Forumnyheter:

Då forumet använder sig av databasen Stop Forum Spam för att blockera kända spammare finns det en liten risk att oskyldiga drabbas av detta, som råkar ha samma IP-adress som kända spammare har haft. Om du är en av dem och inte lyckas att skriva inlägg på forumet, följ denna länk för att ta bort blockeringen, eller skicka e-post till med din IP-adress.

Huvudmeny

Steven Universe

Startat av Lilla My, 27 juli 2016 kl. 16:48:05

Föregående ämne - Nästa ämne

0 Medlemmar och 1 gäst tittar på detta ämne.

Alexander

Citat från: Olof Mellgren skrivet 16 januari 2019 kl. 20:17:37
Det stämmer, men episod Reunited har gul diamanten bytts röst till Annica Smedius, medan Jennie gör den blåa.
För den rosa är Annica igen, och för den vita vet jag inte ännu.

Det stämmer nog, har inte själv sett det men det är massvis med röstbyten i Steven Universe så det skulle inte förvåna mig.

Lilla My

Haha den svenska dubben av den här serien ÄR verkligen katastrof  ;D ::)

Lilla My

Nu när serien kommit till sitt slut; någon som vet om hela serien (alltså + future) kommer dubbas till svenska (och om inte - hur mycket kommer dubbas/är dubbat?)

Soscla

Citat från: Lilla My skrivet 30 mars 2020 kl. 18:05:50
Nu när serien kommit till sitt slut; någon som vet om hela serien (alltså + future) kommer dubbas till svenska (och om inte - hur mycket kommer dubbas/är dubbat?)

Har inte sett nåt av Future, för tyckte filmen var så fint avslut men jahopp! Får ta mig igenom den här sista också, måste veta vad som händer! Har hållit mig undan spoilers men folk verkar förvirrade? Besvikna?

(Och orelaterat men MY! Jag har ju suttit här och varit dum i huvudet hur länge som helst för kopplade inte att det var du för du bytte namn från Fantasygold när jag typ var borta från hemsidan i flera år hahaha! Dagens skoj för min del, tack hej)
It's so fluffy I'm gonna die!

Lilla My

Citat från: Soscla skrivet 30 mars 2020 kl. 19:25:23
(Och orelaterat men MY! Jag har ju suttit här och varit dum i huvudet hur länge som helst för kopplade inte att det var du för du bytte namn från Fantasygold när jag typ var borta från hemsidan i flera år hahaha! Dagens skoj för min del, tack hej)

HAHA jamen tjena tjena!! ;D

Citat från: Soscla skrivet 30 mars 2020 kl. 19:25:23
Har hållit mig undan spoilers men folk verkar förvirrade? Besvikna?

Ska inte spoila! Men tycker Steven Universe över lag har haft otroligt hårda krav på sig ända från start. Ju mer som går, desto fler klagomål över karaktärer och story och animation och fan och hans moster. Så att folk är besvikna på Future förvånar mig faktiskt inte (fast har själv bara sett positiv respons på allt, men det kan ha och göra med att jag mest hänger i de positiva kretsarna på internet/tumblr/etc)

Jag har själv aldrig haft ett problem med serien och tyckt den blivit bättre och bättre med varje säsong, tyckte filmen var fantastisk och tyckte även att Future var helt fantastiskt, men vill liksom ha meeer! Är mest besviken och ledsen över att det faktiskt är slut, haha - Men har absolut inget att klaga på. Gillar du Steven Universe kommer du gilla Future också helt enkelt :)

Elios

Citat från: Lilla My skrivet 19 mars 2019 kl. 16:08:38
Haha den svenska dubben av den här serien ÄR verkligen katastrof  ;D ::)

Då hade du inte velat se den på nya Disney +

Lilla My

Citat från: Elios skrivet  1 april 2020 kl. 01:06:09
Då hade du inte velat se den på nya Disney +

Nej? Jag kommmer inte skaffa Disney + heller.

gstone

Den serien har konstiga ider om skön  ??? ::) :-[ Bläh
[[George]]
I care about many things-

[[Dot]]
Things-not people.

[[George]]
People, too. I cannot divide my feelings up as neatly as you,
and I am not hiding behind my canvas-I am living in it.

