Forumnyheter:

Möjlighet för gäster att skriva inlägg har länge varit avstängt på grund av missbruk och spam, men i och med den nya forumprogramvaran är det nu påslaget igen. Se till att inte missbruka detta, för då kan det behöva stängas av igen.

Huvudmeny

Total Drama Svenska

Startat av RQXGamer, 4 oktober 2019 kl. 21:56:03

Föregående ämne - Nästa ämne

0 Medlemmar och 1 gäst tittar på detta ämne.

RQXGamer

—Råkade skriva detta på Övrigt > Filmer Och Serier, men skriver det här nu—

Hej, vet någon hur jag kan få tag på säsong 3-5b (Total Drama World Tour, Total Drama Revenge of the Island, All-Stars och Pahkitew Island) på Svenskt Tal? Vet att Island(25 avsnitt/27 avsnitt) och Action(26 avsnitt/27 avsnitt) finns på Netflix på Svenska, men Cartoon Network har inte sänt All-Stars eller Pahkitew Island på ungefär ett år, har kontaktat men dom sa bara "Kommer inte i år, vi kan inte säga om det kommer nästa år", om någon har säsong 3-5b på Svenska, kan ni snälla ge den? Eller om ni vet hur man kan få dem

Elios

Har alla säsonger utav Total Drama dubbats till svenska?  :P

Samlaren


gstone

Jag tycker inte om den serien så mycket för det lite för många skämt. Där hela påängen är att det är äckligt och äckligt är inte kul. Det är bara motbjudande :-[
[[George]]
I care about many things-

[[Dot]]
Things-not people.

[[George]]
People, too. I cannot divide my feelings up as neatly as you,
and I am not hiding behind my canvas-I am living in it.

RQXGamer

Bumpar för att säga att jag fortfarande söker showen

Samlingsstatus:
Säsong 1 (komplett)
Säsong 2 (komplett)
Säsong 3 (har inga avsnitt)
Säsong 4 (saknar 1 avsnitt men avsnitten är inspelade med en mobilmikrofon så skulle vilja byta ut avsnitten)
Säsong 5 (har 2 avsnitt)
Det ridonkulösa loppet (har inga avsnitt)

gstone

Dubbningen må vara bra.

Men det här är fortfarande en skit dålig serie.
[[George]]
I care about many things-

[[Dot]]
Things-not people.

[[George]]
People, too. I cannot divide my feelings up as neatly as you,
and I am not hiding behind my canvas-I am living in it.

Oskar

#6
Citat från: gstone skrivet  2 augusti 2023 kl. 10:26:55Dubbningen må vara bra.

Men det här är fortfarande en skit dålig serie.
Den serien kommer aldrig visa på svt eftersom den serien är dålig och inte populär bland barn. Den serien riktar till tonåringar och unga vuxna i enlig behöver inte dubbar eftersom många ungdomar och unga vuxna kan läsa svenska text.

RQXGamer

Citat från: Oskar skrivet  2 augusti 2023 kl. 11:47:20Den serien kommer aldrig visa på svt eftersom den serien är dålig och inte populär bland barn. Den serien riktar till tonåringar och unga vuxna i enlig behöver inte dubbar eftersom många ungdomar och unga vuxna kan läsa svenska text.
Nej, SVT kommer sannolikt aldrig visa Total Drama.

Dock har alla säsonger dubbats till Svenska och sänts i Sverige på Cartoon Network och varit deras starkaste serie en gång i tiden så att den är "dålig och inte populär bland barn" stämmer verkligen inte (men du får såklart ha egna opinioner men du kan inte försöka få opinion till fakta).

Showen riktar sig främst till åldrar 10-16 typ så håller inte med om att den inte ska dubbas.

RC

Citat från: RQXGamer skrivet  2 augusti 2023 kl. 16:28:59Nej, SVT kommer sannolikt aldrig visa Total Drama.

Dock har alla säsonger dubbats till Svenska och sänts i Sverige på Cartoon Network och varit deras starkaste serie en gång i tiden så att den är "dålig och inte populär bland barn" stämmer verkligen inte (men du får såklart ha egna opinioner men du kan inte försöka få opinion till fakta).

Showen riktar sig främst till åldrar 10-16 typ så håller inte med om att den inte ska dubbas.
Man kan ju dock inte påstå att den är lika populär som den en gång var.

RQXGamer

Citat från: RC skrivet  2 augusti 2023 kl. 16:47:05Man kan ju dock inte påstå att den är lika populär som den en gång var.
Det är sant men jag påstådde aldrig att den va det i nuläget, jag skrev att den va populär bland barn, alltså att barn har gillat showen.
Cartoon Network beställde 2 nya säsonger som delvis släppts som även kommer till Sverige så vi får se hur tittarsiffrorna blir. 

gstone

Citat från: Oskar skrivet  2 augusti 2023 kl. 11:47:20Den serien kommer aldrig visa på svt eftersom den serien är dålig och inte populär bland barn. Den serien riktar till tonåringar och unga vuxna i enlig behöver inte dubbar eftersom många ungdomar och unga vuxna kan läsa svenska text.
Du är smart🧠 
[[George]]
I care about many things-

[[Dot]]
Things-not people.

[[George]]
People, too. I cannot divide my feelings up as neatly as you,
and I am not hiding behind my canvas-I am living in it.

gstone

Citat från: RQXGamer skrivet  2 augusti 2023 kl. 16:28:59Nej, SVT kommer sannolikt aldrig visa Total Drama.

Dock har alla säsonger dubbats till Svenska och sänts i Sverige på Cartoon Network och varit deras starkaste serie en gång i tiden så att den är "dålig och inte populär bland barn" stämmer verkligen inte (men du får såklart ha egna opinioner men du kan inte försöka få opinion till fakta).
Jag håller inte alls med om att den någonsin varit en av deras starkaste serie :-\
[[George]]
I care about many things-

[[Dot]]
Things-not people.

[[George]]
People, too. I cannot divide my feelings up as neatly as you,
and I am not hiding behind my canvas-I am living in it.

RQXGamer

Citat från: gstone skrivet  2 augusti 2023 kl. 21:08:57Jag håller inte alls med om att den någonsin varit en av deras starkaste serie :-\
Med "en av deras starkaste serier" menade jag en av deras mest populära serier.

Dom 2 första säsongerna var högt uppe bland tittarsiffrorna men åkte ner när regular show och äventyrsdags kom för folk tröttnade lite på formatet.

Men säsong 4 premiär hade den högsta mängden tittare nånsin på Cartoon Network men tyvärr började seriens writing djupdyka från och med säsong 4 (kvaliteten på den svenska dubben också, blev klart sämre efter säsong 3).

gstone

Jag ska nog testa att se den här serien igen :)
[[George]]
I care about many things-

[[Dot]]
Things-not people.

[[George]]
People, too. I cannot divide my feelings up as neatly as you,
and I am not hiding behind my canvas-I am living in it.

gstone

I en säsong av Total Drama är det Disney Prinsess typ karaktär.

Den måste ju nästan Lizette Pålsson spela på svenska 😄😅❗️
[[George]]
I care about many things-

[[Dot]]
Things-not people.

[[George]]
People, too. I cannot divide my feelings up as neatly as you,
and I am not hiding behind my canvas-I am living in it.