Josefin

OBS! På grund av missbruk kan gäster inte längre skriva inlägg på forumet. Vi ber dig därför att registrera dig som medlem på forumet - det går på 30 sekunder och är givetvis gratis, och sen kan du fortsätta skriva inlägg som vanligt igen. Tack för visad förståelse.

Författare Ämne: Trolls 2: Världsturnén  (läst 6783 gånger)

0 medlemmar och 1 gäst tittar på detta ämne.

clara liljeberg

• Gäst
SV: Trolls 2: Världsturnén
« Svar #135 skrivet: 15 november 2020 kl. 18:10:33 »
vilka låtar fanns med i filmen och jag gillar låten som poppy sjöng i början.

Inloggad Simon Axelsson

• Filmfan
  • Hjältemedlem
  • Antal inlägg: 2 129
  • Kön: Man
    • Visa profil
« Svar #136 skrivet: 15 november 2020 kl. 18:22:54 »
vilka låtar fanns med i filmen och jag gillar låten som poppy sjöng i början.

Om du vill veta vilka låtar som är med i filmen kan du kolla upp Trolls World Tour (Original Motion Picture Soundtrack) på exempelvis Spotify.

clara liljeberg

• Gäst
« Svar #137 skrivet: 15 november 2020 kl. 18:35:02 »
men om det blir det med svensk dubb som mimmi sanden och jaanek och anis dom demina.

Inloggad Simon Axelsson

• Filmfan
  • Hjältemedlem
    • Visa profil
« Svar #138 skrivet: 15 november 2020 kl. 18:54:06 »
men om det blir det med svensk dubb som mimmi sanden och jaanek och anis dom demina.

Vill du höra låtarna på svenska får du antingen gå på bio eller vänta tills filmen finns tillgänglig på DVD och Blu-Ray, vid det laget skulle jag tro att någon laddar upp låtarna på Youtube

Inloggad Simon Axelsson

• Filmfan
  • Hjältemedlem
    • Visa profil
« Svar #139 skrivet: 16 november 2020 kl. 13:57:35 »
...enligt Film Sensation by Universal Sony ska filmen finnas tillgänglig att köpa på Blu-Ray och DVD redan idag. Någon som på något vis kan bekräfta detta?

Utloggad Anders M Olsson

• Hjältemedlem
  • Antal inlägg: 2 458
    • Visa profil
    • Disneyania / D-zine
« Svar #140 skrivet: 16 november 2020 kl. 15:28:40 »
...enligt Film Sensation by Universal Sony ska filmen finnas tillgänglig att köpa på Blu-Ray och DVD redan idag. Någon som på något vis kan bekräfta detta?

Det låter konstigt.

Utomlands har den funnits ett tag. Men den finns ännu inte hos någon av de större svenska webbutikerna (Discshop, Ginza, CDON). Inte heller finns den annat än till förbeställning på iTunes. Ingen av butikerna anger något releasedatum, utan listar den bara som "kommande".

Inloggad Simon Axelsson

• Filmfan
  • Hjältemedlem
    • Visa profil
« Svar #141 skrivet: 16 november 2020 kl. 15:38:28 »
Det låter konstigt.

Utomlands har den funnits ett tag. Men den finns ännu inte hos någon av de större svenska webbutikerna (Discshop, Ginza, CDON). Inte heller finns den annat än till förbeställning på iTunes. Ingen av butikerna anger något releasedatum, utan listar den bara som "kommande".

Jag håller med.

Deras inlägg på Facebook från idag löd:
Citera
Happy Monday! Äntligen finns Trolls World Tour i en butik nära dig!

Frågan är ju om de bara menade i Danmark med tanke på att de för 6 dagar sen la up ett inlägg som löd:
Citera
Om 1 vecka kommer Trolls World Tour på Blu-Ray och DVD i Danmark!

De nämnde ju dock inte det i dagens inlägg vilket är varför jag undrar om man inte ska kolla om den har släppts i Sverige på typ ICA Maxi i veckan.

Utloggad Anders M Olsson

• Hjältemedlem
  • Antal inlägg: 2 458
    • Visa profil
    • Disneyania / D-zine
« Svar #142 skrivet: 16 november 2020 kl. 16:05:12 »
Frågan är ju om de bara menade i Danmark med tanke på att de för 6 dagar sen la up ett inlägg som löd:

Ja, filmen finns på cdon.dk och dvdoo.dk. På cdon.dk kan man se att det verkar röra sig om gemensamma nordiska utgåvor med text och tal på svenska, danska, norska, finska och engelska. (På Blu-rayutgåvan dessutom isländska.)

Om man inte hittar den i någon butik här i Sverige kan man ju försöka beställa den från Danmark. Jag har tidigare handlat av dvdoo.dk, så om de inte har slutat att leverera till Sverige borde det gå bra att beställa den där.