Forumnyheter:

Gmail har under ett par månaders tid blockerat Dubbningshemsidans e-postmeddelanden, men det ska nu vara löst. Om du missat viktiga e-postmeddelanden under denna tid, kontakta webbmastern på så löser vi allt.

Huvudmeny

X-Men: Evolution

Startat av Weedusprime, 19 september 2019 kl. 22:51:54

Föregående ämne - Nästa ämne

0 Medlemmar och 1 gäst tittar på detta ämne.

Weedusprime

är det någon som har x-men:evolution inspelat på vhs på svenska, kontakta mig isåfall

Daniel Hofverberg

Välkommen till forumet! :)

Då det här inte handlar om vare sig sajten eller forumet, men handlar om en svenskdubbad serie, så har jag flyttat din tråd till Dubbningar och röster där den passar bättre. :)

Weedusprime

Hur kommer jag till dubbningar och röster?

Weedusprime

Citat från: Daniel Hofverberg skrivet 20 september 2019 kl. 00:15:35
Välkommen till forumet! :)

Då det här inte handlar om vare sig sajten eller forumet, men handlar om en svenskdubbad serie, så har jag flyttat din tråd till Dubbningar och röster där den passar bättre. :)

Hur kommer jag till dubbningar och röster

Daniel Hofverberg


Weedusprime

är det någon som möjligtvist äger inspelade avsnitt av x.men evolution på svenska? är på jakt efter detjust nu. kontakta mig i såfall

Weedusprime

Vet någon vilka år x-men: evolution sändes på cartoon network i Sverige?

Erika

Den började sändas 2002 på Cartoon Network, och sedan dess har den visats i omgångar. Tror den senaste omgången var omkring 2011-2012.

Weedusprime

Tack, det är så att jag letar efter avsnitt på svenska, du råkar inte ha dem inspelade möjligtvis?

Weedusprime

Citat från: Erika skrivet 22 februari 2020 kl. 19:57:02
Den började sändas 2002 på Cartoon Network, och sedan dess har den visats i omgångar. Tror den senaste omgången var omkring 2011-2012.

Tack, det är så att jag letar efter avsnitt på svenska, du råkar inte ha några inspelade möjligtvis?

Erika

Citat från: Weedusprime skrivet 22 februari 2020 kl. 20:54:23
Tack, det är så att jag letar efter avsnitt på svenska, du råkar inte ha några inspelade möjligtvis?

Tyvärr, har inga avsnitt inspelade.  :(

Weedusprime

#11
Jag köpte två VHS:er med x-men: evolution med svenskt tal, med första halvan av säsong 1 och vet att det finns en dvd, mutanterna anfaller.vet någon om det gjordes fler VHS:er och dvd:er dubbade på svenska?

Weedusprime

Citat från: Erika skrivet 22 februari 2020 kl. 19:57:02
Den började sändas 2002 på Cartoon Network, och sedan dess har den visats i omgångar. Tror den senaste omgången var omkring 2011-2012.

Vet du om hela serien dubbades?

Elios

Kommer inte alls ihåg denna. Var den bra?^^

Erika

Citat från: Weedusprime skrivet 11 april 2020 kl. 18:39:03
Vet du om hela serien dubbades?

Tror det. Inte säker.

Citat från: Elios skrivet 12 april 2020 kl. 08:57:07
Kommer inte alls ihåg denna. Var den bra?^^

Jag har inte sett den på flera år, men jag minns den som sevärd. Visserligen väldigt annorlunda från förlagan, men ser man det hela bara som en underhållande knarkflumstolkning, så funkar den. :)