Forumnyheter:

Gmail har under ett par månaders tid blockerat Dubbningshemsidans e-postmeddelanden, men det ska nu vara löst. Om du missat viktiga e-postmeddelanden under denna tid, kontakta webbmastern på så löser vi allt.

Huvudmeny

Aladdin 1992 VS Aladdin 2019

Startat av Elios, 12 februari 2023 kl. 15:07:23

Föregående ämne - Nästa ämne

0 Medlemmar och 1 gäst tittar på detta ämne.

Ja vilken tycker ni är bäst?

Aladdin (1992)
8 (88.9%)
Aladdin (2019)
1 (11.1%)

Antal personer som röstat: 9

Elios

Förutsägbart här kanske men vilken föredrar ni?  ;D  ;D

Marcusen

Citat från: Elios skrivet 12 februari 2023 kl. 15:07:23Förutsägbart här kanske men vilken föredrar ni?  ;D  ;D
Originalet har ju mycket stereotyper och jag gillar faktiskt att Jasmine är mer av en karaktär i remaken så det får bli den.

Disneyfantasten


Lilla My

Citat från: Marcusen skrivet 12 februari 2023 kl. 15:15:54Originalet har ju mycket stereotyper och jag gillar faktiskt att Jasmine är mer av en karaktär i remaken så det får bli den.
Jasmine har ju MINDRE av karaktär i remaken? Hon dummades ju ned totalt och tappade allt som gjorde henne intressant.

moviefan

Jag gillar bägge versionerna, svårt att välja en. Remaken är en given favorit bland disneys remakes. Gillar att Jasmine är så utvecklad som karaktär i remaken. Hon är mycket bra animerad i originalet med, samt serien.  Avgudar hennes sång Speechless, den är så bra.   :D