Forumnyheter:

Då forumet använder sig av databasen Stop Forum Spam för att blockera kända spammare finns det en liten risk att oskyldiga drabbas av detta, som råkar ha samma IP-adress som kända spammare har haft. Om du är en av dem och inte lyckas att skriva inlägg på forumet, följ denna länk för att ta bort blockeringen, eller skicka e-post till med din IP-adress.

Huvudmeny

Tom & Jerry

Startat av Scoobydoofan1, 21 mars 2020 kl. 14:44:17

Föregående ämne - Nästa ämne

0 Medlemmar och 1 gäst tittar på detta ämne.

Erika


Scoobydoofan1



Steffan Rudvall


Scoobydoofan1

#79
Citat från: Steffan Rudvall skrivet 17 september 2020 kl. 21:36:54
Med det menar man exempelvis rasism
Vet inte, kommer ihåg att ägaren var med i några avsnitt, sen försvann hon.



gstone

Undrar om nästa års Live Action Tom och Jerry dubbas ? ???
[[George]]
I care about many things-

[[Dot]]
Things-not people.

[[George]]
People, too. I cannot divide my feelings up as neatly as you,
and I am not hiding behind my canvas-I am living in it.

Oskar

Citat från: gstone skrivet 23 september 2020 kl. 18:47:11
Undrar om nästa års Live Action Tom och Jerry dubbas ? ???
Jag kommer hålla koll på detta i media och tidningar och pressmeddelanden från bl.a Warner Bros.
Det kommer mer information senaste på  pressmeddelanden från Warner Bros och sf studio.
Det kommer bli spännande om det dubba eller inte.
Jag har dom på dvd också vissa utgåvan dubba och vissa utgåvan är inte dubba.
Jag är uppvuxen med tom och Jerry jag såg dom på tv och hade dom på videoband.

Scoobydoofan1

#84
Citat från: Oskar skrivet 23 september 2020 kl. 19:32:36
Jag kommer hålla koll på detta i media och tidningar och pressmeddelanden från bl.a Warner Bros.
Det kommer mer information senaste på  pressmeddelanden från Warner Bros och sf studio.
Det kommer bli spännande om det dubba eller inte.
Jag har dom på dvd också vissa utgåvan dubba och vissa utgåvan är inte dubba.
Jag är uppvuxen med tom och Jerry jag såg dom på tv och hade dom på videoband.
Dom brukade visa det på cartoon network tidigare, sen tog dom bort allting bra från den kanalen, ingen variation längre. Synd.

Scoobydoofan1

#85
När dom Visar dom gamla avsnitten från tom & Jerry varför kan inte dom ha varning för hur det som var normalt då är inte normalt i dagens samhälle? Dom bara klipper ut scener och det är den nya dubbningen dom har, inte orginaldubbningen.

MOA

Citat från: Scoobydoofan1 skrivet 21 oktober 2020 kl. 22:56:57
När dom Vidar dom gamla avsnitten från tom & Jerry varför kan inte dom ha varning för hur det som var normalt då är inte normalt i dagens samhälle? Dom bara klipper ut scener och det är den nya dubbningen dom har, inte orginaldubbningen.
Men Tom & Jerry har väl ingen dubbning?

Erika

Citat från: MOA skrivet 22 oktober 2020 kl. 14:30:00
Men Tom & Jerry har väl ingen dubbning?

Jo, det finns flera olika dubbningar (t. ex. Lilla Sportspegelns ökända lektordubbning), men Cartoon Network (och kanske någon mer kanal eller streamingtjänst) har i första hand valt att visa de klassiska kortfilmerna i otextad originalversion. 

gstone

Citat från: Erika skrivet 22 oktober 2020 kl. 15:05:15
Jo, det finns flera olika dubbningar (t. ex. Lilla Sportspegelns ökända lektordubbning), men Cartoon Network (och kanske någon mer kanal eller streamingtjänst) har i första hand valt att visa de klassiska kortfilmerna i otextad originalversion.

Vist val :D
[[George]]
I care about many things-

[[Dot]]
Things-not people.

[[George]]
People, too. I cannot divide my feelings up as neatly as you,
and I am not hiding behind my canvas-I am living in it.

MOA

Citat från: Erika skrivet 22 oktober 2020 kl. 15:05:15
Jo, det finns flera olika dubbningar (t. ex. Lilla Sportspegelns ökända lektordubbning), men Cartoon Network (och kanske någon mer kanal eller streamingtjänst) har i första hand valt att visa de klassiska kortfilmerna i otextad originalversion.
Boomerang också