Forumnyheter:

Efter uppgradering av forumprogramvaran saknas vissa äldre bifogade filer just nu. Vi beklagar detta och arbetar med att lösa problemet.

Huvudmeny

Disneyfantastens Dubbningskollage

Startat av Disneyfantasten, 9 juli 2020 kl. 23:51:49

Föregående ämne - Nästa ämne

0 Medlemmar och 3 gäster tittar på detta ämne.

Disneyfantasten

Hur ska jag göra för att de ska sluta bråka med mig?

MOA

Citat från: Disneyfantasten skrivet 13 juli 2020 kl. 19:54:09
Jag har försökt att lägga in bilderna en och en, men inte ens det hjälpte, det verkar som att datorn hatar mig idag...
Oj va dåligt

Mathilda Gustafsson

Varför finns det fyra ämnen om samma sak varför postar ni inte bara alla i samma?

Disneyfantasten

Citat från: Mathilda Gustafsson skrivet 14 juli 2020 kl. 19:41:31
Varför finns det fyra ämnen om samma sak varför postar ni inte bara alla i samma?

För att Dahlberg helst ville ha sina!

Steffan Rudvall

Citat från: Disneyfantasten skrivet 14 juli 2020 kl. 19:42:11
För att Dahlberg helst ville ha sina!
När Disneyfantasen skapade sitt eget ämne så tog jag bort mina kollage från de ursprungliga ämnet och skapade ett eget för om inte Disneyfantasten fick posta i det ämnet Varför skulle jag få det då

MOA

Citat från: Steffan Rudvall skrivet 14 juli 2020 kl. 19:55:04
När Disneyfantasen skapade sitt eget ämne så tog jag bort mina kollage från de ursprungliga ämnet och skapade ett eget för om inte Disneyfantasten fick posta i det ämnet Varför skulle jag få det då
& Varför skulle jag få de då?

Disneyfantasten

Jag försökte idag igen men bilden vill inte visa sig...

Vad är felet?

När jag ska publicera bilden så står det;
"Din bilaga avvisades tack vare säkerhetsinställningar och kan inte laddas upp. Vänligen kontakta en administratör."

Daniel Hofverberg

Citat från: Disneyfantasten skrivet 17 juli 2020 kl. 08:17:23
Jag försökte idag igen men bilden vill inte visa sig...

Vad är felet?

När jag ska publicera bilden så står det;
"Din bilaga avvisades tack vare säkerhetsinställningar och kan inte laddas upp. Vänligen kontakta en administratör."
Hmm, det låter märkligt, då jag har stängt av funktionen att utföra säkerhetskontroller av bifogade bildfiler...

Vilket format och filstorlek har bilden? Det är bara JPEG, GIF och PNG som stöds, och inte större än 6 MB (eller rättare sagt 6000 bytes) per fil.

Disneyfantasten

Citat från: Daniel Hofverberg skrivet 18 juli 2020 kl. 03:03:36
Hmm, det låter märkligt, då jag har stängt av funktionen att utföra säkerhetskontroller av bifogade bildfiler...

Vilket format och filstorlek har bilden? Det är bara JPEG, GIF och PNG som stöds, och inte större än 6 MB (eller rättare sagt 6000 bytes) per fil.

Ska jag vara helt ärlig så har jag ingen koll på det...

Disneyfantasten

Jag vill ge er alla ett tillkännagivande; efter att jag redigerat om Christian Hedlund, Linn Ehrner, Annika Herlitz och Daniel Sjöberg så kommer jag att dela upp följande;

>Legendar-avdelningen (bl.a. Hans Lindgren, John Harryson, Peter Harryson, Olof Thunberg, Bert-Åke Varg, Stig Grybe, m.fl. här ingår även gamla kändisar som bl.a. Siw Malmkvist, Mikael Persbrandt, Magnus Härenstam, Rolf Lassgård, m.fl.)

>MediaDubb, Mediadubb International & Eurotroll avdelningen (bl.a. Andreas Nilsson, Steve Kratz, Johan Hedenberg, Annica Smedius, Hasse Jonsson, Dick Eriksson, Maria Rydberg, Joakim Jennefors, Sharon Dyall, m.fl. här ingår även modernare kändisröster som bl.a. Sanna Nielsen*, m.fl.)

