Forumnyheter:

Möjlighet för gäster att skriva inlägg har länge varit avstängt på grund av missbruk och spam, men i och med den nya forumprogramvaran är det nu påslaget igen. Se till att inte missbruka detta, för då kan det behöva stängas av igen.

Huvudmeny

Efterlyser Musiksagor

Startat av TonyTonka, 19 januari 2017 kl. 22:33:28

Föregående ämne - Nästa ämne

0 Medlemmar och 1 gäst tittar på detta ämne.

Varsågod

Musiksagan "Fånge i Gyttjegraven" finns upplagd på YouTube med inscanning av boken:


https://www.youtube.com/watch?v=h0yKZY-zGIM

Disneyfantasten

Någon har nämnt i Dumbo-tråden att det ska finnas någon LP med Dumbo med Charlie Elvegård som berättare, någon som kan lägga upp den framöver?  :)

Daniel Hofverberg

Citat från: Disneyfantasten skrivet 21 april 2022 kl. 21:59:00
Någon har nämnt i Dumbo-tråden att det ska finnas någon LP med Dumbo med Charlie Elvegård som berättare, någon som kan lägga upp den framöver?  :)
Jag vet att jag har en LP-skiva med Dumbo, men osäker om det är just den eller någon annan. Hursomhelst har jag i dagsläget ingen utrustning för att kunna digitalisera LP-skivor, men har tänkt att köpa sådan så fort jag lyckas lista ut vad som är smartaste köpet. :)

Goliat

Magical de Hex som sökes i topic har jag faktiskt så den kan jag dela med mig av, söker också som topic gör Darkwing Duck: Farligt falskspel