Forumnyheter:

Då forumet använder sig av databasen Stop Forum Spam för att blockera kända spammare finns det en liten risk att oskyldiga drabbas av detta, som råkar ha samma IP-adress som kända spammare har haft. Om du är en av dem och inte lyckas att skriva inlägg på forumet, följ denna länk för att ta bort blockeringen, eller skicka e-post till med din IP-adress.

Huvudmeny

medlems bild

Startat av moviefan, 4 november 2017 kl. 18:12:48

Föregående ämne - Nästa ämne

0 Medlemmar och 1 gäst tittar på detta ämne.

moviefan

När man går in på sin profil, så kan man välja bild, som syns vid sitt andvändar namn. Kan inte ni/du lägga till fler bilder, som man kan välja ? (Gärna Disney samt andra filmmotiv)

Jirr

Men man kan ju lägga upp vilken bild man själv vill?

moviefan

Citat från: Jirr skrivet  4 november 2017 kl. 19:08:47
Men man kan ju lägga upp vilken bild man själv vill?
Ja det kan man, men jag tänkte om någon kunde lägga upp fler bilder, som man kan välja emellan.

Daniel Hofverberg

Jag har faktiskt inte satt mig in i vilka möjligheter som finns att kunna påverka valbara standardbilder, utan har än så länge bara använt mig av den uppsättning som följer med forumprogramvaran SMF.

Jag ska undersöka saken och se vilka möjligheter som finns för sådant. :)

moviefan

Citat från: Daniel Hofverberg skrivet  5 november 2017 kl. 10:15:59
Jag har faktiskt inte satt mig in i vilka möjligheter som finns att kunna påverka valbara standardbilder, utan har än så länge bara använt mig av den uppsättning som följer med forumprogramvaran SMF.

Jag ska undersöka saken och se vilka möjligheter som finns för sådant. :)

Har du DH kollat saken än ?  :D

Richardo

Vad får man INTE ha som profilbild?

moviefan


moviefan

Brukar ni byta bild, eller ha samma ?

Disneyfantasten

Citat från: moviefan skrivet 22 mars 2018 kl. 16:50:03
Brukar ni byta bild, eller ha samma ?

Jag lade in en bild först i höstas, men jag bytte snabbt ut den för att den skulle vara bredare, men jag tänker faktiskt behålla den som jag har nu!

moviefan

Citat från: Disneyfantasten skrivet 22 mars 2018 kl. 16:54:00
Jag lade in en bild först i höstas, men jag bytte snabbt ut den för att den skulle vara bredare, men jag tänker faktiskt behålla den som jag har nu!

Jag byter, om jag hittar någon bild att byta till.