Forumnyheter:

Då forumet använder sig av databasen Stop Forum Spam för att blockera kända spammare finns det en liten risk att oskyldiga drabbas av detta, som råkar ha samma IP-adress som kända spammare har haft. Om du är en av dem och inte lyckas att skriva inlägg på forumet, följ denna länk för att ta bort blockeringen, eller skicka e-post till med din IP-adress.

Huvudmeny

Saker som gör dig ledsen eller melankolisk

Startat av Zebastian, 30 oktober 2022 kl. 20:43:36

Föregående ämne - Nästa ämne

0 Medlemmar och 1 gäst tittar på detta ämne.

Zebastian

Finns något som gör dig ledsen eller melankolisk?

gstone

[[George]]
I care about many things-

[[Dot]]
Things-not people.

[[George]]
People, too. I cannot divide my feelings up as neatly as you,
and I am not hiding behind my canvas-I am living in it.

Fred


Lillefot

Om jag är en Apatosaurs.
Hur kan jag då vara här i Cenozoiska eran?
Kloning, teleportering, eller tur?
I alla fall, ni får ha en dino till äran

Disneyfantasten

Citat från: Lillefot skrivet 30 oktober 2022 kl. 22:52:02Att se människor lida.

Samt att vår planet förvärras med värme och djuren i världen är utsatta för både tjuvjakt, nedskräpning, skogsskövling, ect.

gstone

[[George]]
I care about many things-

[[Dot]]
Things-not people.

[[George]]
People, too. I cannot divide my feelings up as neatly as you,
and I am not hiding behind my canvas-I am living in it.

Oskar

Citat från: gstone skrivet 27 juli 2023 kl. 18:36:29Att fysika media försvinner.
Jag tror också att fysiska medier försvinner i framtiden.

MOA

Att min gamla dator blev stulen & att min första surfplatta int gick & ladda,jag hade flera bilder på den som aldrig sparades,förlorat för alltid :'(

Steffan Rudvall

Citat från: MOA skrivet 27 juli 2023 kl. 18:48:58Att min gamla dator blev stulen & att min första surfplatta int gick & ladda,jag hade flera bilder på den som aldrig sparades,förlorat för alltid :'(
Varför tog du inte den till en reparatör? Byta ut laddningsporter är ju ganska enkelt för de som kan.

Disneyfantasten

Just det.

Att 1972-års fantastiska dubbning av Dumbo inte längre används och att enda sättet att se den är med 1996-års mindre lyckade dubbning, där sångtexterna är det solklart svagaste kortet.

Steffan Rudvall

Citat från: Disneyfantasten skrivet 27 juli 2023 kl. 18:56:45Just det.

Att 1972-års fantastiska dubbning av Dumbo inte längre används och att enda sättet att se den är med 1996-års mindre lyckade dubbning, där sångtexterna är det solklart svagaste kortet.
Du kan ju dock välja att se den på originalspråk och i ditt fall så har du ju VHS-utgåvan som innehåller 1972-års dubbning.

Disneyfantasten

Citat från: gstone skrivet 27 juli 2023 kl. 18:36:29Att fysika media försvinner.

Tydligen verkar de ha gjort det i Australien, det här är dåliga tecken.

Zebastian

Citat från: Disneyfantasten skrivet 27 juli 2023 kl. 19:56:33Tydligen verkar de ha gjort det i Australien, det här är dåliga tecken.
Bara Disney dock.

gstone

Att Önskan eventuellt skjuts up gör mig ledsen :(
[[George]]
I care about many things-

[[Dot]]
Things-not people.

[[George]]
People, too. I cannot divide my feelings up as neatly as you,
and I am not hiding behind my canvas-I am living in it.

Disneyfantasten