Forumnyheter:

Möjlighet för gäster att skriva inlägg har länge varit avstängt på grund av missbruk och spam, men i och med den nya forumprogramvaran är det nu påslaget igen. Se till att inte missbruka detta, för då kan det behöva stängas av igen.

Huvudmeny

Pinocchio 1940 VS Pinocchio 2022

Startat av Elios, 12 februari 2023 kl. 15:36:10

Föregående ämne - Nästa ämne

0 Medlemmar och 1 gäst tittar på detta ämne.

Vilken föredrar ni?

Pinocchio (1940)
5 (100%)
Pinocchio (2022)
0 (0%)

Antal personer som röstat: 5

Elios

Har fortfarande inte sett live action versionen men inte heller Guillermo Del Toros film. 
Men originalet har ju helt klart sin klass. ;D ;D

Disneyfantasten

1940-års film utan tvekan!

Har fortfarande inte sett 2022-års film men tycker redan att den verkar värst utav alla Disneys spelfilms-nyinspelningar.

Elios

Citat från: Disneyfantasten skrivet 12 februari 2023 kl. 16:40:031940-års film utan tvekan!

Har fortfarande inte sett 2022-års film men tycker redan att den verkar värst utav alla Disneys spelfilms-nyinspelningar.
Har heller inte sett den. Även fast jag hört den ska vara dålig så kan jag inte låta bli att vilja se den nån gång. Men även Guillermo Del Toros version.  ;D ;D

Lillefot

1940 utan tvekan.

Live-action filmen har jag bara en sak att säga om: medioker.
Om jag är en Apatosaurs.
Hur kan jag då vara här i Cenozoiska eran?
Kloning, teleportering, eller tur?
I alla fall, ni får ha en dino till äran

Disneyfantasten

Citat från: Lillefot skrivet 13 februari 2023 kl. 00:22:441940 utan tvekan.

Live-action filmen har jag bara en sak att säga om: medioker.
Det är det minsta man kan säga, personligen har jag ännu inte sett hela filmen utan bara trailers och recensioner av den, men man ser lång väg att den inte är någon höjdare att döma av recensionerna, ingen av Disneys nyinspelningar kan mäta sig med sina tecknade originalmotsvarigheter, men i just det här fallet är det så tydligt att det gör nästan ont.  :-\ :o

Elios

Ska helt klart se denna nån dagen och under tiden se dem här Pinocchio filmerna.