>KM Studio avdelningen (både 1980/90-tals-skaran bl.a. Anders Öjebo, Roger Storm, Monica Forsberg, m.fl. och 2000-tals-skaran bl.a. Jenny Wåhlander, Niclas Ekholm, Frida Nilsson, m.fl.)

>Sun Studio Köpenhamn avdelningen (bl.a. Mikael Roupé, Lena Ericsson, Håkan Mohede, Kenneth Milldoff, Dan Bratt, m.fl.)

>Sun Studio Stockholm/SDI Media avdelningen (bl.a. Ole Ornered, Jennie Jahns, Adam Fietz, Kristian Ståhlgren, Andreas Rothlin Svensson, m.fl. här ingår även modernare kändisröster bl.a. systrarna Sandén, Amy Diamond, Wiktoria Johansson, Clara Henry, m.fl.)

*Ja, jag vet att Sanna inte har dubbat något av dessa, men iallafall...

Anders

Citat från: Disneyfantasten skrivet 17 juli 2020 kl. 08:17:23
Jag försökte idag igen men bilden vill inte visa sig...

Vad är felet?

När jag ska publicera bilden så står det;
"Din bilaga avvisades tack vare säkerhetsinställningar och kan inte laddas upp. Vänligen kontakta en administratör."
Jag hade samma problem när jag försökte ladda upp en bild med Peter Sjöquists dubbningskollage alldeles nyss. Men det fungerade när jag sparade filen i JPEG-format istället. Den första jag utan framgång försökte bifoga var en PNG-fil.
Nästa gång, Gadget! Nästa gång!

Daniel Hofverberg

Citat från: Anders skrivet 24 juli 2020 kl. 09:43:59
Jag hade samma problem när jag försökte ladda upp en bild med Peter Sjöquists dubbningskollage alldeles nyss. Men det fungerade när jag sparade filen i JPEG-format istället. Den första jag utan framgång försökte bifoga var en PNG-fil.
PNG-filen kanske blev för stor...? Om det är mer avancerade foton och dylikt, och inte enkla illustrationer eller liknande, så brukar ju PNG-format ofta resultera i ganska stora filer...

Anders

Citat från: Daniel Hofverberg skrivet 25 juli 2020 kl. 02:06:41
PNG-filen kanske blev för stor...? Om det är mer avancerade foton och dylikt, och inte enkla illustrationer eller liknande, så brukar ju PNG-format ofta resultera i ganska stora filer...
Jag tror den hade exakt samma storlek som den första bilden, som hade PNG-format, och den lyckades jag ladda upp. Fast antalet bitar/färger kanske också påverkar storleken.
Nästa gång, Gadget! Nästa gång!

Disneyfantasten

Okej, jag gör ett nytt försök;

Christian Hedlund;
- Andy = Andys Safariäventyr
- Fåren = Ugglan & Company
- Zazu = Lejonkungen (2019)
- Steve = Drömparken
- Dromedaren = Deckar-Jack
- Lemuren = Deckar-Jack
- Sonic
- Emak = Grottmannen Dug
- Robin = Lego Batman
- Virgil = Thunderbirds
- SickZoo = Träd Fu Tom
- Benny = Lego Filmen 2
- Thomas = Pelle Kanin
- Sprattsmurfen = Smurfarna och Den Försvunna Byn
- Snoksmurfen = Smurfarna och Den Försvunna Byn

Linn Ehrner;
- She-Ra
- Ines = Zorro Legenden Föds
- Linn = Piratöarna

Annika Herlitz;
- Elsa = Frost
- Mary Poppins = Mary Poppins Kommer Tillbaka
- Bianca = Snö+7
- Annie = Den Stora Nötkuppen
- Marimonda = Elena Från Avalor
- Hilde Dystergök = 7D
- Lydia Branwell = Shadowhunters
- Twilight Sparkle = My Little Pony The Movie
- Harriet = Andys Dinosaurieäventyr

Daniel Sjöberg;
- Hulken
- Ville Kvickfot = Framåt
- José Carioca = Musse och Racergänget
- Morrhår = Sofia Den Första
- Victor Krum = Harry Potter och Den Flammande Bägaren
- Tony Stark = Iron Man Amored Adventures
- Chikatro Vizago = Star Wars Rebels
- Hades = Descendants 3
- Sultanen = Hodjas Flygande Matta

Disneyfantasten