Forumnyheter:

Efter uppgradering av forumprogramvaran saknas vissa äldre bifogade filer just nu. Vi beklagar detta och arbetar med att lösa problemet.

Huvudmeny

Geronimo Stilton

Startat av TecknatÄlskare, 29 december 2017 kl. 00:34:37

Föregående ämne - Nästa ämne

0 Medlemmar och 1 gäst tittar på detta ämne.

TecknatÄlskare

Hej, jag har faktiskt en fråga till er här på Dubbningshemsidan.
Det finns en serie som idag rullar på Barnkanalen som heter Geronimo Stilton, för er som inte vet vilken serie det är så handlar det om en mus som heter "Geronimo Stilton" som driver en nyhetsbyrå och har en massa äventyr för sig med sina släktingar.
Men nu till frågan, jag har ett svagt minne av Geronimo Stilton har sänts på Nickelodeon har även googlat det och det finns fler än bara den svenska Nickelodeon som har sänt Geronimo Stilton isåfall. Är det någon som kan bekräfta att Geronimo Stilton sänts på den svenska Nickelodeon?

Erika

Det stämmer. Sändes där omkring 2009.

Alexander

#2
Ja, vid 2009 på Nickelodeon, det var där Geronimo Stilton hade sin premiär i Sverige.  :)
Endast säsong 1 gick på Nickelodeon. Några år senare tog SVT in serien och den blev tillräckligt populär för SVT till att beställa dubbning själva för säsong 2 och senare säsong 3.

TecknatÄlskare

Mm tänkte väl kommer ihåg att jag såg den där när jag var sjuk och efter jag såg det första gången ville jag vara sjuk hela tiden eftersom det sändes mtt på dagen på Nickelodeon har jag för mig.