Forumnyheter:

Då forumet använder sig av databasen Stop Forum Spam för att blockera kända spammare finns det en liten risk att oskyldiga drabbas av detta, som råkar ha samma IP-adress som kända spammare har haft. Om du är en av dem och inte lyckas att skriva inlägg på forumet, följ denna länk för att ta bort blockeringen, eller skicka e-post till med din IP-adress.

Huvudmeny

Nickelodeon

Startat av Scoobydoofan1, 11 mars 2020 kl. 21:59:30

Föregående ämne - Nästa ämne

0 Medlemmar och 2 gäster tittar på detta ämne.

Scoobydoofan1

Hejsan jag undra kommer nån ihåg serierna Danny phantom, As told by ginger och ett par andra Nickelodeon serier? Glömde bort dom andra serierna.

Elios

Of Course. Klart att man kommer ihåg dem.
Danne Fantom var ju en riktig superhjälte serie kan man ju säga. Med samma skapare som Fairly Odd Parents tror jag.
Ginger kommer jag också ihåg väldigt väl.
Hon och hans bror minns man ju var en rätt så snobbig typ. "Ehm, det här tar bara en sekund" minns jag att han sa i ett avsnitt. Blev helt så hur kan det ta en sekund bara!? Haha! ×D
Tror det var Niklas Lindh som spelade han, ni vet han som även spelade Gerald i Hey Arnold.
Känner nämligen igen hans röst som berättaren i Mowglis Äventyr just där.  ;D

Lilla My

"As told by Ginger" är en av de bästa och mest underskattade tecknade serierna någonsin, punkt. Fyfan vad bra den är.

Scoobydoofan1

Citat från: Lilla My skrivet 12 mars 2020 kl. 00:47:31
"As told by Ginger" är en av de bästa och mest underskattade tecknade serierna någonsin, punkt. Fyfan vad bra den är.
Vet nån om den finns på svenska? Dom har aldrig visat den på Nickelodeon efter tidigare 2000 talet.

Scoobydoofan1

Citat från: Elios skrivet 12 mars 2020 kl. 00:37:56
Of Course. Klart att man kommer ihåg dem.
Danne Fantom var ju en riktig superhjälte serie kan man ju säga. Med samma skapare som Fairly Odd Parents tror jag.
Ginger kommer jag också ihåg väldigt väl.
Hon och hans bror minns man ju var en rätt så snobbig typ. "Ehm, det här tar bara en sekund" minns jag att han sa i ett avsnitt. Blev helt så hur kan det ta en sekund bara!? Haha! ×D
Tror det var Niklas Lindh som spelade han, ni vet han som även spelade Gerald i Hey Arnold.
Känner nämligen igen hans röst som berättaren i Mowglis Äventyr just där.  ;D
Mowgli var bra med shonen mowgli på svenska, men dom andra Nickelodeon serierna visas aldrig längre, bara den sista luftbändaren, altså det finns Danne fantom och gingers dagbok vilket var bra serier, dom borde visa dom igen på Nickelodeon jämfört med vad som visas nu

TecknatÄlskare

Citat från: Scoobydoofan1 skrivet 14 mars 2020 kl. 14:05:31
Vet nån om den finns på svenska? Dom har aldrig visat den på Nickelodeon efter tidigare 2000 talet.

Serien finns på svenska tror jag!

Scoobydoofan1

#6
Citat från: TecknatÄlskare skrivet 14 mars 2020 kl. 15:01:32
Serien finns på svenska tror jag!
Om den finns på svenska vart kan man se på den? den serien är en av de mest svåra att hitta på svenska från Nickelodeon, samma sak med Jimmy neutron och Danne fantom, den ända serien dom har släppt i Sverige är avatar den sista luftbändaren.

TecknatÄlskare

Citat från: Scoobydoofan1 skrivet 14 mars 2020 kl. 15:28:42
Om den finns på svenska vart kan man senap den? den serien är en av de mest svåra att hitta på svenska från Nickelodeon, samma sak med Jimmy neutron och Danne fantom, den ända serien dom har släppt i Sverige är avatar den sista luftbändaren.

Danne Fantom sände dem på NickToons när den startades och Jimmy Neutron tror jag även den sändes.

gstone

Har Invader Zim gått i Sverige ?
[[George]]
I care about many things-

[[Dot]]
Things-not people.

[[George]]
People, too. I cannot divide my feelings up as neatly as you,
and I am not hiding behind my canvas-I am living in it.

Scoobydoofan1


Elios

Citat från: Scoobydoofan1 skrivet 14 mars 2020 kl. 14:07:22
Mowgli var bra med shonen mowgli på svenska, men dom andra Nickelodeon serierna visas aldrig längre, bara den sista luftbändaren, altså det finns Danne fantom och gingers dagbok vilket var bra serier, dom borde visa dom igen på Nickelodeon jämfört med vad som visas nu

Håller med var mycket bättre där förr.
Borde göra en egen kanal som Boomerang var på Cartoon Network.  :D

Lilla My

Citat från: gstone skrivet 14 mars 2020 kl. 16:47:53
Nu börja fiskat tror att du är en kvinna och inte en 50 årig gubbe som jag alltid trott

vänta va?

Scoobydoofan1

#12
Citat från: Elios skrivet 14 mars 2020 kl. 18:18:50
Håller med var mycket bättre där förr.
Borde göra en egen kanal som Boomerang var på Cartoon Network.  :D
Problemet är dom lyssnar inte! Kollade på Nickelodeon och det är bara den där irriterande svampen med bläckfisken som granne, också Timmy med Wanda och kosmo, seriöst det är inte ens värt det, bara köp den sista luftbändaren på dvd och bli färdig med Nickelodeon, inte ens värt det.

Simon Axelsson

Citat från: gstone skrivet 14 mars 2020 kl. 19:18:24
Jag trode du såg ut som din profil bild.

Ser du inte sektionen "kön"?
"You got any cats?" - Alf in regards to what he eats

Lilla My

Citat från: gstone skrivet 14 mars 2020 kl. 19:18:24
Jag trode du såg ut som din profil bild.

HAHA!! Jag tar det som en komplimang ;D ;)