Forumnyheter:

Efter uppgradering av forumprogramvaran saknas vissa äldre bifogade filer just nu. Vi beklagar detta och arbetar med att lösa problemet.

Huvudmeny

Superhjältar

Startat av TonyTonka, 21 april 2009 kl. 19:08:10

Föregående ämne - Nästa ämne

0 Medlemmar och 1 gäst tittar på detta ämne.

TonyTonka

Finns någon av dessa hjältar dubbade i svergie?

Zorro
Superman
Tarzan(Inte disney)
Hulken
https://djtonytheking.wordpress.com/ - Min blogg
(bloggen uppdateras senast: 2022-01-30)

Äntligen tillbaka på bloggen! :D

Mysan

Citat från: Tonytonka skrivet 21 april 2009 kl. 19:08:10
Finns någon av dessa hjältar dubbade i svergie?

Zorro
Superman
Tarzan(Inte disney)
Hulken


Zorro vet jag i allafall, tror KM studio dubbade runt 3 filmer på 80talet med Ingemar Carlehed, Monica Forsberg och Sten Carlberg mfl. Själv har jag filmen Zorro - Fort Ramon

PAAATE

Citat från: Tonytonka skrivet 21 april 2009 kl. 19:08:10
Hulken

Hulken finns ju med i några helt nyproducerade filmer där han möter bl.a. Wolverine... Om de finns i Sverige vet jag inte

Om du menar den gamla UPN-serien från 90-talet så har jag inget minne av att den visats.. Jag vet att Spiderman*, Fantastic Four och X-Men visades på svenska, men det är de tre Marvel-serier jag har nåt minne av

* i alla fall den första från 94-98.. 99/00-säsongen gjordes ju en till serie, som var betydligt sämre.
Vissa tycker det är för provokativt att man vill bli grillad & uppäten när man är död._.

Är det så mycket konstigare än att bli uppbränd & nergrävd?

Elios

Såg idag en Zorro serie på SVT Play eller ja den fanns där. Finns det en dubbning på den?

Steffan Rudvall

Citat från: Elios skrivet 21 maj 2021 kl. 17:19:02
Såg idag en Zorro serie på SVT Play eller ja den fanns där. Finns det en dubbning på den?
Ja.