Forumnyheter:

Möjlighet för gäster att skriva inlägg har länge varit avstängt på grund av missbruk och spam, men i och med den nya forumprogramvaran är det nu påslaget igen. Se till att inte missbruka detta, för då kan det behöva stängas av igen.

Huvudmeny

Archive ämnen

Startat av Jonas9881, 6 mars 2024 kl. 18:32:29

Föregående ämne - Nästa ämne

0 Medlemmar och 1 gäst tittar på detta ämne.

Jonas9881

Jag har problem att öppna alla ämnen (subjects) i Archive, och det började strula efter dom uppdaterande sin layout, och är det någon annan som har problem också?

Och vill även veta hur många som lyckas att öppna alla ämnen när ni trycker på denna knappen
"Vissa anser att dom har någon typ av ensamrätt till material och att det ej ska spridas. Men vi anser annorlunda. Detta är väl vad fildelning handlar om att kunna spela in material alla är uppväxta under olika tidsperioder och har inte haft samma möjligheter"
Förkortat citat från en annan användare

BPS

Citat från: Jonas9881 skrivet  6 mars 2024 kl. 18:32:29Jag har problem att öppna alla ämnen (subjects) i Archive, och det började strula efter dom uppdaterande sin layout, och är det någon annan som har problem också?

Och vill även veta hur många som lyckas att öppna alla ämnen när ni trycker på denna knappen
Strular för mig också, dessutom försvann knappen som raderar uppladdningar ett tag också men verkar ha kommit tillbaks nu

Jonas9881

Citat från: BPS skrivet  6 mars 2024 kl. 18:44:07Strular för mig också, dessutom försvann knappen som raderar uppladdningar ett tag också men verkar ha kommit tillbaks nu
Har skickat till Archive och det verkar funka för dom. Jag sa till dom att jag ska fråga andra om dom har problem, och ni har alltså också problem. Då ska jag skicka till Archive och säga att det är strul.
"Vissa anser att dom har någon typ av ensamrätt till material och att det ej ska spridas. Men vi anser annorlunda. Detta är väl vad fildelning handlar om att kunna spela in material alla är uppväxta under olika tidsperioder och har inte haft samma möjligheter"
Förkortat citat från en annan användare

Lillefot

Jag har också haft det problemet, beroende på hur många resultat som deras databas returnerar som kan ta flera sekunder innan det går att få upp listan med filter.

Synd eftersom det nu också sorteras på ett sätt som är mer bekvämt för ögonen.
Om jag är en Apatosaurs.
Hur kan jag då vara här i Cenozoiska eran?
Kloning, teleportering, eller tur?
I alla fall, ni får ha en dino till äran

Jonas9881

Citat från: Lillefot skrivet  6 mars 2024 kl. 18:59:29Jag har också haft det problemet, beroende på hur många resultat som deras databas returnerar som kan ta flera sekunder innan det går att få upp listan med filter.

Synd eftersom det nu också sorteras på ett sätt som är mer bekvämt för ögonen.
Är det mer bekvämt nu? Hur var det innan då med subjects-filtret?
"Vissa anser att dom har någon typ av ensamrätt till material och att det ej ska spridas. Men vi anser annorlunda. Detta är väl vad fildelning handlar om att kunna spela in material alla är uppväxta under olika tidsperioder och har inte haft samma möjligheter"
Förkortat citat från en annan användare

Lillefot

Citat från: Jonas9881 skrivet  6 mars 2024 kl. 20:01:25Är det mer bekvämt nu? Hur var det innan då med subjects-filtret?
Filteringen i sig är detsamma, däremot har de ändrat så att alla sökresultat nu tar upp lika mycket utrymme så att de kommer perfekt på rad efter varandra.

Förut kunde olika uppladdningar visa sig olika stora på thumbnailen i resultaten, vilket för mig ofta gjorde att jag måste hoppa med ögonen mellan olika delar som kan vara uttröttande.
Om jag är en Apatosaurs.
Hur kan jag då vara här i Cenozoiska eran?
Kloning, teleportering, eller tur?
I alla fall, ni får ha en dino till äran

Jonas9881

Citat från: Lillefot skrivet  6 mars 2024 kl. 20:22:48Filteringen i sig är detsamma, däremot har de ändrat så att alla sökresultat nu tar upp lika mycket utrymme så att de kommer perfekt på rad efter varandra.

Förut kunde olika uppladdningar visa sig olika stora på thumbnailen i resultaten, vilket för mig ofta gjorde att jag måste hoppa med ögonen mellan olika delar som kan vara uttröttande.
Exakt, hade också svårt att se vilken ordning dom uppladdats.
"Vissa anser att dom har någon typ av ensamrätt till material och att det ej ska spridas. Men vi anser annorlunda. Detta är väl vad fildelning handlar om att kunna spela in material alla är uppväxta under olika tidsperioder och har inte haft samma möjligheter"
Förkortat citat från en annan användare

Jonas9881

Citat från: Lillefot skrivet  6 mars 2024 kl. 18:59:29Jag har också haft det problemet, beroende på hur många resultat som deras databas returnerar som kan ta flera sekunder innan det går att få upp listan med filter.

Synd eftersom det nu också sorteras på ett sätt som är mer bekvämt för ögonen.
Jag får ju inte upp det alls filter längre, men du får det när du trycker på "More"?
"Vissa anser att dom har någon typ av ensamrätt till material och att det ej ska spridas. Men vi anser annorlunda. Detta är väl vad fildelning handlar om att kunna spela in material alla är uppväxta under olika tidsperioder och har inte haft samma möjligheter"
Förkortat citat från en annan användare

Lillefot

Citat från: Jonas9881 skrivet  6 mars 2024 kl. 21:33:23Jag får ju inte upp det alls filter längre, men du får det när du trycker på "More"?
Ja, de dyker fortfarande upp när jag klickar mig dit. Men just texten "More" kan dröja nu flera sekunder innan den visas.
Om jag är en Apatosaurs.
Hur kan jag då vara här i Cenozoiska eran?
Kloning, teleportering, eller tur?
I alla fall, ni får ha en dino till äran

Jonas9881

Citat från: Lillefot skrivet  6 mars 2024 kl. 21:44:39Ja, de dyker fortfarande upp när jag klickar mig dit. Men just texten "More" kan dröja nu flera sekunder innan den visas.
Konstigt att det inte funkar för mig alls. Ska se om Archive löser det, för det är ju en bra funktion faktiskt.
"Vissa anser att dom har någon typ av ensamrätt till material och att det ej ska spridas. Men vi anser annorlunda. Detta är väl vad fildelning handlar om att kunna spela in material alla är uppväxta under olika tidsperioder och har inte haft samma möjligheter"
Förkortat citat från en annan användare