Forumnyheter:

Gmail har under ett par månaders tid blockerat Dubbningshemsidans e-postmeddelanden, men det ska nu vara löst. Om du missat viktiga e-postmeddelanden under denna tid, kontakta webbmastern på så löser vi allt.

Huvudmeny

Familjen Flinta

Startat av Erika, 28 mars 2007 kl. 20:37:53

Föregående ämne - Nästa ämne

0 Medlemmar och 1 gäst tittar på detta ämne.

Scoobydoofan1

Citat från: gstone skrivet 20 juni 2021 kl. 22:20:18
Skoj men dyrt ;)

Jag skulle själv inte ha något i mot att äga Media Dubbs Flintstens.

Men jag kan inte övertyga mig själv än mindre pappa att betala så [b]MYCKET[/b]
Den dvd utgåvan är väldigt sällsynt nu.

gstone

[[George]]
I care about many things-

[[Dot]]
Things-not people.

[[George]]
People, too. I cannot divide my feelings up as neatly as you,
and I am not hiding behind my canvas-I am living in it.

Scoobydoofan1

Citat från: gstone skrivet 20 juni 2021 kl. 22:43:22
Säg det till min pappa >:(
Gissar på att han inte vill köpa den åt dig?

gstone

Citat från: Scoobydoofan1 skrivet 20 juni 2021 kl. 22:46:18
Gissar på att han inte vill köpa den åt dig?

JA :(

Jag går på dagverksamhet, Så jag är typ arbetlös.
[[George]]
I care about many things-

[[Dot]]
Things-not people.

[[George]]
People, too. I cannot divide my feelings up as neatly as you,
and I am not hiding behind my canvas-I am living in it.

Scoobydoofan1

Citat från: gstone skrivet 20 juni 2021 kl. 22:47:31
JA :(

Jag går på dagverksamhet, Så jag är typ arbetlös.
Det kommer nog bli lite bättre med jobb senare, men dvd utgåvan blir då mer sällsynt ju mer år går förbi med tanken på att den tillverkas inte längre och det finns bara ett få tal exemplar. Den dyker up då och då på tradera men den tidigare auktion på den gick upp till 1800kr så får du nog hoppas att du har tur med att hitta ett exemplar för ett rymligt pris.

Steffan Rudvall

Citat från: Scoobydoofan1 skrivet 20 juni 2021 kl. 22:53:12
Det kommer nog bli lite bättre med jobb senare, men dvd utgåvan blir då mer sällsynt ju mer år går förbi med tanken på att den tillverkas inte längre och det finns bara ett få tal exemplar. Den dyker up då och då på tradera men den tidigare auktion på den gick upp till 1800kr så får du nog hoppas att du har tur med att hitta ett exemplar för ett rymligt pris.
Förlåt för att jag påpekade detta, men du menar rimligt pris inte rymligt pris.

Scoobydoofan1

#516
Citat från: Steffan Rudvall skrivet 20 juni 2021 kl. 22:58:30
Förlåt för att jag påpekade detta, men du menar rimligt pris inte rymligt pris.
Du behöver inte be om ursäkt, tror att orden blev blandade igen....pinsamt. Trodde det ena ordet var det andra ordet.

Scoobydoofan1

#517

Scoobydoofan1

Priset på budet gick up till över 200kr. Varför är alla så desperata på att få tag på familjen flinta säsong 2 mediadubb?

Daniel Hofverberg

Citat från: Scoobydoofan1 skrivet 20 juli 2021 kl. 09:40:05
Priset på budet gick up till över 200kr. Varför är alla så desperata på att få tag på familjen flinta säsong 2 mediadubb?
200 kr låter väl inte så farligt...? Så pass mycket tycker jag absolut att boxen är värd, men börjar den komma upp i tusentals kronor så är det helt klart i mina ögon oskäligt...

Steffan Rudvall

Citat från: Daniel Hofverberg skrivet 20 juli 2021 kl. 13:26:10
200 kr låter väl inte så farligt...? Så pass mycket tycker jag absolut att boxen är värd, men börjar den komma upp i tusentals kronor så är det helt klart i mina ögon oskäligt...
Det är dock flera dagar kvar på budgivningen...

Scoobydoofan1

#521
Citat från: Daniel Hofverberg skrivet 20 juli 2021 kl. 13:26:10
200 kr låter väl inte så farligt...? Så pass mycket tycker jag absolut att boxen är värd, men börjar den komma upp i tusentals kronor så är det helt klart i mina ögon oskäligt...
Den kommer säkert att gå up.

Scoobydoofan1

Ni vet om den där andra som va också med på auktion på dvd utgåvan av familjen flinta, användaren är också med på den här annonsen.

Scoobydoofan1

#523
Citat från: Daniel Hofverberg skrivet 20 juli 2021 kl. 13:26:10
200 kr låter väl inte så farligt...? Så pass mycket tycker jag absolut att boxen är värd, men börjar den komma upp i tusentals kronor så är det helt klart i mina ögon oskäligt...
Slutpriset på dvd utgåvan var 800kr, det är ändå bättre än 1600kr för den andra dvd utgåvan som gick på auktion.

Scoobydoofan1

När det gäller familjen flinta så kommer bara säsong 1 & 2 och ett par avsnitt från säsong 3 ha mediadubb dubbningen. Om säsong 3 & 4 hade mediadubb varför köpte då warner bros inte loss dubbningen för säsong 3 & 4? Mycket mer händer ju i dom 2 säsongerna med tanken på att båda Fred och barney blev ju föräldrar osv.