Forumnyheter:

Efter uppgradering av forumprogramvaran saknas vissa äldre bifogade filer just nu. Vi beklagar detta och arbetar med att lösa problemet.

Huvudmeny

Dubbare som syns (spelfilm, TV-serier)

Startat av Pontus, 19 maj 2010 kl. 00:58:22

Föregående ämne - Nästa ämne

0 Medlemmar och 1 gäst tittar på detta ämne.


Disneyfantasten


Elios

Citat från: Disneyfantasten skrivet 25 december 2022 kl. 17:35:56Vad är alzheimers?
En demenssjukdom. Man får den oftast uppemot 70+ och man glömmer bort nästan allt. 

Disneyfantasten

Citat från: Elios skrivet 25 december 2022 kl. 19:22:39En demenssjukdom. Man får den oftast uppemot 70+ och man glömmer bort nästan allt.

Jag vet vad demens är men jag visste inte att det fanns olika varianter av demens!

Elios

Citat från: Disneyfantasten skrivet 25 december 2022 kl. 19:23:39Jag vet vad demens är men jag visste inte att det fanns olika varianter av demens!
Nej du frågade ju om Alzheimer. 

Disneyfantasten

Citat från: Elios skrivet 25 december 2022 kl. 19:36:37Nej du frågade ju om Alzheimer.

Och fick svaret, fast jag måste säga att Steffan Rudvall hann före dig!

Dock borde vi återgå till ämnet så att det inte spårar ur för mycket!

Elios

Citat från: Disneyfantasten skrivet 25 december 2022 kl. 19:38:02Och fick svaret, fast jag måste säga att Steffan Rudvall hann före dig!

Dock borde vi återgå till ämnet så att det inte spårar ur för mycket!
Skitsamma vem som han först hit och först dit. Ingen tävling här ju!! 

Disneyfantasten

Citat från: Elios skrivet 25 december 2022 kl. 19:42:47Skitsamma vem som han först hit och först dit. Ingen tävling här ju!!

Jag sa aldrig det! Varför ska du behöva ta åt dig för detta?

Elios

Citat från: Disneyfantasten skrivet 25 december 2022 kl. 19:44:54Jag sa aldrig det! Varför ska du behöva ta åt dig för detta?
Har inte sagt att det var en stor grej för mig. Jag undrade bara varför du tog upp vem som var först. Berättade också vad det var. 

Steffan Rudvall

För att styra upp ämnet kan jag säga att självklart är Claes Månsson också med i Äntligen. Han har väl mest dubbat Wallace men också annat.

MOA

Citat från: Elios skrivet 25 december 2022 kl. 19:22:39En demenssjukdom. Man får den oftast uppemot 70+ och man glömmer bort nästan allt.
Citat från: Disneyfantasten skrivet 25 december 2022 kl. 19:44:54Jag sa aldrig det! Varför ska du behöva ta åt dig för detta?
Ta bort dessa inlägg tack

Disneyfantasten

Citat från: Elios skrivet 25 december 2022 kl. 19:49:58Har inte sagt att det var en stor grej för mig. Jag undrade bara varför du tog upp vem som var först. Berättade också vad det var.

Jag menade inget ont, jag menade bara att Steffan redan hade svarat på den frågan, det var allt!

Elios

Citat från: Disneyfantasten skrivet 25 december 2022 kl. 22:30:59Jag menade inget ont, jag menade bara att Steffan redan hade svarat på den frågan, det var allt!
Grejen var den att han inte hade det när jag började skriva. Sen så sa jag med att man får den oftast när man är upp emot 70 år för min morfar hade det. Men för att återgå lite mer till själva ämnet så att Nina Gunke fått Alzheimer är ju hemskt. Tidigare fick ni det att låta som att Alzheimer bara är en annan form utav demens men det är mer än bara så. Det är en sjukdom som sakta men säkert sänker minnet och tinar bort kropp och stjäl. 

Steffan Rudvall

Peter Sjöquist är med i den nya serien Padeldrömmar där han spelar självaste Padelkungen.

Steffan Rudvall

Det här är inget aktuellt men SVT har börjat visa äldre avsnitt av Så ska det låta på TV och även lagt upp dem på Öppet arkiv genren på SVT Play.

I det första avsnittet av den första säsongen medcerkar Sharon Dyall men också Allan Svensson, Peter Jöback och Siw Malmkvist som alla ju dubbat en del...