Forumnyheter:

Då forumet använder sig av databasen Stop Forum Spam för att blockera kända spammare finns det en liten risk att oskyldiga drabbas av detta, som råkar ha samma IP-adress som kända spammare har haft. Om du är en av dem och inte lyckas att skriva inlägg på forumet, följ denna länk för att ta bort blockeringen, eller skicka e-post till med din IP-adress.

Huvudmeny

Skådespelare som skulle passa en viss roll

Startat av Gustav Jonsson, 15 juni 2020 kl. 23:03:53

Föregående ämne - Nästa ämne

0 Medlemmar och 1 gäst tittar på detta ämne.

MOA

Vilka hade passat som Dexter & Dee Dee om nåt nytt skapas?

Steffan Rudvall

Citat från: MOA skrivet 28 september 2022 kl. 21:52:38Vilka hade passat som Dexter & Dee Dee om nåt nytt skapas?
Cecilia Wrangel som Dexter och Mikaela Tidermark Nelson som Dee Dee. 

Skokaka

Johan Hedenberg skulle passa som både Djävulen och Sideshow Bob.

MOA

Jan Åström skulle passa som Bowser i den nya Mario filmen

Elios

Citat från: MOA skrivet  9 oktober 2022 kl. 20:19:14Jan Åström skulle passa som Bowser i den nya Mario filmen
Även Dan Ekborg tycker jag.  ;D ;D

Disneyfantasten

Jag tror att Claes Ljungmark hade passat som Ceremonimästaren ur Törnrosa, då jag tycker att Sture Ströms insats i filmen påminner en del om honom.

Will Siv

Citat från: Skokaka skrivet  9 oktober 2022 kl. 18:37:19Johan Hedenberg skulle passa som både Djävulen och Sideshow Bob.
Hans Whalgren hade också funkat som Bob.

Will Siv

Citat från: Skokaka skrivet 12 augusti 2022 kl. 22:46:44Jag är glad att SvampBob och gänget har fortfarande rösterna som de haft, men jag har några ganska små förslag om de hade andra röster i några tillfällen...

SvampBob: Hasse Jonsson eller Andreas Nilsson

Patrik: Anders Byström eller Dick Eriksson

Bläckvard: Dan Ekborg

Herr Krabba: Johan Hedenberg eller Steve Kratz

Plankton: Johan Ulvesson
Andreas och Dan hade möjligtvis funkat.

Hasse är redan med i serien.

jag tycker Per Johansson hade passat som Herr Krabba.

Will Siv


Adam

I rollen som Hun i 2003-års version av Teenage Mutant Ninja Turtles ger jag mig tusan på att Benke Skogholt hade suttit som gjuten, då han började bli riktigt aktiv vid 2000-talets start hos KM Studio, som stod för dess svenska dubbning. Johan Hedenberg gav sannerligen ett godkänt intryck i den TV-serien som både Hun och Shredder, men man kunde dessvärre höra vid många delar att rösterna gjordes av en och samma person (jag kunde också märka att Johan ibland fick kämpa med att förställa rösten i två separata lägen), så här kan jag tycka att Benke var en bortkastad gyllen möjlighet som den förstnämnda karaktären. 
Glöm inte att tänka smart och kritiskt.
✌🤘

Will Siv

Citat från: Adam skrivet 26 oktober 2022 kl. 16:36:26Johan Hedenberg gav sannerligen ett godkänt intryck i den TV-serien som både Hun och Shredder, men man kunde dessvärre höra vid många delar att rösterna gjordes av en och samma person (jag kunde också märka att Johan ibland fick kämpa med att förställa rösten i två separata lägen),
Samma med Adam Fietz som Admiral Zhao och Eldförste Ozai i "Avatar"

Elios

Gunnar Ernblad som Svarte Petter kanske hade funkat. ^^

Skokaka

Citat från: Elios skrivet 27 oktober 2022 kl. 00:54:53Gunnar Ernblad som Svarte Petter kanske hade funkat. ^^
Det har han faktiskt gjort, som nämndes förut...

Elios


Disneyfantasten

Efter att igår ha sett om Skönheten och Odjuret så är jag beredd att hålla med Gstone att Leif hade passat som Frollo och Shere Khan iallafall...