Forumnyheter:

Gmail har under ett par månaders tid blockerat Dubbningshemsidans e-postmeddelanden, men det ska nu vara löst. Om du missat viktiga e-postmeddelanden under denna tid, kontakta webbmastern på så löser vi allt.

Huvudmeny

Psykakuten Productions

Startat av E, 26 februari 2019 kl. 20:32:19

Föregående ämne - Nästa ämne

0 Medlemmar och 1 gäst tittar på detta ämne.

E

Vad tycker ni om Youtube-gruppen Psykakuten. Själv så älskar jag dom :) Vilken avsnitt av deras serie Gejmtajm tycker ni är roligast.

Vem av killarna i gruppen tycker ni mest om. Jag gillar mest Willie men han har ju som sagt dött :'(

Och hur länge har ni varit ett fan av dom. Jag har vart det sen 2015

Jabberjaw

Personligen så ogillar jag all form utav "oseriös" gaming. Oavsett om det är en stream på Twitch eller på Youtube.
Nog för att det skall vara kul att spela spel, men blir lite dumt när man har en kass spelare som försöker vara "rolig" i varje klipp eftersom hela kanalen går ut på att vara rolig.

Då är det mer underhållande att kolla ett duktigt gäng på någon intensiv FPS-genre har kollat rätt mycket på Summit1G och Shroud men också JoshOG och flertalet andra som spelar på lite högre nivå men endå underhåller på sina vis.  ;D  Så är kort och gott inget fan utav Gejmtajm <-

Hade faktiskt ingen koll på att en i gruppen inte längre finns här på jorden, tråkigt och på tok för tidigt oavsett vem det än må vara  :-\


Elios

Jag har följt dem ända sedan 2013 tror jag då jag kollade in deras gaming med Kaspar i Nudådalen. Dem är verkligen skit grymma och som jag sagt nu 10000 gånger bor i samma stad som mig.  ;D
Tråkigt att Willie inte finns med oss på jorden längre.  :'( Han var rolig men annars tycker jag Otto är härlig och även Johan.
Sen kanske det bara är jag men är inte Ola ganska så lik Carl Deman från gruppen Jlc och som gjort parodin på Johan Falk?  ;D

E

Vilken Gejmtajm avsnitt gillar ni mest förressten. Jag gillar alla avsnitt lika mycket :D

Elios

Deras Gejmtajm är absolut roligast att se.  ;D

Elios

Just det. Dem med Hugo spelen är roliga. Men tycker även om deras julkalendrar special.  ;D

Lilla My

Haha, Johan är min brother from another mother  ;D

Elios

Jag har alltid drömt om att få vara med och göra en video ihop med dem. Men vet inte om jag törs fråga förrän jag kommer igång på min kanal igen.  :-*

E

Hörde i deras senaste video att 14 juni släpps ett nytt avsnitt av Gejmtajm :D Det ser jag framemot ;D

Elios

Citat från: Erik Dahlberg skrivet 30 maj 2019 kl. 18:38:39
Hörde i deras senaste video att 14 juni släpps ett nytt avsnitt av Gejmtajm :D Det ser jag framemot ;D

Undrar då om dem släpper en varje vecka efteråt. Så börjar dem det med så nu i sommar.  ;D

E

Citat från: Elios skrivet 31 maj 2019 kl. 12:37:51
Undrar då om dem släpper en varje vecka efteråt. Så börjar dem det med så nu i sommar.  ;D
Jag pratade med dom på Facebook nyligen om det och dom sa:

Vi har 4 inspelade och ytterligare 1 under planering.
Tanken är att minst 1 ska släppas per månad, men ska försöka satsa på 2 istället.
Blir annorlunda när filmen bara är hobby och inte ett jobb. Då styr lusten helt enkelt