Forumnyheter:

Efter uppgradering av forumprogramvaran saknas vissa äldre bifogade filer just nu. Vi beklagar detta och arbetar med att lösa problemet.

Huvudmeny

Ewokerna (ekivåkerna...)

Startat av Pangea, 20 april 2024 kl. 15:08:42

Föregående ämne - Nästa ämne

0 Medlemmar och 1 gäst tittar på detta ämne.

Mathilda Gustafsson


Pangea

Här är endast en replik. Det är karaktären Malani. Någon som känner igen rösten?
Här är några potentiella kandidater från creditlistan:

Monica Forsberg
Karin Glenmark
Johanna Ljungberg
Birgitta Fernström
Anna Lindgren
Maria Lindgren

MOA

Citat från: Pangea skrivet Idag kl. 04:08:31Här är endast en replik. Det är karaktären Malani. Någon som känner igen rösten?
Här är några potentiella kandidater från creditlistan:

Monica Forsberg
Karin Glenmark
Johanna Ljungberg
Birgitta Fernström
Anna Lindgren
Maria Lindgren
Låter som någon som är ung så då borde det vara Johanna Ljungberg, Anna eller Maria Lindgren. Dom måste vara syrror. Ingen aning om hur någon av dessa låter så jag kommer inte längre än så här

Will Siv

Citat från: Pangea skrivet Idag kl. 04:08:31Här är endast en replik. Det är karaktären Malani. Någon som känner igen rösten?
Här är några potentiella kandidater från creditlistan:

Monica Forsberg
Karin Glenmark
Johanna Ljungberg
Birgitta Fernström
Anna Lindgren
Maria Lindgren
Citat från: MOA skrivet Idag kl. 11:18:11Låter som någon som är ung så då borde det vara Johanna Ljungberg, Anna eller Maria Lindgren. Dom måste vara syrror. Ingen aning om hur någon av dessa låter så jag kommer inte längre än så här
Jag undrar om Maria Lindgren kanske är Mia Kihl.

Pangea

Aha... jag får fundera på vem som gör Malani, men ni har bra teorier jag ska fundera på.
Denna nedan (ewoken Logray) borde vara lättare, vill egentligen bara få bekräftat vem det är :-)

Lillefot

Citat från: Pangea skrivet Idag kl. 16:11:31Aha... jag får fundera på vem som gör Malani, men ni har bra teorier jag ska fundera på.
Denna nedan (ewoken Logray) borde vara lättare, vill egentligen bara få bekräftat vem det är :-)
Det är Hans Gustafsson som spelar honom, då rösten låter som en mjukare Hertig Torulf.
Om jag är en Apatosaurs.
Hur kan jag då vara här i Cenozoiska eran?
Kloning, teleportering, eller tur?
I alla fall, ni får ha en dino till äran

Steffan Rudvall

Citat från: Pangea skrivet Idag kl. 16:11:31Aha... jag får fundera på vem som gör Malani, men ni har bra teorier jag ska fundera på.
Denna nedan (ewoken Logray) borde vara lättare, vill egentligen bara få bekräftat vem det är :-)
Också Hans Gustafsson skulle jag vilja säga.

Pangea

Tack Steffan och Lillefot  :-*
Vad duktiga ni alla är! Här kommer en till; ondningarnas egen schaman, Umvack!
Vem spelar honom då?


Steffan Rudvall

Citat från: Pangea skrivet Idag kl. 17:08:58Tack Steffan och Lillefot  :-*
Vad duktiga ni alla är! Här kommer en till; ondningarnas egen schaman, Umvack!
Vem spelar honom då?
Bo Maniette tror jag...

Lillefot

Citat från: Pangea skrivet Idag kl. 17:08:58Tack Steffan och Lillefot  :-*
Vad duktiga ni alla är! Här kommer en till; ondningarnas egen schaman, Umvack!
Vem spelar honom då?
Jag går också på Steffans linje och svarar att det är Bo Maniette. Den svaga göteborskan avslöjar honom.
Om jag är en Apatosaurs.
Hur kan jag då vara här i Cenozoiska eran?
Kloning, teleportering, eller tur?
I alla fall, ni får ha en dino till äran

Pangea

Tack igen Steffan och Lillefot! Ja, den där Bo Maniette kommer för alltid vara Vapenmannen i He-Man för mig  ;D
Men, ja - Maniette står med i creditsen till Ewokerna så då kan vi kryssa för han med då, vilken karaktär han spelar.

Vi tar en till direkt, ewoken Teebo.
Är rätt säker på denna med, men undrar mest; det är fyra repliker i denna ljudfil, är det samma röstis på fjärde och sista som i de tre första?
Lyssna o njut av en retro röst!

Steffan Rudvall

Citat från: Pangea skrivet Idag kl. 17:36:48Tack igen Steffan och Lillefot! Ja, den där Bo Maniette kommer för alltid vara Vapenmannen i He-Man för mig  ;D
Men, ja - Maniette står med i creditsen till Ewokerna så då kan vi kryssa för han med då, vilken karaktär han spelar.

Vi tar en till direkt, ewoken Teebo.
Är rätt säker på denna med, men undrar mest; det är fyra repliker i denna ljudfil, är det samma röstis på fjärde och sista som i de tre första?
Lyssna o njut av en retro röst!
Den första rösten tillhör Robert Andersson medans den andre tillhör Ulf Källvik.

Pangea

A men tyckte väl att det var Erik i Bumbibjörnarna, tack Steffan!!
Här kommer en riktig utmaning här... ewoken Willie!
Ni ser creditlistan här; vem kan det vara?

Bo Maniette
Hans Gustafsson
Ulf Källvik
Monica Forsberg
Robert Andersson
Peter Wanngren
Karin Glenmark
Johanna Ljungberg
Roger Storm
Birgitta Fernström
Anna Lindgren
Maria Lindgren
Bertil Engh

MOA

Citat från: Pangea skrivet Idag kl. 18:00:04A men tyckte väl att det var Erik i Bumbibjörnarna, tack Steffan!!
Här kommer en riktig utmaning här... ewoken Willie!
Ni ser creditlistan här; vem kan det vara?

Bo Maniette
Hans Gustafsson
Ulf Källvik
Monica Forsberg
Robert Andersson
Peter Wanngren
Karin Glenmark
Johanna Ljungberg
Roger Storm
Birgitta Fernström
Anna Lindgren
Maria Lindgren
Bertil Engh
Gud vad svårt!