Forumnyheter:

Då forumet använder sig av databasen Stop Forum Spam för att blockera kända spammare finns det en liten risk att oskyldiga drabbas av detta, som råkar ha samma IP-adress som kända spammare har haft. Om du är en av dem och inte lyckas att skriva inlägg på forumet, följ denna länk för att ta bort blockeringen, eller skicka e-post till med din IP-adress.

Huvudmeny

60 sekunder kvar att leva

Startat av Soscla, 5 januari 2007 kl. 01:41:56

Föregående ämne - Nästa ämne

0 Medlemmar och 1 gäst tittar på detta ämne.

Soscla

Okej, det här är väl så lagom deprimerande, men jag såg en sån här tråd på ett annat forum och tänkte att vi kunde ha en här också. =P
Alltså, om ni hade en minut kvar att leva, vad skulle ni hitta på som sista handling?
It's so fluffy I'm gonna die!

PAAATE

Oj, hahahahaha, en minut? :P

Försöka komma i kontakt med så många kompisar som möjligt och säga att de inte ska tycka synd om mig, för jag har levt ett underbart liv, och sen säga hej då.... :P

Hahaha.
Vissa tycker det är för provokativt att man vill bli grillad & uppäten när man är död._.

Är det så mycket konstigare än att bli uppbränd & nergrävd?

Soscla

It's so fluffy I'm gonna die!

Igthorn

Samma sak som jag gör varje dag, försöka ta över världen  ;D

Lupa

Men....på sextio sekunder hinner man ju knappt tänka: "Oj, didn't see that one coming" förrän man POff! dör.
duhhh!

LiitenFliicka

Haha, man hinner inte göra någonting på 60 sekunder.
(Vet att det var längesen någon starta tråden, men ändå)

Cadpig

Ta mitt liv, som ett finger i ansiktet på ödet.

Elios

Gammalt ämne jag vet men jag vill bara säga vad jag hade gjort och det hade varit och antingen kysst eller grovhånglat med den snyggaste tjejen jag hinner se.  8) :P

Lilla My

Hade skrivit ett brev till alla jag älskar och förklarat hur mycket värda de är för mig och att de nu får leva livet i mitt ställe.