Forumnyheter:

Gmail har under ett par månaders tid blockerat Dubbningshemsidans e-postmeddelanden, men det ska nu vara löst. Om du missat viktiga e-postmeddelanden under denna tid, kontakta webbmastern på så löser vi allt.

Huvudmeny

Grattis på födelsedagen!

Startat av Mathilda Gustafsson, 9 augusti 2020 kl. 19:54:14

Föregående ämne - Nästa ämne

0 Medlemmar och 1 gäst tittar på detta ämne.

Daniel Hofverberg

Citat från: Skokaka skrivet 12 januari 2024 kl. 02:23:55Annica Smedius? Wow, snacka om tur att ha träffat henne... Men synd att höra att vi inte vet vad som pågår med honom... Nu för tiden. :-\
Jag vet tyvärr inte heller vad han har för sig nuförtiden. Jag vill minnas att han skulle börja studera på annan ort, och därför inte längre kunde spela in intervjuer, men trots allt är det ju få som studerar i 10 - 12 år i sträck...

Intervjun med Annica Smedius verkar helt klart intressant, men frågan är bara om det går att uppfatta vad som sägs...? Om någon har ett bra öra vore det uppskattat om de kunde lyssna igenom hela intervjun och skriva ned vad som sägs - om någon kan lyckas att höra allt som sägs, så kan det gå att texta intervjun för att på så sätt kunna rädda den...
(Just nu är intervjun inte klippt eller någonting, utan det är bara råmaterialet som ska finnas på någon av mina hårddiskar - och jag vill inte börja redigera den förrän jag vet om det går att rädda, eller om det förekommer partier då det blir helt omöjligt att höra vad som sägs...)

MOA

Idag fyller TBT_STR_QR 26 år men han är inte heller så aktiv, senaste inlägget är från 3 år sedan. Han har i alla fall varit mer aktiv än Daniel Åhs

Skokaka

Citat från: MOA skrivet 12 januari 2024 kl. 16:38:46Idag fyller TBT_STR_QR 26 år men han är inte heller så aktiv, senaste inlägget är från 3 år sedan. Han har i alla fall varit mer aktiv än Daniel Åhs

Hoppas att han hade det bra idag, också.

Disneyfantasten

Ett 30-faldigt grattis till allas vår Oscar Isaksson idag, han leve, hurra!

Lillefot

Grattis till Oscar Isaksson på 30-årsdagen, den dedikerade dubbningsforskaren. :)
Om jag är en Apatosaurs.
Hur kan jag då vara här i Cenozoiska eran?
Kloning, teleportering, eller tur?
I alla fall, ni får ha en dino till äran

+ svensk Kapten Sabeltand-fantast och skaparen av I Wani Hug That Gator!s svenska översättning.

Disneyfantasten

Citat från: Lillefot skrivet 18 januari 2024 kl. 09:35:00Grattis till Oscar Isaksson på 30-årsdagen, den dedikerade dubbningsforskaren. :)
Vad betyder dedikerad?

Hursomhelst så håller jag som sagt med om att han är dubbningsforskare och förtjänar ett stort grattis, särskilt nu när han fyllt 30!

Lillefot

Citat från: Disneyfantasten skrivet 18 januari 2024 kl. 10:37:25Vad betyder dedikerad?

Hursomhelst så håller jag som sagt med om att han är dubbningsforskare och förtjänar ett stort grattis, särskilt nu när han fyllt 30!
Kortfattat betyder ordet att man är engagerad, insatt och gillar exempelvis sitt arbete eller hobby.
Om jag är en Apatosaurs.
Hur kan jag då vara här i Cenozoiska eran?
Kloning, teleportering, eller tur?
I alla fall, ni får ha en dino till äran

+ svensk Kapten Sabeltand-fantast och skaparen av I Wani Hug That Gator!s svenska översättning.

Disneyfantasten

Citat från: Lillefot skrivet 18 januari 2024 kl. 10:51:35Kortfattat betyder ordet att man är engagerad, insatt och gillar exempelvis sitt arbete eller hobby.
Okej, ungefär som jag är med bl.a. djur, Disney, andra stora amerikanska underhållningsföretag, dubbningar, osv.?

Steffan Rudvall

Citat från: Disneyfantasten skrivet 18 januari 2024 kl. 10:56:13Okej, ungefär som jag är med bl.a. djur, Disney, andra stora amerikanska underhållningsföretag, dubbningar, osv.?
Ja, exat så.

MOA

Citat från: Disneyfantasten skrivet 18 januari 2024 kl. 07:55:12Ett 30-faldigt grattis till allas vår Oscar Isaksson idag, han leve, hurra!
Grattis Grattis!

Erika

Citat från: Lillefot skrivet 18 januari 2024 kl. 09:35:00Grattis till Oscar Isaksson på 30-årsdagen, den dedikerade dubbningsforskaren. :)
Ett enormt grattis! :)

Skokaka

Citat från: Disneyfantasten skrivet 18 januari 2024 kl. 07:55:12Ett 30-faldigt grattis till allas vår Oscar Isaksson idag, han leve, hurra!
Grattis, Oscar! :D

Oscar Isaksson

Tack så hjärtligt mycket för de fina gratulationerna! :-*

Scoobydoofan1

gstone

Grattis på födelsedagen till MOA 🥳🎂🎉
[[George]]
I care about many things-

[[Dot]]
Things-not people.

[[George]]
People, too. I cannot divide my feelings up as neatly as you,
and I am not hiding behind my canvas-I am living in it.