Forumnyheter:

Gmail har under ett par månaders tid blockerat Dubbningshemsidans e-postmeddelanden, men det ska nu vara löst. Om du missat viktiga e-postmeddelanden under denna tid, kontakta webbmastern på så löser vi allt.

Huvudmeny

Free Guy

Startat av gstone, 11 september 2021 kl. 20:52:49

Föregående ämne - Nästa ämne

0 Medlemmar och 1 gäst tittar på detta ämne.

gstone

Free Guy är en jättebra film.

Jag rekommenderar den !
[[George]]
I care about many things-

[[Dot]]
Things-not people.

[[George]]
People, too. I cannot divide my feelings up as neatly as you,
and I am not hiding behind my canvas-I am living in it.

Daniel Hofverberg

Den verkar onekligen inte så tokig, att döma av trailers och de oerhört många Bakom kulisserna-program som C More sänt som utfyllnadsprogram det senaste halvåret.

Men det har varit väldigt många biopremiärer nu under några månader, och man kan ju omöjligen gå och se allt. Så jag känner personligen inte att det är värt pengarna att gå och se även den på bio, utan det får nog vänta tills filmen släpps på DVD och Blu-Ray. :)

Daniel Hofverberg

Idag har faktiskt Free Guy släppts på Disney+, som del av det ordinarie utbudet (d.v.s. ingen Premier Access eller liknande) - väldigt snabba ryck, med tanke på att det bara gått drygt en och en halv månad sedan biopremiären. :)

Och på måndag (4 oktober) släpps den på DVD och Blu-Ray i Sverige, Norge, Danmark och Finland. :)

Så jag kommer nog se den på Disney+ till att börja med, och är filmen bra kommer jag förstås lite längre fram köpa den på Blu-Ray när den gått ner i pris lite.

Anders M Olsson

Ja, jag såg den på Disney+ nu i kväll, och jag tycker faktiskt den är ganska kul.

Väldigt många spelfilmer som görs numera är nästan helt gjorda i datorn och dessutom fullständigt överlastade med våld, så även den här filmen. Men i det här fallet är det faktiskt motiverat eftersom det ska föreställa att det mesta av handlingen utspelar sig inne i ett datorspel.

På det hela taget blir det en väldigt komisk och trivsam parodi på hela datorspelsfenomenet av idag. :)

Rekommenderas!