Forumnyheter:

Då forumet använder sig av databasen Stop Forum Spam för att blockera kända spammare finns det en liten risk att oskyldiga drabbas av detta, som råkar ha samma IP-adress som kända spammare har haft. Om du är en av dem och inte lyckas att skriva inlägg på forumet, följ denna länk för att ta bort blockeringen, eller skicka e-post till med din IP-adress.

Huvudmeny

Sesame Street

Startat av TonyTonka, 2 januari 2011 kl. 16:41:20

Föregående ämne - Nästa ämne

0 Medlemmar och 1 gäst tittar på detta ämne.

Will Siv

Citat från: Elios skrivet 19 januari 2023 kl. 20:27:45Jag menar hur gammal var du då? ^^
nu funkar länken, kolla så hittar du svaret.

Elios

Citat från: Will Siv skrivet 19 januari 2023 kl. 20:29:48nu funkar länken, kolla så hittar du svaret.
Förstår inte riktigt jag letar upp Lilo & Stitch den kom för 20 år sedan. Sjukt. Menar du att du då är 20 år.
Själv tycker jag det känns lite märkligt då när du skriver här låter väldigt kunnig och haft erfarenhet i väldigt många, många år angående kunskap inom dubbning.  ;D :D

Lilla My

Citat från: Elios skrivet 20 januari 2023 kl. 11:30:53Förstår inte riktigt jag letar upp Lilo & Stitch den kom för 20 år sedan. Sjukt. Menar du att du då är 20 år.
Själv tycker jag det känns lite märkligt då när du skriver här låter väldigt kunnig och haft erfarenhet i väldigt många, många år angående kunskap inom dubbning.  ;D :D
Man kan väl ha kunskap om saker som är äldre än en själv? ;) När jag var 20 lärde jag mig all som finns att veta om stumfilm.

gstone

Citat från: Lilla My skrivet 20 januari 2023 kl. 22:01:51När jag var 20 lärde jag mig all som finns att veta om stumfilm.
Varför ?
[[George]]
I care about many things-

[[Dot]]
Things-not people.

[[George]]
People, too. I cannot divide my feelings up as neatly as you,
and I am not hiding behind my canvas-I am living in it.

Lilla My


Elios

Citat från: Lilla My skrivet 20 januari 2023 kl. 22:01:51Man kan väl ha kunskap om saker som är äldre än en själv? ;) När jag var 20 lärde jag mig all som finns att veta om stumfilm.
Jo absolut. Var lite överraskad och impad av Will Siv. Finns det nåt mer ämne som du lärt dig allt om eller nja mycket kanske jag ska säga?  ;D  ;D