Forumnyheter:

Efter uppgradering av forumprogramvaran saknas vissa äldre bifogade filer just nu. Vi beklagar detta och arbetar med att lösa problemet.

Huvudmeny

Grattis på födelsedagen!

Startat av Mathilda Gustafsson, 9 augusti 2020 kl. 19:54:14

Föregående ämne - Nästa ämne

0 Medlemmar och 1 gäst tittar på detta ämne.

Lillefot

Om jag är en Apatosaurs.
Hur kan jag då vara här i Cenozoiska eran?
Kloning, teleportering, eller tur?
I alla fall, ni får ha en dino till äran

+ svensk Kapten Sabeltand-fantast.

Skokaka

MOA

Scoobydoofan1

A

MOA

Citat från: A skrivet  1 mars 2024 kl. 19:40:00Grattis Lillemor!
Lillemor? Aldrig sett en medlem här med det namnet

A

Citat från: MOA skrivet  1 mars 2024 kl. 20:14:08Lillemor? Aldrig sett en medlem här med det namnet
Vadå medlem? Jag pratar om Lillemor Gren

Jonas9881

"Vissa anser att dom har någon typ av ensamrätt till material och att det ej ska spridas. Men vi anser annorlunda. Detta är väl vad fildelning handlar om att kunna spela in material alla är uppväxta under olika tidsperioder och har inte haft samma möjligheter"
Förkortat citat från en annan användare

Jonas9881

"Vissa anser att dom har någon typ av ensamrätt till material och att det ej ska spridas. Men vi anser annorlunda. Detta är väl vad fildelning handlar om att kunna spela in material alla är uppväxta under olika tidsperioder och har inte haft samma möjligheter"
Förkortat citat från en annan användare

MOA

A

Citat från: Jonas9881 skrivet  1 mars 2024 kl. 22:38:03Var står det någonstans att hon föddes idag?
Står inte, men de nämner det flera gånger i avsnitt 14 av säsong 3 som handlar om hennes födelsedag.

A

Citat från: MOA skrivet  1 mars 2024 kl. 23:34:52Visste inte att hon fyllde år idag, måste vara över 30 år nu
Ännu äldre, första boken släpptes 1983 om hon var 4 i den som i serien betyder det att hon idag är 45.

Disneyfantasten

Ett 41-faldigt grattis till Gustav Jonsson idag, han leve, hurra!  :D

MOA

Citat från: Disneyfantasten skrivet  5 mars 2024 kl. 09:25:43Ett 41-faldigt grattis till Gustav Jonsson idag, han leve, hurra!  :D
Grattis Gustav!