Lilla My

Citat från: gstone skrivet  1 april 2020 kl. 11:39:21
Den serien har konstiga ider om skön  ??? ::) :-[ Bläh

... ? Fucking excuse you?

Elios

Citat från: gstone skrivet  1 april 2020 kl. 11:49:28
Män är män ock kvinnor är kvinnor !

Du kan ha sex med vem du VILLL !

Men var så hövlig och håll dig till det skön du född med ! >:(

Håller med dig om att män gör det män är intresserade utav och kvinnor gör det som kvinnor vill syssla med. Som är typ deras grej.
Sen finns det ju förstås killar som gör saker som är väldigt vanligt bland tjejer som till exempel att sminka sig medans det också finns tjejer som gillar att göra sådant som killar gillar som då kanske att kolla på fotboll.

Här är med en intressant koppling att man skulle vara homo för att göra det och det vill jag i den normen som den är kunna bryta. Jag hoppas lite grann att om en man sminkar sig inte direkt ska ha kopplingen att då är den automatiskt bög.
Sen har jag en annan sak jag vill flika in med här angående mig själv men nu så tror inte jag alls här att någon som kanske läser det här tror någonting om mig men jo schlager och Melodifestivalen är ju väldigt trendigt och populärt bland bögar och så. Men grejen är den att jag älskar, menar verkligen ÄLSKAR Charlotte Perrelli både mycket som hennes musik och person.
Men jag är inte bög bara för det. Nu säger jag absolut inte att någon sagt eller trott det utan mer att normen känns som att folk kan tro det iom att hon varit med mycket i Melodifestivalen etc.  ;D

gstone

Citat från: Lilla My skrivet  1 april 2020 kl. 15:50:05
Käft plz

JÄVLA ÖVERACTION !!!!!!! >:(

Kan du inte försöka var trevlig !!!? :-\ ???
[[George]]
I care about many things-

[[Dot]]
Things-not people.

[[George]]
People, too. I cannot divide my feelings up as neatly as you,
and I am not hiding behind my canvas-I am living in it.

gstone

Citat från: Elios skrivet  1 april 2020 kl. 16:03:48
Håller med dig om att män gör det män är intresserade utav och kvinnor gör det som kvinnor vill syssla med. Som är typ deras grej.
Sen finns det ju förstås killar som gör saker som är väldigt vanligt bland tjejer som till exempel att sminka sig medans det också finns tjejer som gillar att göra sådant som killar gillar som då kanske att kolla på fotboll.

Här är med en intressant koppling att man skulle vara homo för att göra det och det vill jag i den normen som den är kunna bryta. Jag hoppas lite grann att om en man sminkar sig inte direkt ska ha kopplingen att då är den automatiskt bög.
Sen har jag en annan sak jag vill flika in med här angående mig själv men nu så tror inte jag alls här att någon som kanske läser det här tror någonting om mig men jo schlager och Melodifestivalen är ju väldigt trendigt och populärt bland bögar och så. Men grejen är den att jag älskar, menar verkligen ÄLSKAR Charlotte Perrelli både mycket som hennes musik och person.
Men jag är inte bög bara för det. Nu säger jag absolut inte att någon sagt eller trott det utan mer att normen känns som att folk kan tro det iom att hon varit med mycket i Melodifestivalen etc.  ;D

Såklart, Jag är något "flamboyant", men jag är ändå vettig nog att VETA ATT JAG ÄR MAN SOM JAG VAR FÖDD TILL >:(
[[George]]
I care about many things-

[[Dot]]
Things-not people.

[[George]]
People, too. I cannot divide my feelings up as neatly as you,
and I am not hiding behind my canvas-I am living in it.

Sabelöga

Houba !

gstone

[[George]]
I care about many things-

[[Dot]]
Things-not people.

[[George]]
People, too. I cannot divide my feelings up as neatly as you,
and I am not hiding behind my canvas-I am living in it.

Elios

Citat från: gstone skrivet  1 april 2020 kl. 16:19:35
Såklart, Jag är något "flamboyant", men jag är ändå vettig nog att VETA ATT JAG ÄR MAN SOM JAG VAR FÖDD TILL >:(

Vad r "Flamboyant" för något?^^  ???