Forumnyheter:

Gmail har under ett par månaders tid blockerat Dubbningshemsidans e-postmeddelanden, men det ska nu vara löst. Om du missat viktiga e-postmeddelanden under denna tid, kontakta webbmastern på så löser vi allt.

Huvudmeny

Sylvester Stallone Eller Arnold Schwarzenegger?

Startat av Elios, 5 januari 2021 kl. 11:09:31

Föregående ämne - Nästa ämne

0 Medlemmar och 1 gäst tittar på detta ämne.

Vem tycker ni mest om utav Sylvester Stallone och Arnold Schwarzenegger?

Sylvester Stallone
3 (75%)
Arnold Schwarzenegger
1 (25%)

Antal personer som röstat: 4

Elios

I mitt 5000:e inlägg här på forumet då så tänkte jag speciellt skapa den omröstning om min favorit skådespelare och andra favorit skådespelare om vem ni tycker är bäst av dem två!?
Jag talar naturligtvis då om Sylvester Stallone och Arnold Schwarzenegger!
För min del är det då självklart Sly. Vilket sångerskan Jessica Andersson också då hade valt.  ;D Men jag vill självklart gärna vet vad ni tycker och ni får jättegärna då motivera gärna så vore det kul!  ;D
Happy Thanksgiving! 🎉🍸🎉🍸🎉🍸

jimstrom

Rent skådespelar messigt är nog Stallone en bättre skådespelare, då han bevisat att han kan hantera drama på ett övertygande sätt.

Arnold har dock bättre komisk timing och karisma, dock kan båda vara roliga med dräpande oneliners.

Noterbart är dock att båda dessa skådespelare är som bäst när dom låter ansiktet tala i stället för rösten, samtidigt har båda två väldigt unika röster som är lätta att känna igen.

I slutändan så föredrar jag båda två utan att favorisera någon av dom.
"Det finns ingen varnings skylt dumskalle, därför att jag stal den." - Kung Koopa (Super Mario Brödernas Super Show)