inte ta några onödiga risker

Skokaka

MOA

Skokaka

Citat från: MOA skrivet  3 oktober 2024 kl. 11:21:14Första listan där alla VA är okända

https://www.youtube.com/watch?v=G1eaQGkPLB4
Så... Det enda från den förra videon som ändrades var att det var Fredrik Dolk? Jag vet inte. 

Jag vet inte vad osten är till, men tydligen så kan de inte identifiera röster i detta språket?

MOA

Citat från: Skokaka skrivet  3 oktober 2024 kl. 21:45:03Så... Det enda från den förra videon som ändrades var att det var Fredrik Dolk? Jag vet inte.

Jag vet inte vad osten är till, men tydligen så kan de inte identifiera röster i detta språket?
Simon Belmont ja, Ost, Sonic & Scratch, ingen aning om vad osten betyder

MOA

Skokaka

Citat från: MOA skrivet  4 oktober 2024 kl. 11:00:09Ingen röst är dålig :D

https://www.youtube.com/watch?v=lAWF1wDPWig
Original rösterna för Krax och Mulle. Och såklart blir dom bra. ;) Men varför skulle Marios första serie bli dubbad på nederländska så snart? Det vore i så fall en väldigt sen dubbning. Ja, tror inte heller att det skulle hända, yeah, nope...

MOA

Citat från: Skokaka skrivet  4 oktober 2024 kl. 21:35:16Original rösterna för Krax och Mulle. Och såklart blir dom bra. ;) Men varför skulle Marios första serie bli dubbad på nederländska så snart? Det vore i så fall en väldigt sen dubbning. Ja, tror inte heller att det skulle hända, yeah, nope...
Hade den funnits dubbad hade det nog hänt för länge sedan, tråkigt att det aldrig inträffade

Skokaka

Citat från: MOA skrivet  4 oktober 2024 kl. 23:36:14Hade den funnits dubbad hade det nog hänt för länge sedan, tråkigt att det aldrig inträffade
Ja, verkligen... :-\ Vore nog samma personer i den dubben om den gjordes, också, förmodligen...